Gå til innhold

Flyttebyrå og hjelp til kasting av møbler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal flytte, og har en stor og tung sofa som skal kastes. Er det noen som vet om flyttebyråer tar slike oppdrag samtidig med flyttingen? Jeg har ingen mulighet til å få sofaen ut av nåværende bolig selv, og den er ikke enkel å få ut, så her må jeg ha hjelp.

Jeg kan selvsagt kontakte ulike byråer og spørre, men slenger ut et spørsmål her først. 

Anonymkode: 13681...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har brukt har alltid vært behjelpelig med slikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange flytte byråer bruker bilen til å kjøre søppel på fyllinga også, ellers fins det noe som heter søppeltaxi 

Anonymkode: 7215c...b3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
trøndermann38 skrev (1 time siden):

De jeg har brukt har alltid vært behjelpelig med slikt.

Tusen takk for svar, det hørtes bra ut!

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange flytte byråer bruker bilen til å kjøre søppel på fyllinga også, ellers fins det noe som heter søppeltaxi 

Anonymkode: 7215c...b3c

Ja, jeg vet om søppeltaxi, men tenkte det var praktisk å få gjort alt samtidig. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal flytte, og har en stor og tung sofa som skal kastes. Er det noen som vet om flyttebyråer tar slike oppdrag samtidig med flyttingen? Jeg har ingen mulighet til å få sofaen ut av nåværende bolig selv, og den er ikke enkel å få ut, så her må jeg ha hjelp.

Jeg kan selvsagt kontakte ulike byråer og spørre, men slenger ut et spørsmål her først. 

Kan kanskje prøve å legge ut sofaen som gis bort på Finn og å håpe noen vil ha den? Hvis den er brukbar da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...