Gå til innhold

Hva kan man forvente i svar når man gjør det slutt? (Med en mann)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har menn svart når dere har gjort det slutt?  Hvordan reagerte de? 

Anonymkode: a3e1c...2e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De jeg har truffet en stund blir lei seg og det er vondt for begge. 
De jeg har skrevet tre meldinger med på Tinder reagerer med rent raseri! Da er jeg stygg, feit (1,77 og veier 60 kg😅). 
Så dette kan gå alle veier. Men tipper at siden han har kjent deg over tid så tar han det som en mann. Ikke som en Tinder-Incel.

De gangene jeg har blitt dumpa har jeg svart: «Takk for ærligheten. Dette er vondt og et knekk på selvtilliten. Men du er et godt menneske, og jeg ønsker deg lykke til uansett❤️»

Anonymkode: a3c61...e53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en snill og kjærlig mann. Vi passer bare ikke å bo sammen, mye grunnet at jeg var syk. Jeg hadde aldri godtatt å vært sammen med noe annet enn en mann som hadde et godt hjerte. Og som forventet var det ikke noe drama da jeg sa at vi måtte avslutte forholdet. Han forstod min situasjon, og vi er fremdeles venner den dag i dag 12 år senere. 

Anonymkode: 2a57d...aeb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg var sammen med en snill og kjærlig mann. Vi passer bare ikke å bo sammen, mye grunnet at jeg var syk. Jeg hadde aldri godtatt å vært sammen med noe annet enn en mann som hadde et godt hjerte. Og som forventet var det ikke noe drama da jeg sa at vi måtte avslutte forholdet. Han forstod min situasjon, og vi er fremdeles venner den dag i dag 12 år senere. 

Anonymkode: 2a57d...aeb

Denne skjønner jeg ikke. Hva er logikken i å dumpe kjæresten fordi man blir syk? Jeg har vært veldig syk selv, da var mine næreste enda viktigere enn før...

Anonymkode: f3fef...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...