Gå til innhold

Om partneren din var utro, hadde du villet vite hvem h*n lå med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du villet vite det, eller hadde du foretrukket å leve i uvisshet ang det?

Anonymkode: 1b41c...35b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg ville vite

Anonymkode: aa43a...bde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 6b65f...cbf

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 28e57...e64

Skrevet

Jeg ville visst hvem det var ja. Men tror livet hadde vært enklere om jeg ikke visste noe om det. Bedre uvitende enn å vite. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (3 minutter siden):

Jeg ville visst hvem det var ja. Men tror livet hadde vært enklere om jeg ikke visste noe om det. Bedre uvitende enn å vite. 

Må si meg enig med denne her jeg 

• Liker 1
Skrevet

Ja, men så hadde konklusjonen vært den samme uansett. Så det spiller liten rolle til syvende og sist: Ciao!

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, greit å vite hvem som har så lav moral og selvkontroll slik at jeg kan unngå personen for all fremtid. Vil ikke ha en slik person som venn f.eks. 

Anonymkode: 675c0...253

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble bedratt og har googlet masse for å finne ut mest mulig om damene han la seg etter.

Fikk sjokk da jeg oppdaget at det var bestevenninna hans som var ff, og hun var ikke noe fruktfat for å si det sånn.

Hadde vært lettere å akseptere det hvis det var grisedeilige damer han var utro med, men det var det ikke.

Anonymkode: b51bf...384

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, greit å vite hvem som har så lav moral og selvkontroll slik at jeg kan unngå personen for all fremtid. Vil ikke ha en slik person som venn f.eks. 

Om det viste seg at din beste venninne lå med en mann som var i et annet forhold, hadde du droppet henne da?

Skrevet

Ja. 

Har til og med konfrontert vedkommende. Han ble livredd når jeg sa at han var på nippet til å bli stefar til barna mine. Aldri sett han siden.  

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 931d8...1ce

Skrevet

Ja, selvsagt ville jeg vite dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vite det og de første årene var det så vanskelig at jeg skulle ønske jeg aldri hadde fått vite det. Nå har det gått fem år og jeg har landet og er glad jeg vet det jeg vet. Det var et engangstilfelle med en av venninnene mine, så jeg er glad han var ærlig og jeg fikk luket ut det rusket fra livet mitt.

Anonymkode: 232fd...bd0

• Hjerte 1
Skrevet

Absolutt!
Den ultimate gjengjeldelse er å forføre henne eller innbille ham at jeg har gjort det 😂
men aller mest vil jeg vite det for å ikke være idioten i selskapet om jeg møter henne.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om det viste seg at din beste venninne lå med en mann som var i et annet forhold, hadde du droppet henne da?

Definitivt ikke. Jeg har levd lenge, opplevd mye, og tenker at folk som dømmer fort vet lite om det å leve...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette har faktisk skjedd. Ikke min beste venninne, men en venninne som da var i begynnelsen av 20-årene og jeg satte det på kontoen for ung og dum. Hun fikk klar beskjed fra meg og andre venninner om at dette ikke var greit. Likevel tenker jeg at hennes og min moral er på helt forskjellige nivåer, og jeg har holdt henne litt på avstand siden den gang. Vil aldri stole helt på henne og valgene hennes for resten av livet. Hadde det skjedd i dag (vi er eldre nå), hadde jeg ikke giddet å prøve å opprettholde vennskapet. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (20 minutter siden):

Absolutt!
Den ultimate gjengjeldelse er å forføre henne eller innbille ham at jeg har gjort det 😂
men aller mest vil jeg vite det for å ikke være idioten i selskapet om jeg møter henne.

Definitivt ikke. Jeg har levd lenge, opplevd mye, og tenker at folk som dømmer fort vet lite om det å leve...

Levd lenge her også, og gidder ikke kaste bort tiden på folk som ikke er verdt det. Det er mange grunner til utroskap, men hvis det bare er fordi man er kåt, gjør det flere ganger, og gir blaffen i konsekvenser for andre er man bare egoistisk og bryr seg for lite om sine medmennesker (det er et slikt tilfelle jeg vet om og tenker på når jeg svarer i denne tråden).

Skrevet

Ja det ville jeg ønske å vite. Det hadde blitt takk og farvel uansett, men jeg hadde ikke visst hvor grovt overtrampet var om jeg ikke visste hvem. Om det var en person jeg senere måtte forholde meg til, eller en i min krets, ville jeg ikke vært idioten som ikke visste det. En i min krets hadde dessuten vært dobbelt utroskap, tillitsbrudd fra begge, og vedkommende skulle også gis takk og farvel. 

• Liker 3
Skrevet

Egentlig ikke. Vi hadde for øvrig diskusjonen «kona har vært utro» i kompisgjengen. Syv av åtte hadde ikke gjort det slutt.

Skrevet

Ja, jeg hadde villet vite hvem. Hadde blitt gal uten å få vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...