AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg skal flytte, og har en stor og tung sofa som skal kastes. Er det noen som vet om flyttebyråer tar slike oppdrag samtidig med flyttingen? Jeg har ingen mulighet til å få sofaen ut av nåværende bolig selv, og den er ikke enkel å få ut, så her må jeg ha hjelp. Jeg kan selvsagt kontakte ulike byråer og spørre, men slenger ut et spørsmål her først. Anonymkode: 13681...b73
trøndermann38 Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 De jeg har brukt har alltid vært behjelpelig med slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Mange flytte byråer bruker bilen til å kjøre søppel på fyllinga også, ellers fins det noe som heter søppeltaxi Anonymkode: 7215c...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 trøndermann38 skrev (1 time siden): De jeg har brukt har alltid vært behjelpelig med slikt. Tusen takk for svar, det hørtes bra ut! AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange flytte byråer bruker bilen til å kjøre søppel på fyllinga også, ellers fins det noe som heter søppeltaxi Anonymkode: 7215c...b3c Ja, jeg vet om søppeltaxi, men tenkte det var praktisk å få gjort alt samtidig. Anonymkode: 13681...b73
Lea Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skal flytte, og har en stor og tung sofa som skal kastes. Er det noen som vet om flyttebyråer tar slike oppdrag samtidig med flyttingen? Jeg har ingen mulighet til å få sofaen ut av nåværende bolig selv, og den er ikke enkel å få ut, så her må jeg ha hjelp. Jeg kan selvsagt kontakte ulike byråer og spørre, men slenger ut et spørsmål her først. Anonymkode: 13681...b73 Kan kanskje prøve å legge ut sofaen som gis bort på Finn og å håpe noen vil ha den? Hvis den er brukbar da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå