AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg er ikke super kjekk men brukbar innenfor dating antar jeg, men har så veldig lyst til å ha sex, det er bare ingen kvinner som er villige?. Incels blir kun sett på som tåpelige propagandister, men kanskje dem har et poeng? Anonymkode: df370...910
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Nei, incels har ingen poeng som er verd å få med seg. Anonymkode: 6b0dd...864 11 10
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Det er noe sannhet idet, men det er ikke helt svart å hvit. Jeg vet dersom jeg og venninne mine vil bare moro oss og utforske sånn uten videre, ikke det at det skjer ofte, men da skal det gjerne være super kjekke menn eller menn med andre kvaliteter utenfor normalen samtidig vil jeg tror at jeg er faktisk mer villig til å ha sex med en uattraktiv kar jeg har kjent lenge enn en kjekk fremmed kar. Så igjen er nok ikke svart hvit her... Anonymkode: 8a23a...918 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Mer sjans at jeg har sex med en jeg kjenner enn en hot kar ut på byen ja... Anonymkode: 3f04c...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 Nei. Har hatt sex med folk jeg kjenner, enten om de er deilige eller ikke så fult så deilige. Klar meg aldri naken og gjør meg sårbar med en fremmed kjekk eller ei Anonymkode: af9d7...2ac 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 Det spørs. Kvinner på tinder har gjerne sex med kun kjekke folk, mens jeg vil tro resten av kvinnene har sex med menn rundt seg og de kan gjerne ha en øl mage Anonymkode: 4687f...225 1
ClausSaus Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke super kjekk men brukbar innenfor dating antar jeg, men har så veldig lyst til å ha sex, det er bare ingen kvinner som er villige?. Incels blir kun sett på som tåpelige propagandister, men kanskje dem har et poeng? Anonymkode: df370...910 Dette handler ikke om absolutter, det handler om statistikk. Det er vel ikke akkurat noen "hemmelighet" at gutta som gjør det skarpt med damene i snitt nok tar seg bedre ut enn snittet for resten av den mannlige befolkningen. Utseende er ikke fullstendig uten betydning. Men det betyr selvfølgelig ikke at du er dømt til å mislykkes hvis du tilfeldigvis ikke er utpreget kjekk. Som alltid: Bli den beste versjonen av deg selv. Endret 19. mai 2023 av ClausSaus 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 Jeg går ikke rundt og ligger med folk bare fordi de er kjekke. Alle de jeg har hatt sex med kjenner jeg godt og mange av dem blir ikke sett som kjekke av mange kvinner. Jeg er enig med de andre svarene nesten alle kvinner har sex med menn de kjenner og de er ikke nødvendigvis supermodeller Anonymkode: 3df34...af9 2
Andro Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Ingen incels har hatt noen poeng. De lager myter å trøste seg selv med. For at de skal slippe å ta ansvar for seg selv, egen adferd og egen framtoning lager de konspirasjonsteorier om verden og særlig kvinner, slik at de kan hate andre framfor å bli voksne og ta grep om tilværelsen. Kvinner har ikke like stor interesse av ONS, tilfeldig sex eller andre engangsopplevelser som det menn har. Rett og slett fordi vi ikke har noen nytte av dårlig sex, og rundbrennere er jevnt over elendige elskere som bare tenker på egen tilfredsstillelse. En mann kan tilfredsstille seg selv med en kvinnekropp uten å gi henne noe som helst. Mange kvinner opplever at menn lyver overfor dem, men at de innleder en datingserie der de sier at de er ute etter et forhold, men etter første seksuelle opplevelse forsvinner han. Jo flere løgnere kvinner treffer, jo mindre er sannsynligheten for at hun lar seg lure av flere slike sjarlataner. Når vi kvinner har sex med noen så er det fordi vi er genuint tiltrukket av vedkommende mann eller kvinne som vi blir kåte på. Alle mennesker er helt ulike, og tenner på temmelig ulike mennesker, ting og situasjoner. Hvem som er såkalt "kjekk" er ikke noen universell sannhet, eller noe man kan være enige om. Mange tenner like gjerne på en som er klok, morsom og hensynsfull, uten at han trenger å se spesielt bra ut. Det skal mye mer til enn å være kjekk for at jeg skal synes at noen er seksuelt tiltrekkende. Du er jo ikke brukbar innen dating, ts, når du ikke oppnår det du ønsker deg. Jeg er helt sikker på at du er kjekk nok. Spørsmålet er heller om personligheten din er særlig tiltalende? Hvordan oppfører du deg overfor kvinner du møter, sånn generelt? På jobb? I venneflokken? Hvordan oppfører du deg overfor damer du ber ut, og blir kjent med? Er du masete? Selvsentrert? Sexfiksert? Eller er du en som er genuint nysgjerrig på hvem hun er, hva hun liker å gjøre, hva hun liker å spise, hvilken jobb hun har, hvilke framtidsdrømmer hun har... og som får andre til å føle seg sett, forstått og trygge i din nærhet? Er du god på å gi andre anerkjennelse og komplimenter? Hva har hun oppnådd i dag, og hva blir du glad for at hun deler med deg? Selv har jeg sex nesten bare med min faste partner, og er helt upåvirket av andres framstøt og interesse. Når jeg sier nesten, så er det fordi vi har en til.. som er "vår". Endret 19. mai 2023 av Andro 3 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 ClausSaus skrev (7 minutter siden): Dette handler ikke om absolutter, det handler om statistikk. Det er vel ikke akkurat noen "hemmelighet" at gutta som gjør det skarpt med damene i snitt nok tar seg bedre ut enn snittet for resten av den mannlige befolkningen. Utseende er ikke fullstendig uten betydning. Men det betyr selvfølgelig ikke at du er dømt til å mislykkes hvis du tilfeldigvis ikke er utpreget kjekk. Som alltid: Bli den beste versjonen av deg selv. Tiltredes. Det finnes ingen absolutter her, det er ikke noen matematisk formel som sier at hvis du er minimum x måleenheter kjekk, så vasser du i f***e, mens hvis du er 1 mikromillimeter under den grensen, så er du dømt til evig sølibat. Selvfølgelig har de kjekkeste karene best drag på (de peneste) damene, man får ingen nobelpris for å ha kommet fram til det. Men det bringer oss over til en annen dimensjon i dette. Det er nå en gang sånn at man mer eller mindre bevisst eller ubevisst har et bilde av egen attraktivitet, og tilpasser hvem man søker etter til det. Det gjelder både alder, utseende, sosioøkonomisk status, utdanningsnivå, whatever. Kall det gjerne like barn leker best. Så det handler også om å ha en realistisk tilnærming til eget nivå, ("liga" eller "markedsverdi" for å bruke et par mer eller mindre forhatte uttrykk), og tilpasse målgruppen sin til en kombinasjon av egen preferanser og eget nivå. Anonymkode: e9b96...64a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 https://www.ctvnews.ca/lifestyle/women-are-less-likely-to-care-about-condoms-with-attractive-men-study-1.4435103 Anonymkode: bfc5f...98e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 Skal du lykkes på tinder må du være veldig kjekk, skal du lykkes på byen er kravene litt lavere. Men du må fortsatt være kjekk da, la oss være ærlige. Tinder er ekstra kjipt, fordi alle kan velge de samme mennene uten at det blir merkelig. På byen hadde det jo blitt teit om det sto 50 damer rundt en og samme mann. Anonymkode: 9cf66...af9 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er ikke super kjekk men brukbar innenfor dating antar jeg, men har så veldig lyst til å ha sex, det er bare ingen kvinner som er villige?. Incels blir kun sett på som tåpelige propagandister, men kanskje dem har et poeng? Anonymkode: df370...910 Nei, de hadde også fått ligge om de byttet ut grandis og urge med sunn mat og investerte noen av de timene de brukte på 4chan på et treningssenter. Det blir patetisk å skylde på dårlige gener når du bare er småfeit og sitter inne hele dagen og