Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kjent med ei vakker jente i ca 1 måned nå, første gangen jeg sa "jeg elsker deg" skrev hun "føler det samme" igår spurte jeg henne om å bli sammen og da svarte hun "Nei, vil ikke ha kjæreste akkurat nå" og 20 minutter senere skriver hun "eller vi kan være sammen i skjult" jeg skrev "hva mener du?" Da skriver hun "Jeg vil ikke få ekstra oppmerksomhet fra folk som kjenner oss, du trenger ikke å si til noen at vi er sammen" . Vet ikke hva jeg skal føle om dette her, burde jeg bare droppe det? Jeg synes det virker litt rart, skjønner at hun ikke er så sosial og ikke ønsker oppmerksomhet fra andre, men hvorfor skal hun bry seg om dette? Hva tenker dere?

Anonymkode: 36cd5...694

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil også påpeke at hun aldri har vært hos meg når jeg spurte om å komme over å møte foreldrene mine sa hun "jeg møter ingen".

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har blitt kjent med ei vakker jente i ca 1 måned nå, første gangen jeg sa "jeg elsker deg" skrev hun "føler det samme" igår spurte jeg henne om å bli sammen og da svarte hun "Nei, vil ikke ha kjæreste akkurat nå" og 20 minutter senere skriver hun "eller vi kan være sammen i skjult" jeg skrev "hva mener du?" Da skriver hun "Jeg vil ikke få ekstra oppmerksomhet fra folk som kjenner oss, du trenger ikke å si til noen at vi er sammen" . Vet ikke hva jeg skal føle om dette her, burde jeg bare droppe det? Jeg synes det virker litt rart, skjønner at hun ikke er så sosial og ikke ønsker oppmerksomhet fra andre, men hvorfor skal hun bry seg om dette? Hva tenker dere?

Er hun norsk? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg alder på dere, men dropp det 👍🏼 

Man skal vise stolt fram hvem man er sammen med ikke skjule, kommer man ikke noen vei med. 

Og hvorfor skjule? Er hun i et annet forhold - første tanke som slår meg. 

Anonymkode: b79aa...b38

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg droppa 

Anonymkode: 40ec6...288

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man skal vise stolt fram hvem man er sammen med ikke skjule, kommer man ikke noen vei med. 

Hun sier at jeg er den eneste hun snakker med, så ikke godt å si.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hun har sagt vi kan gjøre det offentlig etterhvert, bare ikke nå.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tanken som slår meg er at hun kanskje er i fra en streng familie. Kanskje hun ikke har lov til å omgås gutter

Endret av TLR
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (2 minutter siden):

Tanken som slår meg er at hun kanskje er i fra en streng familie. Kanskje hun ikke har lov til å omgås gutter

Samme tenkte jeg. 

Anonymkode: 62c6c...84e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan du droppe. Lyser drama!

Anonymkode: 96855...0f6

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 62c6c...84e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror hun er flau over deg.. 

Anonymkode: 043fc...56a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hun er usikker, og ønsker å prøve. Du vet av og til dukker drømmeprinsen opp på feil tidspunkt i livet. Så detvhun sier er vel at dere kan være eksklusive,  men at hun er ikke klar for noe offisielt ennå. Spennende det, herlig kjæreste kan være veldig pirrende

Anonymkode: 9f548...6d3

Skrevet

Du er kanske for"på"? Jeg hadde fått totalt noia om noen var så intens kun etter en mnd. 

Om du er interessert gi det tid, du har sagt hva du føler og tenker nå er det opp til henne. 

For meg personlig (k35) foretrekker jeg å date ganske lang tid før jeg definerer noe. Menn som er for masete eller klengete på å definere hva vi er, vise meg frem til familie og venner osv blir for mye. 

Hun liker deg nok men ikke nok til å bli så seriøst så tidlig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fått panikk om noen hadde sagt jeg elsker deg etter kun 1mnd😳 Hadde vært tidenes mest ildrøde flagg for min del😅🙈

Anonymkode: dfef3...cba

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun holder nok på med noen andre, og vil sjekke hvem av dere som er beste match for henne.

Anonymkode: c0961...848

AnonymBruker
Skrevet

Du har kun kjent henne i 1 mnd men sier allerede at du elsker henne? Hvor ofte omgås dere, hvor gamle er dere? Kan hende hun er fra streng familie, kanskje hun er sjenert av seg, kanskje du har lavere status enn henne og hun synes det er flaut, kanskje hun har andre hun holder på med eller kanskje hun bare synes du er for "på". Det er vanskelig å si hva du bør gjøre uten å ha all infoen. Men dette er jo noe dere bør snakke om, kommunikasjon er viktig. 

Anonymkode: 0a244...649

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere begge jenter? 

Anonymkode: f084c...353

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde fått panikk om noen hadde sagt jeg elsker deg etter kun 1mnd😳 Hadde vært tidenes mest ildrøde flagg for min del😅🙈

Anonymkode: dfef3...cba

Herregud samme tenkte jeg 🤣🤣

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...