Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Automagisk skrev (Akkurat nå):

Jo kan bare svare for en mann men personlighet/ kjemi har alt å si..

Ikke for de fleste menn, bare få

Anonymkode: eae80...e4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vær ærlig, har personlighet noe å si for deg når du ser etter partner om h*n er fin?

La oss si du møter noen som er litt kjedelig, men er super pen og hygenisk, hadde du gått for han/hun eller valgt noen med super bra Personlighet men utseendet messig 6/10 eller valgt 8/10 med litt kjedelig personlighet?

Personligheten teller mer enn utseende. Men jeg må like noe ved utseendet. 

Da jeg traff nåværende kjæreste, var det usett over nettet. Skikkelig flott personlighet som jeg falt for, fra 1.sek var det som å prate med en jeg har kjent for alltid. Jeg var klar for det meste av utseende, for det inni var jo så bra. Og så viste det seg at jeg har klart å velge en mann som mange damer synes er kjekk og snur seg etter. Jeg kunne tatt ham også om han ligna mer et troll 😄

Anonymkode: ce5f9...6a8

• Nyttig 1
Skrevet

Hva skal man ellers se etter? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Klart det har noe å si! Jeg vil ikke ha en mann som ikke har en fin personlighet (eller i alle fall ok)

... men når det er sagt, så kommer han aldri langt nok til å få vise personligheten om han ikke også er kjekk og pen. Siden du ville ha ærlig svar.

Anonymkode: 43d30...d57

Skrevet

Ingenting som slår personlighet og kjemi.
Har en mann bra personlighet så blir han fin i mine øyner🤩

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg mistenker at den "vær ærlig" betyr at det snart kommer noen og forteller oss at vi lyver. :) 

Anonymkode: 8eacc...f43

Kommer nok snart. « Dere er løgnaktige radikalfeminister fordi noe obskur forskning og statestikk viser at eneste som betyr noe er penger, status, muskler». Pick your poison.

Til trådens tema. Uten en personlighet som treffer meg, er kvinnen uinteressant.

Eneste likheten med de partnere jeg har hatt, er personligheten.

Anonymkode: 95aaa...325

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig! Jeg ville ikke giddet å være sammen med noen med en personlighet jeg ikke likte.

Anonymkode: 10413...882

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Ruskesara1973 said:

Hva skal man ellers se etter? 🤔

Hygiene såklart 🤣

Anonymkode: ef4a4...496

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så klart. Er personligheten 9 kan jeg nøye meg med en 7'er utseendemessig. Er derimot personligheten 7 og utseendet 9, da leter jeg videre. 

Anonymkode: cfa73...758

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 16.37):

Hygiene såklart 🤣

Anonymkode: ef4a4...496

Ja helt enig. Men det er så selvfølgelig, at man ikke tenker på det....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 16.41):

Så klart. Er personligheten 9 kan jeg nøye meg med en 7'er utseendemessig. Er derimot personligheten 7 og utseendet 9, da leter jeg videre. 

Anonymkode: cfa73...758

Nei, du gir ikke mening en 7/10 personlighet er ikke ille, det er faktisk bra. Så du hadde gått for 9

Anonymkode: 17fd3...227

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke med ett pent ytre hvis det er råttent på innsiden.

Anonymkode: 5c712...809

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke med ett pent ytre hvis det er råttent på innsiden.

Anonymkode: 5c712...809

Skrevet

Personligheten er jo nettopp det som gjør mannen min til den fantastiske, morsomme, snille, skarpe og kule mannen han er! Og dritkjekk! ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ! Men klart, førsteinntrykket , altså utseende har veldig mye å si. På Tinder går jeg desverre konsekvent etter utseende, har nok gått glipp av mange ok fyrer pga det 😅

Anonymkode: d28ec...70d

Skrevet

Jeg måtte lese det spørsmålet tre ganger, fordi jeg trodde ingen ville spørre om noe sånt. Som alle andre sier, ja, personligheten er jo det som gjør et menneske til et menneske. Fysisk form kommer av personlighet, der alt annet også avhenger av en persons personlighet...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 15.07):

Kanskje for kvinner, ikke menn.

Sikkert derfor det er så mange menn mellom 20 og 50 år som er single..

De skal ha topp utseende men matcher det ikke selv

Anonymkode: 7d348...eff

Skrevet

Ja, selvfølgelig betyr det mye.

AnonymBruker
Skrevet
On 5/19/2023 at 2:59 PM, AnonymBruker said:

Vær ærlig, har personlighet noe å si for deg når du ser etter partner om h*n er fin?

La oss si du møter noen som er litt kjedelig, men er super pen og hygenisk, hadde du gått for han/hun eller valgt noen med super bra Personlighet men utseendet messig 6/10 eller valgt 8/10 med litt kjedelig personlighet?

Dumt spørsmål egentlig med mindre du er under 20 år ennå.

Anonymkode: e5971...aba

Skrevet

Åpenbart. En som er kjip mor andre. Alt fra frekk mot betjening eller noe som helst podcastprat fra guttapodcast. Helt uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...