Gå til innhold

Noen spm om Onlyfans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på et par ting rundt dette fenomenet. 

Er det sånn at de som betaler for dette også blir vist på kamera? Valgfritt? 

Skjer betalingen før eller etter "showet"? Hvis man får opp en gammel ekkel mann som man får frysninger av å måtte vise seg lettkledd/naken for så må man bare værsågod å fullføre fordi der allrede er betalt for? 

Og så lurer jeg på hvordan kan så mange holde på med dette her (og gå ut i media å fortelle om det) og ikke være det snev nervøse over at mottsker på andre siden kan være noen man absolutt ikke vil ha kontakt med på den måten? Type tidligere mobbere, ekser, familiemedlemmer og diverse? 

Anonymkode: b5ccb...4d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 

Jeg har aldri abonnert på noen på OnlyFans, men... 

OnlyFans er basically en nettside hvor du selv velger hvilke tjenester du selger: bilder, klipp, eller tilgang til en livestream. Jeg tipper det at OFeren ser kundene sine på en livestream er en ekstratjeneste en selv skulle velge om en tilbyr. 

Anonymkode: 00755...777

AnonymBruker
Skrevet

Ingen må vise seg på kamera om man ikke har lyst. Ingen kan vite hvem som er i andre enden av naboer, tidligere mobbere eller egne søsken. De betaler før tjenesten gjennomføres og ja da må man fullføre selvom man ikke vil. Onlyfans er deprimerende og ødeleggende for de fleste selgere 

Anonymkode: f325c...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...