AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg har to katter, forskjellige foreldre og sånn. Begge bor inne, men det går langt bedre for den ene enn for den andre. De kommer godt overrens med hverandre, men har veldig forskjellige personligheter. Den eldste er veldig rolig av seg, mens den yngste er veldig mye mer bajas - skal løpe mye, kræsjer inn i ting, knuser ting og sånn. Den har også fysisk blitt mye større enn den eldste. For meg virker det ikke som jeg kan holde på han sånn ekstremt mye lenger i det bajaslivet som den har. Da virker det bedre å la han flytte til bøgda og være bajas der liksom. Men jeg er redd jeg vil angre på det, han er den som er mest kosete, nesten bare jeg lager en lyd kommern springende på fanget, og er sååå god! Lurer derfor på om det er noen som har tips til å få han til å bli litt roligere. Leker med de begge i små økter på til sammen rundt en time hver dag. Anonymkode: 7da78...b1c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Har ikke noe tips, men hadde en lik katt som skulle være innkatt, men jeg måtte bare gi opp og flytte til et sted han kunne få være ute. Han hoppet ut av vinduet i 4 etg for og komme seg ut. Er det mulig og la den være ute der du bor? Er han kastrert ? ( ikke at det hjalp på min ) Anonymkode: e4f71...287
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 Trives den? Er alt bra med en? Klipper du klærne og passer på at de ikke blir inngrodde? For det kan være smertefullt… Anonymkode: 06d16...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå