Gå til innhold

Vennen til sønnen min piller nese

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg blir sprø.

Barna er 11 år gamle. Sønnen har besøk av en venn, som sitter i sofaen og piller nese. Tror det er ubevisst. 

Jeg har sagt ifra om at han må heller gå på badet og snyte seg og vaske hendene, men det nytter ikke.

Det er veldig heslig, kjenner jeg får litt avsmak på denne vennen. 

Han har flere ting som tyder på mangel på sosiale antenner, han kan for eksempel spørre om å få vente på rommet til min sønn kommer hjem dersom han er på trening..det får han ikke.

Hva i alle dager gjør jeg her?

Anonymkode: abdf7...0cc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en trolletråd?

Han er et barnan!

Hva gjør du her? Ingenting!

Han har vell egne foreldre?

Anonymkode: a3991...407

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dette en trolletråd?

Han er et barnan!

*barn

AnonymBruker
Skrevet

🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 4533f...080

AnonymBruker
Skrevet

Alle barn peller nese. Etterhvert lærer en seg og ikke pelle foran andre. Enig i at i 11 års alderen bør det komme naturlig og gjøre det privat, men du er jo helt hysterisk. Hvorfor i alle dager får han ikke vente på rommet til sønnen din når han er på trening, hvis de er venner og sønnen din vil tilbringe tid med han? Fordi du har bestemt deg for at et barn er heselig? Hvordan står det til med dine sosiale antenner? 

Anonymkode: 3975b...4ee

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror jeg blir sprø.

Barna er 11 år gamle. Sønnen har besøk av en venn, som sitter i sofaen og piller nese. Tror det er ubevisst. 

Jeg har sagt ifra om at han må heller gå på badet og snyte seg og vaske hendene, men det nytter ikke.

Han har flere ting som tyder på mangel på sosiale antenner, han kan for eksempel spørre om å få vente på rommet til min sønn kommer hjem dersom han er på trening..det får han ikke.

Hvor mange peller ikke nese da? Når jeg kjører bil, tror jeg 40 % av alle i en bilkø peller nese. Ser det godt og tydelig, menn som kvinner. Sånn er livet. 

Anonymkode: d2e6d...9d9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle barn peller nese. Etterhvert lærer en seg og ikke pelle foran andre. Enig i at i 11 års alderen bør det komme naturlig og gjøre det privat, men du er jo helt hysterisk. Hvorfor i alle dager får han ikke vente på rommet til sønnen din når han er på trening, hvis de er venner og sønnen din vil tilbringe tid med han? Fordi du har bestemt deg for at et barn er heselig? Hvordan står det til med dine sosiale antenner? 

I alle dager, skal jeg la et annet barn sitte på rommet til min sønn i 2 timer, mens han venter på at han skal komme hjem fra trening? 

Sønnen min ville nok heller ikke at andre varn skal holde på med hans ting i hans hjem, uten at han er hjemme..

Denne vennen bor 100 meter unna oss, for meg ville dette vært rart. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er dette en trolletråd?

Han er et barnan!

Så du mener jeg skal godta at han sitter i sofaen og knipser buser åpenlyst?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror jeg blir sprø.

Alle barn piller nese.(og mange voksne) Forskjellen er at noen lar deg se det og andre gjør det i skjul

Anonymkode: 707d0...44d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener jeg skal godta at han sitter i sofaen og knipser buser åpenlyst?

Du kan fortelle at busene skal i søppelet, ikke i sofaen

AnonymBruker
Skrevet

Du virker veldig sær TS

De aller, aller fleste peller nese daglig. Meg inkludert!

Er du livredd bakterier?

Hvorfor kan ikke gutten vente på sønnen din? Ønsker du ikke at sønnen din skal ha venner?

Anonymkode: 52b46...13a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, tenk om han gnir det på sofaen.. Hadde ikke latt han få være på besøk hvis han ikke skjerper seg. 

Anonymkode: 7ae20...bfe

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som en unge som rømmer hjemmet  egentlig. En liten rød varsellampe der iht situasjonen.  Ang pilling får du mase, til han gjør det. Bare si badet.

Anonymkode: 6560f...bf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du virker veldig sær TS

De aller, aller fleste peller nese daglig. Meg inkludert!

Er du livredd bakterier?

Hvorfor kan ikke gutten vente på sønnen din? Ønsker du ikke at sønnen din skal ha venner?

Anonymkode: 52b46...13a

Ikke over snittet redd for bakterier nei, men tilhenger av normal hygiene.

Se svar lenger opp ang å vente på sønnen min. 

• Liker 1
Skrevet

Uakseptabel oppførsel og jeg ville bare fortsette å snakke til han. Når man er 11 år, så regner jeg med at kamerater syns det er ganske ekkelt også og vil se på det som avvikende oppførsel, så lite godt kommer ut av at han fortsetter å tro dette er greit. 

Jeg hadde også sagt nei til han fikk være på rommet når sønnen ikke var hjemme. Er ganske sikkert på at sønnen din ikke ville likt det heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Buseknipsing i andres hjem er så ekkelt at jeg tenker ungen bør få korreks fra egne foreldre på dette. Fullt forståelig at du ikke vil ha ham inn i huset. Kan du kanskje be foreldrene ta dette opp med ham?

Anonymkode: 8a1e2...86f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke lese svarene engang, ingenting i verden gjør meg mer kvalm 🤮

Han eier ikke folkeskikk om han som

11-åring peller seg i nesa, og GUD forby(!!!!) putter fingeren i munnen etterpå 🤮

Hadde gjort som jeg gjorde med egne barn:skremt han så mye så han aldri turte det igjen. 

Anonymkode: 98f41...8a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror jeg blir sprø.

Dump han! Rødt flagg!

Anonymkode: ce722...f12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I alle dager, skal jeg la et annet barn sitte på rommet til min sønn i 2 timer, mens han venter på at han skal komme hjem fra trening? 

Sønnen min ville nok heller ikke at andre varn skal holde på med hans ting i hans hjem, uten at han er hjemme..

Denne vennen bor 100 meter unna oss, for meg ville dette vært rart. 

Var helt vanlig når jeg var barn, og når barna mine var små, at venner satt på rommet og ventet. Mulig sønnen din er veldig privat og har mer hemmeligheter enn andre 11 åringer. Kan du kjøpe lås til dagboken hans? Som voksen er soverommet mitt litt for privat at jeg ønsker at noen skal oppholde seg der, så da foretrekker jeg at de venter på stuen eller kjøkkenet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan fortelle at busene skal i søppelet, ikke i sofaen

Heller gi han papir. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...