AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Igår tok jeg to dulcolax piller som skulle ha effekt påfølgende morning. Etter jeg tok disse har jeg hatt avføring x4 + hver gang etter jeg har spist - er det normalt? Skal snart på jobb og er krise hvis jeg må springe på do hver gang etter matinntak.. Anonymkode: 0a043...0f2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Dulcolax er helvete på jord. Fødsel var piece of cake sammenliknet med det. Men ja, den virker lenge.. Jeg kommer ikke til å ta den noensinne mer. Spiser heller en pose sviskekompott Anonymkode: d7ae2...f5f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Veldig uberegnelig ja. Kan bli mye vonde magesmerter med luft og ikke noe mer, eller en plutselig kjempetur på toalettet, eller en mengde småganger når det ikke passer og det gir seg ikke før det er tomt. Nytter ikke å beregne timer heller. Anonymkode: c4fcc...737 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Funka ikke her, måtte ta sterkere. Anonymkode: d9faa...6a9
Topsi Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Laxioberal er mildere enn dulco. Dulco er grusomt, vondt, uberegnelig, helt forferdelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå