Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig, har personlighet noe å si for deg når du ser etter partner om h*n er fin?

La oss si du møter noen som er litt kjedelig, men er super pen og hygenisk, hadde du gått for han/hun eller valgt noen med super bra Personlighet men utseendet messig 6/10 eller valgt 8/10 med litt kjedelig personlighet?

Anonymkode: eae80...e4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet gjør mennesker vakre. Og omvendt.

Anonymkode: 655a8...7db

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja, selvsagt. Det har alt å si. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig har personlighet noe å si. Det har MYE å si.

Anonymkode: 18249...1ac

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har ALT å si! Jeg liker alt James Gandolfini til Matt Rife! The proof is in the pudding! Personlighet har ALT å si. 

Anonymkode: 6b2c3...d51

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har ALT å si! Jeg liker alt James Gandolfini til Matt Rife! The proof is in the pudding! Personlighet har ALT å si. 

Anonymkode: 6b2c3...d51

Kanskje for kvinner, ikke menn.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

....? Personlighet er det viktigste av ALT.

Anonymkode: ef4a4...496

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet har ALT å si. Jeg fikk barn med en 9/10, men er forelsket i en 3/10. Det er han siste jeg vil ha.

Anonymkode: 84b6a...a50

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For et helt absurd spørsmål. Det har ca alt å si.

Anonymkode: e4d6c...b29

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet har alt å si. Man blir ikke sammen med noen på grunnlag av at han er pen og hygienisk. Men jeg mistenker at den "vær ærlig" betyr at det snart kommer noen og forteller oss at vi lyver. :) 

Anonymkode: 8eacc...f43

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha ha. For ett spørsmål. Jeg mener en velger vel en partner en like være sammen med/ personligheten til. Det kan bli maaaange laaaange kvelder i sofaen sammen om en bare skal sitte å beundre en distingvert hake og eller en six-pack.

Anonymkode: 7ab32...117

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er det eneste som har noe å si egentlig.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

" hvorfor falt du for Henriette"

"hun var så hygienisk"

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje for kvinner, ikke menn.

Det er forskjell på kåte guttevalper ( i alle aldre) og menn. Å ikke bare velge med libido er en av dem. Og lykken ligger i det siste.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

" hvorfor falt du for Henriette"

"hun var så hygienisk"

😂

Anonymkode: 18249...1ac

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (4 minutter siden):

Det er det eneste som har noe å si egentlig.

🤥

Skrevet

For noen betyr det sikkert mindre enn det gjør for andre. Det er ikke alle som er særlig opptatt av det, men det virker ganske rart om man kun prioriterer utseendet om man er ute etter et langvarig forhold. De færreste beholder kroppen til en 18-åring livet ut og livet går opp og ned. Da er det ganske greit å ha en partner som er mer enn et pent ytre om man tenker å tilbringe tid sammen og ha det bra sammen.

For min del må jeg selvfølgelig like utseendet til partner, men uten en personlighet jeg liker så er det ikke så mye annet enn puling som gjenstår og jeg ønsker meg noe mer når jeg skal finne en partner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er forskjell på kåte guttevalper ( i alle aldre) og menn. Å ikke bare velge med libido er en av dem. Og lykken ligger i det siste.

Nei har du ikke sett innlegg her inne av menn 40+ år som ønsker å gå etter 20 år gamle jenter og tror det er de beste de kan få og utfordrer andre menn til å gjøre det også fordi de tror det er det "beste" de kan få!

AnonymBruker
Skrevet
Elaine Marley skrev (Akkurat nå):

For noen betyr det sikkert mindre enn det gjør for andre. Det er ikke alle som er særlig opptatt av det, men det virker ganske rart om man kun prioriterer utseendet om man er ute etter et langvarig forhold. De færreste beholder kroppen til en 18-åring livet ut og livet går opp og ned. Da er det ganske greit å ha en partner som er mer enn et pent ytre om man tenker å tilbringe tid sammen og ha det bra sammen.

For min del må jeg selvfølgelig like utseendet til partner, men uten en personlighet jeg liker så er det ikke så mye annet enn puling som gjenstår og jeg ønsker meg noe mer når jeg skal finne en partner.

Eneste som er ærlig her !

Skrevet

Ja eneste som betyr noe. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...