Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på ferietur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som planlegger en feriereise i år, hvor mye bruker dere sånn ca på turen (hotell, middag, fly/transportutgifter og severdigheter/aktiviteter? Hvor stor familie/reise alene?

Anonymkode: 107ff...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pakketur til koselig hotell ved stranden med basseng for fire personer, rett under 50 tusen, inkludert frokost og transport men uten lunsj/middag.

Anonymkode: 28465...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bruker 20 000 på reise og hotell. Så bruker vi det vi ønsker på restauranter, aktiviteter, etc. Vi har god økonomi, så trenger ikke tenke så nøye over det. Vi går ikke for luksus, og har ikke shopping som hobby. Så vi tar oss råd til å spise på en helt ok restaurant, kjøpe en is hver dag, gå i dyreparken, osv.

Anonymkode: c57ab...dc2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal på flere aleneturer innen Europa, bruker typisk 5-7000 pr tur med hotell og aktiviteter. 

Anonymkode: d0d37...1fc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal til Spania i 10 dager. Vi er en familie på 5 og har estimert å lande på en 40.000kr (reise, aktiviteter, kost og losji). Så kommer lommepenger utenom.

Anonymkode: d0fd1...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grei økonomi og singel. 14 dagers reiser. Blir fort 24tusen, men da er alt med. Mat reise, opphold og alt div.  Prøver være fornuftig samtidig ikke spare så mye jeg likegodt kunne vært hjemme og ikke får gjort ting på stedet som var grunnen til jeg dro.

Anonymkode: 0788f...c9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I år skal vi på bilferie til Italia, borte i ca 2,5 uke, 2 voksne og 2 barn. Prisen ser ut til å havne på nærmere 130.000,- til sammen. Dette er da inkl Kiel-ferjen, bensin, bompenger, oblater/vignetter, attraksjoner, hoteller, måltider/drikke/snacks/is og suveriner/leker. 

Anonymkode: 309a4...e10

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til sammen ender jeg på 40-45 000. Reiser alene på en tur som er veldig bucket list.

Anonymkode: 816dd...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på cruise i oktober, kommer vel på drøyt 30.000 for cruiset, fly, 1 natt på hotell samt utflukter med mer under cruiset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

50.000kr for fly og overnatting tre uker i Italia og Kroatia, to voksne. Så kommer leiebil, mat og opplevelser i tillegg. Tipper det går noen tusenlapper til mat. Vært en uke på Kreta nå og har brukt 6000kr på lunch og middag(og masse is/dessert).

Anonymkode: ea76b...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som planlegger en feriereise i år, hvor mye bruker dere sånn ca på turen (hotell, middag, fly/transportutgifter og severdigheter/aktiviteter? Hvor stor familie/reise alene?

Anonymkode: 107ff...3eb

Hellas. 3 stk. Fly, hotell, og de fleste måltidene inkludert. Leiebil. 2 uker. ca 100k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

50000 en uke i juli, all inclusive

2 voksne og 3 ungdommer (16+)

Max 5000 på toppen av dette til shopping etc. 

Resten av ferien tilbringes på hytta

Anonymkode: beb6f...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer vel helt an på kronekursen det da 😂

Mannen spanderer ferie på meg i sommer, bruker vel ca 30 000 på turen.

Jeg har selv bestilt en reise i januar.  Bruker 10 000 kroner for hotell i 3 uker i sør Europa,  samt 5000 på hotell opp og ned (4 overnattinger hver vei). Så kommer bensin i tillegg.

Anonymkode: 8d509...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker ferie, 4 stykk bruker vel kanskje 30-40 000? Maks. Kanskje (helst) mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

c_buk skrev (10 minutter siden):

2 voksne. 4 dager i Tyskland. Sikkert 40 000 - 50 000. 

På 4 dager? Oisann

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

2 mnd mix av camping og hotell (far er ikke glad i å bo i telt så når han flyr og møter oss bor han på hotell) 1-2v 3-5b (har ikke alle med meg samtidig) går sikkert fort 30-40k men da er vi vekke hele skoleferien.

Anonymkode: 49ce6...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2 uker i Hellas. Hotell og fly 11 000 kr. Beregner 14 000 til mat, fornøyelser og aktiviteter. I tillegg kommer reise til flyplassen her i Norge samt parkering så legg på 2 000 kr. En voksen.

Anonymkode: aa760...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (1 time siden):

På 4 dager? Oisann

10 000 for flybilletter. 10 000 + for hotell. Så skal vi på en vintur en av dagene som koster ca 5000. Så skal vi ut å spise bursdagsmiddag som sikkert koster ca 5000 kroner. Så er det 10 000 - 20 000 kroner for øvrig transport, mat, opplevelser, shopping osv. 

Har begrenset med feriedager i sommer, så da vil jeg passe på å kose meg maks de dagene jeg har 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2 pers. Fly og hotell blir på 26.000 tilsammen. Mat og drikke osv regner jeg med havner på typ 10.000 og noen tusenlapper i severdigheter, så da er vi vel oppe i en 38-40.000. 

Anonymkode: b6266...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...