AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg har hatt mitt første ivf forsøk og har fått beskjed om at dem fryser ned eggene på dag 5 når eggene har blitt blastocyst. Men hvis jeg hadde uttak på mandag, vil uttaksdatoen være dag 1 da? Er idag (fredag) dag nr 5 da? Bør eggene ha blitt til blastocyst idag? Anonymkode: 5f09b...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 19. mai 2023 #2 Del Skrevet 19. mai 2023 Uttaksdagen regnes som dag 0 sa de til meg! jeg hadde uttak mandag og innsett lørdag, så tirsdag var dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Del Skrevet 19. mai 2023 Okei, takk for svar Anonymkode: 5f09b...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Del Skrevet 19. mai 2023 sommerfugl154 skrev (7 timer siden): Uttaksdagen regnes som dag 0 sa de til meg! jeg hadde uttak mandag og innsett lørdag, så tirsdag var dag 1 Hos meg sa de at egguttaket var dag 1, kanskje det er ulik standard rundt om? 😅 Anonymkode: 5f0b2...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå