Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei har du ikke sett innlegg her inne av menn 40+ år som ønsker å gå etter 20 år gamle jenter og tror det er de beste de kan få og utfordrer andre menn til å gjøre det også fordi de tror det er det "beste" de kan få!

Anonymkode: eae80...e4e

Som sagt: kåte guttevalper kommer i alle aldre.

Anonymkode: 7ab32...117

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eneste som er ærlig her !

Ha ha ha. Så den eneste som er ærlig, er den som er enig med deg. Det er tenkning på dypt nivå gitt.

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha ha. Så den eneste som er ærlig, er den som er enig med deg. Det er tenkning på dypt nivå gitt.

Nei men ikke sitt her og lyv at utseendet ikke har noe å si, alle vet det bare er løgn, ingen vil bli sammen med noen de synes er stygge uansett personlighet. Han er ihvertfall ærlig og sier at begge har noe å si

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei men ikke sitt her og lyv at utseendet ikke har noe å si, alle vet det bare er løgn, ingen vil bli sammen med noen de synes er stygge uansett personlighet. Han er ihvertfall ærlig og sier at begge har noe å si

Det er jo ikke det folk sier. Leseforståelse er fint.

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

For min del, så har det alt å si. Jeg må jo faktisk like personen jeg har tenkt til å tilbringet livet med. Synes automatisk at folk med god personlighet er attraktive!

Anonymkode: fbc42...42d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo ikke det folk sier. Leseforståelse er fint.

Når de skriver "personlighet er alt" er det akkurat det de mener

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du sorry. Litt krass i dag og tok av. Ha fin dag videre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vær ærlig, har personlighet noe å si for deg når du ser etter partner om h*n er fin?

La oss si du møter noen som er litt kjedelig, men er super pen og hygenisk, hadde du gått for han/hun eller valgt noen med super bra Personlighet men utseendet messig 6/10 eller valgt 8/10 med litt kjedelig personlighet?

Hadde valgt personlighet. 

Anonymkode: 44f19...d9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Personlighet har ALT å si. Jeg fikk barn med en 9/10, men er forelsket i en 3/10. Det er han siste jeg vil ha.

Anonymkode: 84b6a...a50

Skjønner hvilket poeng du vil ha fram. Men hvorfor i #~€€< rangerer du dem sånn? Han siste er jo 10/10 for deg. At du subjektivt sett synes han er utseendemessig 3/10 mens han du fikk barn med scorer høyere utseendemessig - igjen etter din subjektive vurdering er helt uinteressant og alle som setter sånne merkelapper på andre er ganske håpløse. Vi gjorde ikke det før, selv om vi også da visste at noen var penere enn andre. Hilsen gammel.

Anonymkode: 3b290...ec7

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvilket poeng du vil ha fram. Men hvorfor i #~€€< rangerer du dem sånn? Han siste er jo 10/10 for deg. At du subjektivt sett synes han er utseendemessig 3/10 mens han du fikk barn med scorer høyere utseendemessig - igjen etter din subjektive vurdering er helt uinteressant og alle som setter sånne merkelapper på andre er ganske håpløse. Vi gjorde ikke det før, selv om vi også da visste at noen var penere enn andre. Hilsen gammel.

Anonymkode: 3b290...ec7

Det er ikke så dypt ro ned, the truth hurts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når de skriver "personlighet er alt" er det akkurat det de mener

Som sagt. Bare litt grinete. ikke meningen å gå etter deg. Ble bare provosert av tråden. Du er sikkert ett bra og fornuftig menneske.:blomst2:

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå juger du grovt. Mange stygge folk er godt gift og fine kjærester. Min forrige kjæreste er mindre pen, men det hadde ingenting å si. Det er ikke det jeg jakter på.
Min nåværende synes jeg er kjekk, og det er en slags bonus, selv om det ikke var det jeg falt for.

• Liker 3
Skrevet

Utseendet endrer seg, personligheten utvikler seg også men oftest til det bedre over et langt liv. Det er jo fint om han er kjekk også, men personlighet er absolutt viktigst for meg.

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Personlighet har alt å si. Man blir ikke sammen med noen på grunnlag av at han er pen og hygienisk. Men jeg mistenker at den "vær ærlig" betyr at det snart kommer noen og forteller oss at vi lyver. :) 

Anonymkode: 8eacc...f43

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste som er ærlig her !

Og der kom den allerede. Nå venter jeg bare på noe om "markedsverdi" og "senke krava".

Anonymkode: 8eacc...f43

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet har minst 70% å si. 

Heller en 6er med god personlighet enn en 9er med dårlig personlighet

Anonymkode: cc751...fbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig har personlighet mye å si? Hvis jeg bare skal like utseende, så kan man jo liksågodt holde det som fuck friend, da. 

Men jeg må jo selvsagt like totalpakka, hjelper ikke å være snill, smart og hyggelig, dersom han ikke tenner meg og har et utseende jeg finner attraktivt.

Anonymkode: fe1c5...921

AnonymBruker
Skrevet

Ikke har*

Anonymkode: fe1c5...921

AnonymBruker
Skrevet

Man vil jo ha et forhold med en du blir tiltrukket av,men det har ofte med kjemi å gjøre. Bare tenkt på alle de som har blitt bedratt og finner ut at den mannen har vært utro med som ikke akkurat  ser ut som en supermodell! 

Anonymkode: f173c...69c

AnonymBruker
Skrevet

Personligheten er den jeg går etter. Men selv om han ikke må være fotomodell, så må jeg innrømme at han ikke måtte vært stygg. 6/10 og oppover er ok.

Anonymkode: 9e344...d21

Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kanskje for kvinner, ikke menn.

Jo kan bare svare for en mann men personlighet/ kjemi har alt å si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...