AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg merker at de gangene jeg ikke får øyekontakt med noen jeg prøver å ha øyekontakt med gjør vondt, føler liksom at de ikke gir meg oppmerksomhet i det hele tatt, men la oss si perosnen ikke snakker med deg men samtidig gir øyekontakt, da føler jeg at jeg får litt oppmerksomhet ihvertfall, er dette commen sense eller er jeg bare dum som ikke innså det før nå? Anonymkode: f0c49...d47
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Jeg tror mennesker har litt forskjellig forhold til det med øyekontakt. Jeg vil si at det kommer mer an på hvem det er du får blikkontakt med, mer enn hvor lenge dere har blikkontakt. For egen del er jeg ekstremt ukomfortabel med direkte blikkontakt over tid, og vil stort sett unngå å se folk rett i øynene. Men jeg kan holde øye med og ha et blikk på min bedre halvdel, selv om jeg er opptatt med å snakke med andre. Sånn for å passe på at denne har det bra og ikke er utenfor/alene/lei. Vi kan også finne på å signalisere informasjon til hverandre, men det forutsetter jo at vi ser hverandre. Ukjente som stirrer på meg, er derimot det mest ubekvemme jeg vet om. Da snakker vi uønsket oppmerksomhet. Anonymkode: 48cc6...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå