Gå til innhold

Hvordan forestiller dere dere forumet?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

For å forklare hva jeg mener så kan jeg forklare hvordan jeg forestiller meg det selv.

Jeg ser for meg x antall personer som sitter i en diger sofa, og med salongbordet i midten til kaffe- og tekrusene våre.

Der sitter vi og prater og diskuterer i hytt og pine, nesten som det ville foregått irl. Eneste forskjellen er at ytterst på hvert hjørne av sofaen, sitter en modd med blokk og penn, og veldig strenge briller nederst på nesen.

Modden følger med og noterer nesten alt som blir sagt, og hvis noen er litt sleivkjefta eller spør litt dyptgående og kanskje personlige spørsmål, så ser hun opp fra sine strenge briller og sier: Det der stryker jeg - sånn kan du ikke si.

(Og jeg synes de har blitt ekstremt ivrige det siste halve året)

Videoannonse
Annonse
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg forestiller meg forumet omtrent som et dametoalett rett etter middagen på konsernets årlige julebord. Toalettet er overvåket.

Gjest gjest1
Skrevet

men Medister - hva i all verden har du på et dametoalett å gjøre? Jeg er sjokkert! :overrasket:

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)

Ikke rart du er sjokkert, så gammel og konservativ som du er! :sjarmor:

Jeg pulte en av rengjøringshjelpene, før julebordet tok til, og som vanlig sovnet jeg etter andre runde. Folk er så opptatt med å rette på løspupper og baksnakke kolleger at knapt noen har enset meg.

Endret av barne- og familiemedister
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg har aldri forestilt meg det som noe. Hele greia bare minner meg litt om de gule sider.

Skrevet

Av og til ser jeg for meg KG som en tegneserieslåsskamp mellom Donald og fetter Anton, hvor Donald er den alle har sympati med, men som likevel får all skyld. Fetter Anton er ufordragelig blærete og ekkel, og stikker av med Dolly.

Ingen liker attituden til Anton, men man får heller ikke dengt han i hodet med en stekepanne og dradd han inn i en krok inntil Donald og Dolly har reist avgårde på date.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Egentlig forestiller jeg meg dette som en barnehage. Hvor moderatorene passer på at ingen blir lei seg, men forøvrig kan man gjøre som man vil. Også kriminelle handlinger.

Endret av Devil's Spawn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...