Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned ganske mye etter at jeg begynte å trene og er på en komfortabel vekt. Men har fortsatt 5-10 kg fett rundt magen og lår jeg gjerne skulle ha bli kvitt. Driver mye med kardio og styrketrening og spiser normalt men vekten har stått fast siden jul og faktisk gått opp noen fett kg siden mars. 

Vet at det ikke går å spot slanke, men er det noen spesifikke øvelser som gjør det "lettere" å gå ned i vekt totalt? Noe som går på mer muskler om gangen og kickstart fettprossesen 

Anonymkode: c638e...3dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

men er det noen spesifikke øvelser som gjør det "lettere" å gå ned i vekt totalt

De øvelsene du liker og klarer å holde på med over tid 😊 Å gå ned de siste kiloene er det samme som å gå ned de første. Du må bare holde på lenger. Altså er hemmeligheten fortsatt et kaloriunderskudd.

Du har sikkert nådd en vekt nå som er komfortabel for deg med matinntaket, treningen og livsstilen du har for øyeblikket. Da må noe justeres slik at du igjen havner i kaloriunderskudd.

Hvis du allerede trener mye ville jeg bare fortsatt med den treningen du liker, og heller sett på kostholdet. Gjør en analyse av hva som er "normalt kosthold" for deg og om du kanskje kan gjøre noen justeringer 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som typisk feiler med slanking er de som ser på dette som en prosess de må gjennom for å nå et mål. Det vil nesten alltid gå galt fordi de plager seg gjennom dette, og venter hver dag på at nålen på vekten skal komme dit de vil - sånn at de kan fortsette som før slankingen.  

Anonymkode: 11d6b...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...