vivianklapper Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg står overfor et frustrende problem, og lurer på om noen har vært i lignende situasjon som meg - eller kjenner noen som har? Saken er den at jeg har et ganske så irriterende implantat (p-stav) som må fjernes, den skulle vært tatt ut for et par år siden. Fastlegen klarte ikke å fjerne den, så jeg ble henvist videre for kirurgisk prosedyre i Tønsberg. Dessverre krasjet datoen jeg fikk med plutselig flytting, så jeg ble henvist videre til Bergen. Ventetiden var frustrende, for så en skuffende avvisning. Denne syklusen gjentok seg flere ganger, avslag på avslag. Jeg har fått beskjed om at jeg må gå den private veien for denne prosedyren, men etter å ha konsultert forskjellige private alternativer - får jeg bare høre at de kan utføre den samme prosedyren som fastlegen min prøvde på tidligere. Heller ingen garantier for at de kan få den fjernet. Er den noen her som har noen råd, eller forslag om hvor jeg kan henvende meg for å løse den situasjonen? Og ja, jeg har blitt henvist tilbake til der hvor jeg opprinnelig ble satt opp i Tønsberg. Avslag 🙂 🙂 🙂 Kvinnehelse <3
Anjatapinjata Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Sitter den riktig da? Min satt oppå biceps 6mm under huden. Dro til gynekolog for å fjerne den etter 8mnd konstant blødning. Hun fant den ikke å henviste meg til sykehuset for å få lokalisert den. Da de hadde gjort det var det tilbake til henne, hun ville egentlig ikke fjerne den fordi den lå så dypt. Men etter 45min med graving, skjæring og draing med tang kom den heldigvis ut. Merkelig at ingen vil fjerne din🙄
vivianklapper Skrevet 19. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2023 Anjatapinjata skrev (2 timer siden): Sitter den riktig da? Min satt oppå biceps 6mm under huden. Dro til gynekolog for å fjerne den etter 8mnd konstant blødning. Hun fant den ikke å henviste meg til sykehuset for å få lokalisert den. Da de hadde gjort det var det tilbake til henne, hun ville egentlig ikke fjerne den fordi den lå så dypt. Men etter 45min med graving, skjæring og draing med tang kom den heldigvis ut. Merkelig at ingen vil fjerne din🙄 Ja, den sitter riktig - men har grodd seg fast (noe som skjer). Nå har den vært der i omtrent fem år. Egentlig ikke så merkelig at ingen vil fjerne den, mange leger som kaller området den blir satt in for et minefelt - og gjør man en feil, ja da mister man motorikken i armen. Mye nerver der 😕 Mer merkelig at man i det hele tatt gjør dette, og ikke får beskjed om at det skal være så vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå