Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig et lite hjertesukk fra en fyr som normalt sett aldri bryr seg, men har sett nok til at jeg følte det var på tide å skrive noe, så dette blir vel en form for dagbok etter hvert. 

Jeg tror ikke folk skjønner hvor normalt det er å være utro på byen. 

Bare i 2023 har jeg avslørt 5 damer på byen i Trondheim. Har vært ute, dansa litt og plutselig står man der og kliner før de eventuelt blir med hjem eller at man drar hvert til sitt etter uteplassen. 

Mange jeg har møtt har vært singel, men har faktisk funnet ut at 5 av de jeg har rota med var i et forhold og kjenner jeg får helt avsmak.
Og da er det jo helt naturlig at 5 intetanende menn har fått melding i innboksen på face hvor jeg har beklaga meg og at jeg ikke visste. 

Man er i et trygt forhold og har en fin kjæreste (mann eller dame) 
- Hvorfor gjennomføre et så stort svik mot den du ''elsker''?
- Hvorfor er man i et forhold hvis man ikke klarer å være lojal? 
- Har man ulik oppfatning av hva som er utroskap? 

Jeg er egentlig litt interessert i å vite hvilke faktorer som spiller inn her. Det virker som alle som er på byen uten dama eller typen sin har lav terskel for å bli rota med. 

Anonymkode: 3eb03...ca4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er visst veldig utbredt. Synd :( Mye dårlige folk der ute.

Anonymkode: 0c17b...585

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og da er det jo helt naturlig at 5 intetanende menn har fått melding i innboksen på face hvor jeg har beklaga meg og at jeg ikke visste. 

Vet du at mennene er intetanende?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, det er visst veldig utbredt. Synd :( Mye dårlige folk der ute.

Ikke synd i det hele tatt. Folk er fri og lever ut livet sitt til fulle.

Det som må forandres er de forkvaklede holdningene til at dette er så galt.

Heldigvis ser man en endring til det bedre nå for tiden:-).

Anonymkode: 0cf18...2a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men det er det. I det aller minste, så lenge seksuelt overførbare infeksjoner florerer så blir det aldri harmløst.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er det. I det aller minste, så lenge seksuelt overførbare infeksjoner florerer så blir det aldri harmløst.

Det bør man ta forholdsregler mot. Men dette er neppe kjernen i debatten.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (55 minutter siden):

Vet du at mennene er intetanende?

Jepp. 
Fått veldig overraskende svar. 

Gjorde gutta en stor tjeneste! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Folk er fri og lever ut livet til sitt fulle, vel - Det er vel kanskje noe man burde tenkt på FØR man gikk inn i et forhold, eller? 😅 Samme for meg hva folk gjør og ikke gjør, men jeg synes det er ganske digg å avsløre de som faktisk gjør urett mot sin nærmeste.

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hvor vanlig det er å være utro, kommer nok veldig an på miljø. Miljøet du har oppsøkt har tydeligvis en del folk som tar lett på å være utro, de fleste miljøer har ikke det. Hvis man søker opp statistikk finner man at "17,4 prosent av mennene og 8 prosent av kvinnene oppgir å ha vært utro i sitt nåværende forhold." Dvs. et sterkt mindretall uansett kjønn, men dobbelt så mange menn som kvinner. 

Du veit vel heller ikke noe om hvorvidt disse kvinnene hadde "en fin kjæreste"?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk er fri og lever ut livet til sitt fulle, vel - Det er vel kanskje noe man burde tenkt på FØR man gikk inn i et forhold, eller? 😅 Samme for meg hva folk gjør og ikke gjør, men jeg synes det er ganske digg å avsløre de som faktisk gjør urett mot sin nærmeste.

At folk er fri, og lever ut livet sitt til fulle, er helt ok. Det som er galt er bedraget mot den de er i et forhold med. Å leve fritt betyr ikke at man skal lyve og svikte. Da er man ærlig, også mot partner. De har godt av å bli avslørt

Anonymkode: 2a0fb...dae

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Singel eller åpent forhold. Ingen grunn til å såre folk som ikke ønsker å ha eller være med noen som har andre på si. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (8 minutter siden):

Du veit vel heller ikke noe om hvorvidt disse kvinnene hadde "en fin kjæreste"?

Nei, jeg vet ingenting om forholdet de har til sine respektive partnere. 
Altså, hvis jeg hadde en kjæreste som behandlet meg på en måte som jeg mener er uverdig, så ville jeg aldri blitt i det forholdet. 

Hvorfor bli i et miserabelt forhold? Det er jo spørsmålene man må stille. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Egentlig et lite hjertesukk fra en fyr som normalt sett aldri bryr seg, men har sett nok til at jeg følte det var på tide å skrive noe, så dette blir vel en form for dagbok etter hvert. 

Jeg tror ikke folk skjønner hvor normalt det er å være utro på byen. 

Bare i 2023 har jeg avslørt 5 damer på byen i Trondheim. Har vært ute, dansa litt og plutselig står man der og kliner før de eventuelt blir med hjem eller at man drar hvert til sitt etter uteplassen. 

Mange jeg har møtt har vært singel, men har faktisk funnet ut at 5 av de jeg har rota med var i et forhold og kjenner jeg får helt avsmak.

Man er i et trygt forhold og har en fin kjæreste (mann eller dame) 
- Hvorfor gjennomføre et så stort svik mot den du ''elsker''?
- Hvorfor er man i et forhold hvis man ikke klarer å være lojal? 
- Har man ulik oppfatning av hva som er utroskap? 

Jeg er egentlig litt interessert i å vite hvilke faktorer som spiller inn her. Det virker som alle som er på byen uten dama eller typen sin har lav terskel for å bli rota med. 

Min mann var utro fordi vi ikke så hverandre på 6 måneder pga korona restriksjoner.

Jeg satt koronafast i et annet land som ble stengt ned.

Hadde knullet veninnen sin og vet ikke hvorfor han gjorde det da hadde ikke likte henne på den måten.

Han sier han ble kåt da hun prøvde seg og de var fulle.

Jeg fant det tilfeldigvis ut selv og han angret, men forholdet ble ødelagt.

Anonymkode: c4583...67b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

At folk er fri, og lever ut livet sitt til fulle, er helt ok. Det som er galt er bedraget mot den de er i et forhold med. Å leve fritt betyr ikke at man skal lyve og svikte. Da er man ærlig, også mot partner. De har godt av å bli avslørt

Anonymkode: 2a0fb...dae

Enig med alt du sier her. 

Det er jo derfor vi avslører. Altså, jeg kan sette meg i den andre parts sko og tenke meg til hvordan det føles å få et sånt svik rettet mot seg. Derfor har vi valgt å avsløre! Ja, jeg sier vi. Vi er 3 stk som driver med dette. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det bør man ta forholdsregler mot. Men dette er neppe kjernen i debatten.

Bør ta forholdsregler ja, men det gjør de ikke alltid. Og ingen prevensjon er tilstrekkelig sikring mot smitte, dessverre. Hvor jævlig er det ikke å bli smittet av noe fordi din partner pulte rundt på si og bare ikke sa noe til deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min mann var utro fordi vi ikke så hverandre på 6 måneder pga korona restriksjoner.

Jeg satt koronafast i et annet land som ble stengt ned.

Hadde knullet veninnen sin og vet ikke hvorfor han gjorde det da hadde ikke likte henne på den måten.

Han sier han ble kåt da hun prøvde seg og de var fulle.

Jeg fant det tilfeldigvis ut selv og han angret, men forholdet ble ødelagt.

Anonymkode: c4583...67b

Han var utro fordi dere ikke så hverandre på 6 mnd? 
Han har vel ikke hørt om fenomenet å tilfredsstille seg selv fram til den dagen dere endelig skulle møtes. 

Men godt du ble kvitt han. Han beviste der at han ikke var lojal mot deg og da kan du heldigvis komme deg videre uten den fyren der. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bør ta forholdsregler ja, men det gjør de ikke alltid. Og ingen prevensjon er tilstrekkelig sikring mot smitte, dessverre. Hvor jævlig er det ikke å bli smittet av noe fordi din partner pulte rundt på si og bare ikke sa noe til deg?

En ting er jo faktisk å være utro, en annen ting er å smitte sin kjære. Fysj. 

AnonymBruker
Skrevet

Du ser ikke alltid oss som er trofaste så lett. Jeg elsker mannen min og er trofast. Jeg er og har alltid vært flott (vet folk har snudd seg etter meg på gata), men du møter meg ikke ute på byen. Jeg foretrekker å møte venner privat og å finne på hyggelige ting sammen med mannen min, og det har jeg gjort siden begynnelsen av 20-årene. Vi eksisterer selv om du aldri ser oss. Og jeg er sikker på at det finnes trofaste damer som også liker å dra ut på byen med venninner, jeg bare kjenner mest folk som meg selv som ikke drar ut på byen så mye.

Anonymkode: c0625...8f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du ser ikke alltid oss som er trofaste så lett. Jeg elsker mannen min og er trofast. Jeg er og har alltid vært flott (vet folk har snudd seg etter meg på gata), men du møter meg ikke ute på byen. Jeg foretrekker å møte venner privat og å finne på hyggelige ting sammen med mannen min, og det har jeg gjort siden begynnelsen av 20-årene. Vi eksisterer selv om du aldri ser oss. Og jeg er sikker på at det finnes trofaste damer som også liker å dra ut på byen med venninner, jeg bare kjenner mest folk som meg selv som ikke drar ut på byen så mye.

Anonymkode: c0625...8f8

Og deg skulle det vært flere av. 

Det stemmer det du sier, vi ser ikke dere trofaste så ofte. Det er nok mange trofaste damer på byen, det er jeg helt sikker på. Min erfaring er dessverre noe annet. Jeg opplever at damer i forhold er lett på tråden og hvis man er frampå med et lite kompliment, så er de nesten på med en gang og synes jo dette er en skremmende tanke den dagen jeg eventuelt skulle ende i et fast forhold. 

For av alt jeg har sett i mine år på byen, så vet jeg at det er mye som foregår som den hjemmeværende parten ikke vet om, dessverre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At det er "urett" er en feiloppfatning som nå er i ferd med å endres

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...