AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg trenger hjelp og råd til å komme meg ut av denne dårlige greia med tenningen. Her er saken: Siden forelskelsen for meg ble borte fra han sin side begynte min samboer og behandle meg dårligere, og tok meg mye for gitt. Der er han enda, og jeg føler meg ikke satt pris på som kjæreste, venn eller mor til hans barn lengre, alt er liksom bare en selvfølge for han når det kommer til meg. Han gjør aldri noe for meg eller oss som familie, han hakker på meg en del, han gjør minimalt av arbeidet med felles barn, og han er blitt super gjerrig, han vil ikke bruke penger på en kinotur en gang eller en blomsterkvast til meg. De gangene vi gjør noe så spanderer jeg, men det er sjeldent noe tilbake og han er den med veldig god råd. Aldri får jeg heller en massasje med mindre det er en baktanke, og sjeldent komplimenter med mindre jeg spør om jeg var fin når jeg for eksempel har tatt på en ny kjole. Noen få ganger av seg selv. Dagene er like, vi har gått mye oppå hverandre, og jeg føler meg ikke forstått. Han laget MYE krangel med meg i graviditeten fordi jeg de siste månedene ikke orket noe særlig husarbeid pga bekken og ryggplager, og han taklet ikke at jeg var mer sårbar og trengte han på en annen måte enn før. Jeg følte han sviktet meg, og har fortsatt med å svikte på flere måter til den dag idag, når barnet snart er 1 år. Jeg føler meg verken beskyttet eller tatt vare på av han, han gjør meg usikker. Ikke vil han finne på noe, vi skaper aldri minner sammen, vi gleder oss aldri sammen til noe, og det er hans valg. Jeg har tatt opp ting med han tusen ganger, men han går alltid i forsvar og blir barnslig. Sakte men sikkert har følelsene mine forsvunnet for han, han har kvelt dem. Men jeg føler jeg må være sammen med han da vi har barn sammen og jeg ikke akkurat kan velge og vrake mellom nye partnere senere. Jeg er glad i han, men usikker som hva. De eneste gangene han gir meg gode ord eller fysisk oppmeksomhet så er det fordi han er kåt. Da smeller han meg på rompa, drar frem pikken og sier ting som " er du klar for denne", men nei det er jeg egentlig ikke lengre. Ikke har vi noe kos før sexen fordi han ikke klarer å vente, kyssing gjør han nesten ikke lengre, og når han har kommet så snur han seg ganske fort med ryggen til og sovner, jeg sliter så med å få lysten når alt er som det er. I går sa jeg at jeg ønsket litt mer romantikk, og at det hadde gjort at jeg fikk lyst på han mer, men da kontrer han det tilbake og sier det omvendt. Men det stemmer ikke, for når vi har en del sex så er han like lite romantisk da også. Jeg tar null initiativ lengre og har sjeldent lyst, hvordan snu dette? Jeg må bite tennene sammen her og bare klare å ha sex uten følelser, eller så går han nok i fra meg da han er veldig seksuell. Jeg er også en ganske seksuell person egentlig, men jeg blir også styrt av følelser. Jeg kan ha sex uten følelser uten noe problem egentlig, men da må det mye begjær, noe det ikke er her. Jeg skjønner jo at han vil ha sex, men kroppen min stivner til av tanken nå. Vanskelig greie. Han synes jeg er veldig kjip for tiden pga at jeg sjeldent har lyst. Vi er forresten i 30 og 40 årene, så vi er godt voksene. Anonymkode: 7acd5...379
Raven73 Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Det er jo ikke noe rart du ikke har lyst på han, han er jo virkelig ikke noe å ha lyst på. Jeg forstår ikke at sånne mannfolk får seg pult i det hele tatt 🤦 Syns du burde pakke tingene dine å dra. Han er jo ikke helt klar for et forhold. Man behandler ikke noen mennesker sånn, ihvertfall ikke en man skal være glad i, mor til ditt barn eller egentlig noen. Ha selvrespekt nok til å se han for den han er, også drar du. Ønsker deg alt godt og føler med deg 🧡 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Det er helt vanlig. Etter bare 1 år har 17% av kvinner mistet seksuell interesse for mannen. Etter 10 år er tallet 43%. For menn er det bare 15% som har mistet interessen for kona etter 10år. Anonymkode: 0a697...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå