Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han virker litt kontrollerende allerede og vi er ikke sammen engang, han sier at han ikke vil at jeg skal snakke med andre menn, og blir sur hvis jeg gjør det, og hvis han blir sur har han dårlige ordbruk, han har ikke respekt for andre damer, men vi har hatt gode tider sammen og han behandler meg så bra, vi har nå kjent hverandre i ei uke, han vil bli sammen men jeg er ikke klar enda pga disse røde flaggene . Virker nesten som han vil jeg kun skal snakke med han og gi all min oppmerksomhet til han, jeg vil ha han og jeg vil gifte meg med han, men vil ikke ignorere røde flagg. Hva tenker dere? Han har også gode sider da, han gir meg mye komplimenter og viser kjærlighet mesteparten av tiden.

Anonymkode: e91d5...3fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er giftig!! 

Anonymkode: 5aced...b63

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han virker litt kontrollerende allerede og vi er ikke sammen engang, han sier at han ikke vil at jeg skal snakke med andre menn, og blir sur hvis jeg gjør det, og hvis han blir sur har han dårlige ordbruk, han har ikke respekt for andre damer, men vi har hatt gode tider sammen og han behandler meg så bra, vi har nå kjent hverandre i ei uke, han vil bli sammen men jeg er ikke klar enda pga disse røde flaggene . Virker nesten som han vil jeg kun skal snakke med han og gi all min oppmerksomhet til han, jeg vil ha han og jeg vil gifte meg med han, men vil ikke ignorere røde flagg. Hva tenker dere? Han har også gode sider da, han gir meg mye komplimenter og viser kjærlighet mesteparten av tiden.

Dere har kjent hverandre en uke og du vil gifte deg med han? Siden du bruker ordet TOXIC, så håper jeg du går på ungdomsskolen.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg vil ha han og jeg vil gifte meg med han,

ETTER EI UKE?!

Dette er en oppførsel som ikke lovet bra. Har du litt vett i behold, så løper du!

Anonymkode: 97ba9...c2f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg bort mens du ennå kan

Anonymkode: 3938c...9f7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir bare matt... over noen mennesker. TS er en av dem. 

Anonymkode: 37c21...9e8

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Gratulerer, du har funnet deg en voldsutøver. Stikk av.

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Blir bare matt... over noen mennesker. TS er en av dem. 

Anonymkode: 37c21...9e8

Hva har jeg gjort?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi har hatt gode tider sammen.. kjent hverandre en uke😂😂

for å være seriøs; Ikke bra. Dropp det. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Vær så snill og si at du ikke har barn, og at du akkurat er ferdig med grunnskolen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (Akkurat nå):

Vær så snill og si at du ikke har barn, og at du akkurat er ferdig med grunnskolen.

Har ikke barn nei er for ung for barn.

Skrevet

Dere høres like virkelighetsfjerne ut begge to. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke den første som tror at eiesyke og hersketrang er kjærlighet, men det er ikke det. Eiesyke og hersketrang er farlig. 

Anonymkode: 3938c...9f7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har ikke barn nei er for ung for barn.

Så flott! Da lar du bare denne guttebabyen gå - så venter du på neste. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har kjent han en uke og vil gifte deg med han? Hvor gamle er dere? Og slutt å bruke uttrykk som toxic. 

Anonymkode: 25e82...830

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har kjent han en uke og vil gifte deg med han? Hvor gamle er dere? Og slutt å bruke uttrykk som toxic. 

Anonymkode: 25e82..

n har kjent han i 8 måneder, men disse 8 månedene har vi aldri snakka sammen , bare vært i samme rom med andre folk, og har nylig begynt å snakke sammen.

Skrevet

Dette er bare starten, ts. Kutt kontakt mens dere enda er tidlig i forløpet. Denne oppførselen blir bare mye, mye verre!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hvis du allerede etter en uke vurderer å gifte deg med han , er du et perfekt offer for en manipulerende , kontrollerende mann . Det han driver med er love -bombing kombinert med kontroll . Du har to valg , få et kjipt og underkuet liv sammen med han , eller kutt kontakten . 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂😂😂😂😂😂 Vil gifte deg etter 1 uke bekjentskap??!!’ Det er jo helt latterlig. Hvor gammel er du egentlig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere høres toxic ut begge to. 

Anonymkode: dd90c...13c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...