syter. Men det krever innsats. Det er lettere å syte. Anonymkode: 2f6b2...810 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, de hadde også fått ligge om de byttet ut grandis og urge med sunn mat og investerte noen av de timene de brukte på 4chan på et treningssenter. Det blir patetisk å skylde på dårlige gener når du bare er småfeit og sitter inne hele dagen og syter. Men det krever innsats. Det er lettere å syte. Anonymkode: 2f6b2...810 ja fordi de damene på tinder har ellers problemer med å ligge med kjekke menn?. de er kun på tinder for ego boost Anonymkode: 3df34...af9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 https://www.bbc.com/news/health-48396071 https://slate.com/technology/2023/02/female-promiscuity-in-primates-when-do-women-have-multiple-partners.html Anonymkode: bfc5f...98e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 https://www.nettavisen.no/livsstil/omstridt-partnervalg-studie-har-vart-diskutert-siden-80-tallet-na-har-forskere-gjennomfort-studien-pa-nytt/s/12-95-3423970314 Anonymkode: bfc5f...98e
Veggdyret Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke super kjekk men brukbar innenfor dating antar jeg, men har så veldig lyst til å ha sex, det er bare ingen kvinner som er villige?. Incels blir kun sett på som tåpelige propagandister, men kanskje dem har et poeng? Anonymkode: df370...910 Se for deg at du er i dette scenarioet, TS: Du er på byen med noen kamerater. Har drukket et par øl. Har lyst til å ha sex med noen. 3 jenter kommer bort til bordet dere sitter ved - ei smellvakker ei, ei helt middels, ei ganske stygg. Alle tre begynner å småflørte med deg, og når de ber deg med for å danse (du er så snill at du danser med alle tre etter tur) så stryker de på deg og hinter om å bli med deg hjem i kveld. Hvem av dem velger du? Den smellvakre, sier du? Gratulerer, nå skjønner du hvorfor kvinner som oftest (men ikke alltid) har ONS med kjekke menn. De tar rett og slett den beste av de som tilbyr seg den kvelden. 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 Tydelig at damene her foretrekker å ligge med menn de kjenner og har i sin omgangskrets. Forsåvidt forståelig og tryggere det, men da gjelder det for oss menn å finne ei dame uten for mange guttevenner da tydeligvis. Kjedelig å måtte omgås mange tidligere ligg vil jeg si. Men det er vel ikke lov å si for "alle har jo en fortid".... Da bør man i det minste la fortiden være fortid og respektere at nye partnere ikke synes det er veldig stas. Det er jo stort sett bare kvinner som tror at mann og kvinne kan være venner uten å ha en historikk eller at minst den ene parten gjerne ønsker noe mer om muligheten nye seg. Aldri har jeg hatt en venninne jeg ikke har ligget med, og ikke har jeg noe ønske om det heller. Slik er gutter generelt. Anonymkode: 1ee25...46d 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #19 Skrevet 19. mai 2023 Jøss, jeg har mange damer i min omgangskrets. Visste ikke at de var åpne for å ligge. Tror jeg må øke innsatsen blant damene i vennekretsen. Anonymkode: d2efa...c62
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #20 Skrevet 19. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, de hadde også fått ligge om de byttet ut grandis og urge med sunn mat og investerte noen av de timene de brukte på 4chan på et treningssenter. Det blir patetisk å skylde på dårlige gener når du bare er småfeit og sitter inne hele dagen og syter. Men det krever innsats. Det er lettere å syte. Anonymkode: 2f6b2...810 Nei, det er ikke sånn det funker. Antallet kvinner som ønsker tilfeldig sex vil ikke øke selv om menn i snitt blir kjekkere. Dette blir stolleken; det blir ikke flere stoler selv om deltakerne løper fortere. Å jobbe hardere innenfor et nullsumsspill øker ikke summen, det bare omrokkerer rekkefølgen. Anonymkode: 32884...f90 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå