Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da mener jeg ikke grov rasisme, men de som er rasitisker, men har svarte venner, men er rasist bak deres rygg, eller sier rasitiske ting noen ganger om de blir sur, men ellers virker snille. Er dette folka dårlige personer generelt ?

Når de kommer til røyk og drikking så prøver de å slutte og sier det er bra hvis han/hun andre ikke gjør det, og presser heller ikke, og er støttende og glad for at vennen deres ikke gjør det. Ville du sagt perosnen fortsatt er dårlig person eller bare umonden i hodet?

Anonymkode: 68fa1...4a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Folk trenger ikke være dårlige mennesker bare fordi de er rasistiske.

Anonymkode: 8dcdc...5c7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Folk trenger ikke være dårlige mennesker bare fordi de er rasistiske.

Men hva kalles sånne folk da? Folk med lav moral eller bare umodne ?

AnonymBruker
Skrevet

De er dårlige venner ihvertfall.

Anonymkode: 53a5c...f6d

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hva kalles sånne folk da? Folk med lav moral eller bare umodne ?

Du kaller de ingenting, så lett er det. La folk ha sine meninger også holder du kjeft.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kaller de ingenting, så lett er det. La folk ha sine meninger også holder du kjeft.

Oi! Følte du deg truffet?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi! Følte du deg truffet?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

«Alt» er jo rasisme nå om dagen, så å bruke dette blir nesten bare for dumt! 
Det er lov å ha ulike meninger. I allefall på papiret.. 

i virkeligheten har alle som ikke er woke fått munnkurv 

Anonymkode: d6872...000

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle som taler med to tunger er dårlige mennesker, altså de som er hyggelige med deg, men baksnakker og snakker stygt om deg når du ikke hører. Jeg har ingen respekt for folk som later som om de ikke er rasister, men er det uten å stå for det. Gir ingen mening at rasisiske uttalelser begrunnes med gammelt språk. F eks "hva skal vi kalle en neger? Det er jo bare en som er brun/svart/mørk i huden"

DA ER MAN HISTORIELØS.....OG RESPEKTLØS

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er å være rasist da? 

Er man rasist fordi man uttaler seg om utfordringene ved å ha et mulitkulturelt samfunn? 

Jeg synes helt ærlig at man bruker rasist-kortet litt for ofte. 

Anonymkode: fe630...c59

AnonymBruker
Skrevet

Ordet rasist blir jo slengt rundt i øst og vest, så man kan nok helt sikkert være et fint menneske selv om andre mener en er rasist.
Hva er rasisme, egentlig? Jeg ble stoppet og kjeftet ut på gaten av en innvandrer som klagde fordi han ikke hadde fått jobben han søkte på, og dermed mente han alle nordmenn, inkludert meg, hatet muslimer og var rasister. Jeg hadde ikke gjort annet enn å passere ham på fortauet, og han trengte vel noen å la sitt dårlige humør gå ut over. Folk som snakker skit om andre bak deres rygg og driver med løgner og ryktespredning er dårlige mennesker.
Skjønner ikke helt hvorfor personens forhold til røyking og drikking er viktig her. 

Anonymkode: 8a44d...c45

AnonymBruker
Skrevet

Er mange som kan være kritiske bak andres rygg. De er som folk flest i et frustrert øyeblikk. Mennesker er mennesker og du behøver ikke sette merkelapp på alt. 

Anonymkode: d1186...2e8

Skrevet

J A 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

«Alt» er jo rasisme nå om dagen, så å bruke dette blir nesten bare for dumt! 
Det er lov å ha ulike meninger. I allefall på papiret.. 

i virkeligheten har alle som ikke er woke fått munnkurv 

Anonymkode: d6872...000

Det er selvføgelig lov å ha meninger, men folks hudfarge og stereotyper burde vi forholde oss for gode for å bruke i egentlig alle situasjoner. Når man krangler om at man "burde" få bruke et gammelt støtende ord, da skjønner jeg ikke helt hva du vil fram til 

Anonymkode: 3063b...6db

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja rasister er dårlige mennesker 

Anonymkode: 24439...bfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er dårlige mennesker. Men å være rasist er en dårlig egenskap. Å drikke så mye alkohol at det går ut over andre er en dårlig egenskap. En rasist kan ha mange gode egenskaper. Alkoholikere og mordere også.

Anonymkode: f2ba4...e26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du finne på noe annet å mase om enn rasist-tullet??

Anonymkode: ffdc2...789

AnonymBruker
Skrevet

Tja, tror heller at de er kulturelt uvitne, følelsesmennesker, litt enkle, og aldri har reist utover all-inclusive i Syden. 

Onkelen min er litt sånn. Verdens rauseste menneske for oss som kjenner han. Men han er utrolig nedlatende og, ja, rasistisk, mot andre med andre hudfarger. Søskenbarna prøver å sette han litt på plass, men selv så tenker jeg at han ikke har nok IQ til å se forbi fordommene, og er et produkt av et skjermet liv. Så jeg vil aldri si at han er et "dårlig menneske", nei. 

Anonymkode: e7d54...713

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gode mennesker er de ihvertfall ikke. Heller ikke intelligente 

Anonymkode: bb94e...6d1

Skrevet

Dårlige? Nei, men de er dumme og har lav selvtillit 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...