AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg har fått en kjempegod kompis. Vi har en fantastisk kjemi, vi er bestevenner og jeg digger han. Vi har avklart at vi kun er venner. Men. Jeg er gift, han ikke. Vi bor på hver vår kant av landet, men når vi møtes er vi sammen nesten 24/7. Mannen min vet det ikke, han hadde klikka. Men jeg savner han sånn når vi er hver for oss. Han savner meg og. Han vil ikke komme på besøk av hensyn til meg og mannen, så vi treffes kun når jeg er på jobbtur til han. Er dette utroskap selv om vi ikke er forelska eller gjør noe fysisk? Jeg holder jo ting skjult for mannen. Hvordan kan vi fortsette vennskapet med god samvittighet? Flere som har det sånn? Anonymkode: db529...078
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har fått en kjempegod kompis. Vi har en fantastisk kjemi, vi er bestevenner og jeg digger han. Vi har avklart at vi kun er venner. Men. Jeg er gift, han ikke. Vi bor på hver vår kant av landet, men når vi møtes er vi sammen nesten 24/7. Mannen min vet det ikke, han hadde klikka. Men jeg savner han sånn når vi er hver for oss. Han savner meg og. Han vil ikke komme på besøk av hensyn til meg og mannen, så vi treffes kun når jeg er på jobbtur til han. Er dette utroskap selv om vi ikke er forelska eller gjør noe fysisk? Jeg holder jo ting skjult for mannen. Hvordan kan vi fortsette vennskapet med god samvittighet? Flere som har det sånn? Anonymkode: db529...078 1: Forstår ikke hvorfor du er sammen med en mann som ikke lar deg ha venner 2: Det er ikke utroskap at du ikke forteller mannen din, men dårlig gjort 3: Dere kan fortsette vennskapet med god samvittighet om det ikke er noe hemmelighetshold. Anonymkode: 88df1...c89 7 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 I mitt forhold ville dette vært definert som utroskap ja. Vår regel er at alt som vi ikke kan fortelle, ikke er innafor. Anonymkode: 56dd2...161 17 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Dette må du bare kutte ut om du ikke er villig til å ofre barn og mann! Snakker av erfaring! Endte opp med barna 30% i en leilighet mens han har nydelig dame og barna våre😥 Anonymkode: 1228c...844 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Du sier dere er sammen omtrent 24/7 når dere treffes. Høres litt i overkant ut hvis dere bare er venner. Hvorfor kan du ikke fortelle din mann om denne kollegaen? Jeg hadde reagert hvis mannen min var sammen med en kvinnelig kollega 24/7 hvis han hadde en jobb som medførte reising. Hvordan hadde du reagert om mannen din gjorde som deg? Anonymkode: 3586a...ba6 7 1
Snok1 Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I mitt forhold ville dette vært definert som utroskap ja. Vår regel er at alt som vi ikke kan fortelle, ikke er innafor. Anonymkode: 56dd2...161 Det er en god hovedregel. For oss har det ført til at vi forteller MYE, og det fører oss nærmere hverandre. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier dere er sammen omtrent 24/7 når dere treffes. Høres litt i overkant ut hvis dere bare er venner. Hvorfor kan du ikke fortelle din mann om denne kollegaen? Jeg hadde reagert hvis mannen min var sammen med en kvinnelig kollega 24/7 hvis han hadde en jobb som medførte reising. Hvordan hadde du reagert om mannen din gjorde som deg? Anonymkode: 3586a...ba6 Ja, det kan godt hende. Folk har reagert på at vi er så mye sammen, men det er altså bare vennskapelig. Tiden flyr når vi er i lag, det er hyggelig. Jeg bryr meg ikke så mye, men så er jeg minimalt sjalu av meg. Jeg har oppfordret han til å få seg flere nære venner, men ingenting har skjedd. Han vil bare være med meg. Ts Anonymkode: db529...078
Friluftsmann70 Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 Det er vel ingen grunn til at du ikke skal kunne ha en venn du treffer og er med. Problemet ligger hos din mann, som ikke vil godta at du har en venn du kan snakke og være med. Veldig synd, men tror du bør holde det for deg slev, uten å ha dårlig samvittoghet. Er jo normalt i 2023 å ha venner av begge kjønn. Så inntil din mann kan akseptere at du har mannlige venner får du holde det for deg selv
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 Friluftsmann70 skrev (1 time siden): Det er vel ingen grunn til at du ikke skal kunne ha en venn du treffer og er med. Problemet ligger hos din mann, som ikke vil godta at du har en venn du kan snakke og være med. Veldig synd, men tror du bør holde det for deg slev, uten å ha dårlig samvittoghet. Er jo normalt i 2023 å ha venner av begge kjønn. Så inntil din mann kan akseptere at du har mannlige venner får du holde det for deg selv Nettopp dette har jeg landet på og, men jeg føler en viss utroskapfølelse av å holde han skjult, selv om vi aldri har gjort noe galt. Hva skjer den dagen han oppdager det? 😳 Ts Anonymkode: db529...078 1
AprilLudgate Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Og…. Du har ikke følelser for han her som du savner SÅ mye? Og er med 24/7 på jobbtur? Se for deg scenariet: Dere er i utlandet alene på jobbtur. Etter middag på kvelden er du med på hotellrommet for en drink før du skal legge deg. Han stryker deg i ansiktet og kommer mot deg for å gi et langt kyss. Er denne tanken for deg; A) Gud bedre, ellers takk til han der blærk grøss eller B) ……den fantasien har du tenkt før? 7 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 Du lurer deg selv. Anonymkode: 8bc9f...d77 10 2
Fremmed fugl Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fått en kjempegod kompis. Vi har en fantastisk kjemi, vi er bestevenner og jeg digger han. Vi har avklart at vi kun er venner. Men. Jeg er gift, han ikke. Vi bor på hver vår kant av landet, men når vi møtes er vi sammen nesten 24/7. Mannen min vet det ikke, han hadde klikka. Men jeg savner han sånn når vi er hver for oss. Han savner meg og. Han vil ikke komme på besøk av hensyn til meg og mannen, så vi treffes kun når jeg er på jobbtur til han. Er dette utroskap selv om vi ikke er forelska eller gjør noe fysisk? Jeg holder jo ting skjult for mannen. Hvordan kan vi fortsette vennskapet med god samvittighet? Flere som har det sånn? Anonymkode: db529...078 Hadde du kunnet hatt samme type relasjon og følelser til en kvinne? 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 Haha! Ser flere her prøver å få det til å se ut som det er dypere følelser. Det er ikke det! Vi har snakket om det, og er helt enig om at vi KUN er venner. Ts Anonymkode: db529...078
Andro Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 Nei, det er ikke utroskap. Å ha venner er ikke utroskap. Jeg er lei meg for at du har en partner som ikke stoler på deg, og ikke unner deg å ha venner. For meg ville et forhold med en slik person vært helt uaktuelt. 1
Brunello Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I mitt forhold ville dette vært definert som utroskap ja. Vår regel er at alt som vi ikke kan fortelle, ikke er innafor. Anonymkode: 56dd2...161 Spørsmålet blir da hvorfor en ikke kan fortelle at man har en venn av motsatt kjønn. 1
Vixella Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har fått en kjempegod kompis. Vi har en fantastisk kjemi, vi er bestevenner og jeg digger han. Vi har avklart at vi kun er venner. Men. Jeg er gift, han ikke. Vi bor på hver vår kant av landet, men når vi møtes er vi sammen nesten 24/7. Mannen min vet det ikke, han hadde klikka. Men jeg savner han sånn når vi er hver for oss. Han savner meg og. Han vil ikke komme på besøk av hensyn til meg og mannen, så vi treffes kun når jeg er på jobbtur til han. Er dette utroskap selv om vi ikke er forelska eller gjør noe fysisk? Jeg holder jo ting skjult for mannen. Hvordan kan vi fortsette vennskapet med god samvittighet? Flere som har det sånn? Anonymkode: db529...078 I mitt forhold hadde dette vært sett på som utroskap. Du skriver at du ikke er forelska, men at dere savner hverandre når dere er hver for dere. Høres det ut som et normalt vennskap i dine ører? Det at du ikke kan fortelle mannen din om det er jo også en annen faktor som spiller inn her, slik jeg anser det. Ulike forhold er forskjellige, og noen kan ha venner av motsatt kjønn og i andre forhold blir det ikke ansett som akseptabelt. Hvordan er det med din mann og kvinnelige venner? Endret 19. mai 2023 av Vixella Skrivefeil. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 Det du beskriver er en forelskelse. Anonymkode: 0bd08...343 9 5
AprilLudgate Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Haha! Ser flere her prøver å få det til å se ut som det er dypere følelser. Det er ikke det! Vi har snakket om det, og er helt enig om at vi KUN er venner. Ts Anonymkode: db529...078 Jada, skjønner du sier det. Men det du beskriver er iallefall noe dypere, og jeg får inntrykk av at du er betatt også. 11 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #19 Skrevet 19. mai 2023 Jeg har ingen venner som kan utløse et savn 24/7. Jeg setter pris på de, men alle har vi jo familie Folk flest har et naturlig forhold til sine venner og omgås når det passer tid og lommebok. Dette høres meget spesielt ut, og det er neppe «bare venner» som er saken. Anonymkode: a6a43...407 5 4
Fremmed fugl Skrevet 19. mai 2023 #20 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Haha! Ser flere her prøver å få det til å se ut som det er dypere følelser. Det er ikke det! Vi har snakket om det, og er helt enig om at vi KUN er venner. Ts Anonymkode: db529...078 Ja, det høres ikke ut som en type relasjon man vil ha til en voksen venn av samme kjønn. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå