AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 For meg er det litt å bli sett av samboer, bli holdt rundt av og til. At han har på seg parfyme og lukter godt. At han snekrer litt. Litt oppmerksomhet. Jeg får aldri oppmerksomhet. Aldri noen som holder rundt. Kun en stiv kun i låret og en hånd over rumpa når han er kåt. Evt av og til tilbud om «skal vi ta en kjapp en», eller lignende. Skikkelig turn off. Hva må til for at du tenner på mannen? Anonymkode: c6b53...261
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva må til for at du tenner på mannen? Anonymkode: c6b53...261 Det er nok lite han kan gjøre for å påvirke min lyst på sex. Min sexlyst er veldig styrt «internt». Men noen forutsetninger er det nok. For meg er sex et overskuddsfenomen. fravær av ting som skuffelse, irritasjon, sult, stress, søvnmangel etc etc er viktig for at jeg skal få lyst på sex. Om det er noe mannen min kan gjøre, så må det eventuelt være å bidra til at disse «energityvene» er så fraværende som mulig. Da øker sjansen for at jeg skal ha lyst på sex. Ting som «nærhet», bli holdt rundt etc påvirker ikke sexlysten min. Dette er ikke ting som er i mitt kjærlighetsspråk. Anonymkode: 0fba0...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Hvor lenge må man ha vært sammen før det regnes som flere års samliv? Anonymkode: b27eb...8d3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Jeg mister alltid lysten etter ca et år. Anonymkode: 76db2...c06
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Som over her, så er sex en overskuddsaktivitet. Jeg blir ikke kåt når jeg er stressa, sliten, trøtt, frustrert og bekymret. Jeg trenger å bli sett av samboer, i form av gode samtaler. Han er en fåmælt mann, så gode samtaler er sjeldne. Stort sett er det jeg som snakker, og han grynter noe halvhjertet til svar. Jeg antar han synes jeg maser. Så de gangene vi har snakket lenge sammen og han har snakket i fulle setninger og også genuint lyttet til mine meninger, blir jeg ekstra øm og kjælen etterpå. Da føler jeg at vi er kjærester, og ikke at jeg bare er organisator og kjeftesmelle. Anonymkode: 0d361...b31 1
Frkego Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Vi nærmer oss 17 år sammen og for oss begge er det litt «sex avler sex». Jeg blir kåt av at han viser lyst/begjær, at han er naken og når han har på jeans. Jeg er nok noe sær, men blir alltid kåt av å se kuken hans stiv. Takker aldri nei til dick pick når vi er fra hverandre. Jeg blir ikke tent av at han gjør visse ting i hverdagen, men kan derimot miste lyst ved mangel på kjærtegn, mangel på oppmerksomhet eller når han er snurt, men det har skjedd ytterst sjeldent - kun i perioder ved sykdom eller når vi er veldig slitne. Endret 19. mai 2023 av Frkego 2 1
Blåjojo Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 Jeg har kanskje litt høyere sexlyst en andre, men etter 6 år sammen så er det lite som er turn-off her. Vi har høy terskel for hva vi ikke tåler, og respekterer hverandre. Er heller ingen av oss som forventer sex hver dag, og ingen av oss har noen gang avvist den andre. For oss er sex noe som gir energi, så å være stresset, sliten, bekymret eller frustrert er ikke noe som stopper oss. Jeg har det også litt sånn som beskrevet over her. Å se han naken eller kåt tenner meg. Å se han gjøre dagligdagse ting for å få ting til å gå rundt er noe jeg forventer, dermed tenner det meg ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 Å være sammen med noen som er avhengig av at jeg gjør ditt og datt for å få lyst på sex er bare så avtennende som det kan bli 😒 Jeg vil være med et seksuelt vesen som har en ekte seksualitet som kommer innenfra. Jeg vil ikke ha ansvaret for dette. Jeg vil ha en partner med ekte begjær, ikke en inntørka og kjønnsløs sviske Anonymkode: 64039...7db 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For meg er det litt å bli sett av samboer, bli holdt rundt av og til. At han har på seg parfyme og lukter godt. At han snekrer litt. Litt oppmerksomhet. Jeg får aldri oppmerksomhet. Aldri noen som holder rundt. Kun en stiv kun i låret og en hånd over rumpa når han er kåt. Evt av og til tilbud om «skal vi ta en kjapp en», eller lignende. Skikkelig turn off. Hva må til for at du tenner på mannen? Anonymkode: c6b53...261 Dette var merkelig å lese. Du tenner på at mannen snekrer?? Anonymkode: fc958...899 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Er mann som har vært i forhold i mange år. Hun Frkego over her synes jeg svarer meget godt. Blir litt skremt av noen av de andre svarene. Jeg tenker det er en selvfølge at man skal vi kjærlighet for hverandre, gjøre fine ting for hverandre, hjelpe hverandre...sånn generelt. Men noen av dere skriver som at mannen skal måtte gjøre helt vanvittige ting for at dere skal gidde å tenne på han. Hadde ikke orket å ha en sånn partner. Anonymkode: 6354b...707 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For meg er det litt å bli sett av samboer, bli holdt rundt av og til. At han har på seg parfyme og lukter godt. At han snekrer litt. Litt oppmerksomhet. Jeg får aldri oppmerksomhet. Aldri noen som holder rundt. Kun en stiv kun i låret og en hånd over rumpa når han er kåt. Evt av og til tilbud om «skal vi ta en kjapp en», eller lignende. Skikkelig turn off. Hva må til for at du tenner på mannen? Anonymkode: c6b53...261 Har du nevnt dette for ham? Anonymkode: cbaea...bdf
Andro Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 Jeg hadde ikke hatt sex med mannen til trådstarter i alle fall. Han hørtes tørr og kald og usexy ut. Vår hemmelighet er nok at vi tenner på å observere den andres lyst, så når en hinter så er den andre ganske snart hakk i hæl 😂 og det hjelper at han er en god elsker som kan kvinnelig anatomi, og som er åpen og fordomsfri med å prøve nye ting. Vi føler oss kanskje litt barnslige sammen, og kan leke og le, og ikke ta ting blodseriøst. Men naturligvis handler det om å vise hverandre godhet og vennskap i relasjonen ellers, og ikke bare i de rent seksuelle sammenhengene. Man blir jo ikke kåt på folk som man føler seg utnytta av, oversett av eller på folk som er nedlatende eller aggressive. Å være evig kåt på partneren sin handler om å ha det godt sammen generelt, tenker jeg, og skjønne hva som gjør den andre godt. Hver gang jeg ser ham komme imot meg eller kjenne en hånd på meg så kjenner jeg en indre jubel, og blir varm i kinnene.
AprilLudgate Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er mann som har vært i forhold i mange år. Hun Frkego over her synes jeg svarer meget godt. Blir litt skremt av noen av de andre svarene. Jeg tenker det er en selvfølge at man skal vi kjærlighet for hverandre, gjøre fine ting for hverandre, hjelpe hverandre...sånn generelt. Men noen av dere skriver som at mannen skal måtte gjøre helt vanvittige ting for at dere skal gidde å tenne på han. Hadde ikke orket å ha en sånn partner. Anonymkode: 6354b...707 Jeg leser ingen helt vanvittige ting her? Man tenner jo sjeldent i lengden på noen som viser med alt de gjør og sier at du bare er en rekvisitt som går i ett med tapetet og er grei for å få utløsning i/på. 1
Andro Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette var merkelig å lese. Du tenner på at mannen snekrer?? Anonymkode: fc958...899 Er ikke helt fremmed for dette 🥳 En som småpusler og holder i orden hjemme, enten han vasker eller sager ved; han blir øyeblikkelig mer sexy. En mann som lukter fersk sagflis er absolutt et afrodisiakum. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 Når jeg føler meg sett, hørt, respektert og elsket. Gjerne at det er en god tone gjennom dagen der han er oppmerksom. Gjerne noen kyss og klemmer gjennom dagen. Når jeg ikke føler meg presset til sex, men det kommer naturlig. Gjerne også om han masserer meg i sengen før vi skal sove. Om vi legger oss tett inntil hverandre før vi skal sove. Når han kysser meg i nakken. Evt om vi ser en serie eller en film vi blir kåte av, feks outlander. Anonymkode: 6cdd2...6ba 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 At sexen er god og lidenskapelig, og at han er lidenskapelig, flørtete og omsorgsfull ellers i hverdagen. Jeg må føle meg verdsatt og begjært, han må være min største fan Anonymkode: 4cb2e...d32 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 Jeg har høy lyst helt av meg selv, så egentlig er det ikke mye en mann trenger å gjøre for å tenne meg, når jeg først er sammen med han. Jeg blir lett med på sex både støtt og stadig. Kroppen min prioriterer tydeligvis også å være kåt selv om jeg er kjempesliten. Eneste er at jeg kanskje ikke orker å holde på så lenge hvis jeg egentlig var ganske gåen. En mann kan derimot frata meg all lyst på HAN ved å behandle meg dårlig, være lite raus, prakke alt ansvar over på meg, ikke kommunisere osv. Anonymkode: b139e...037 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 At han ønsker å være sammen med meg, gjør små tjenester, at vi kan samtale om viktige ting. At han ser meg i øynene, lytter, smiler. Og gjerne er litt mann, bytter dekk, jobber i hagen, maler hus etc. Men ingenting av dette har han gjort på åresvis, så hos oss er det full stopp. Anonymkode: 3714e...602
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #19 Skrevet 19. mai 2023 Det er en del år siden sist jeg tente på ham, men en god samtale, en følelse av fellesskap og å være elsket ville kanskje hjulpet. Eller kanskje ikke. Kan godt være det toget har gått. Anonymkode: cec6a...234
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #20 Skrevet 19. mai 2023 Det skal ingenting til for å få meg til å ha lyst på en partner, sånn sett, for jeg har alltid lyst og trenger bare et kyss eller et kjærtegn og så er det gjort. MEN han jeg er sammen med (på 10. året) oppfører seg som en lat tenåring og gidder ikke delta på en dritt, så alt med han er turn-off. Anonymkode: 3d647...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå