AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 1) Toppturbilder 2) Kajakkbilder 3) Bilde med dyr/barn/andre personer 4) Bio: drømmemannen, livsledsager 5) Bio: ikke ute etter ons Anonymkode: c863a...594 1 1
wandagirl Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Nr1 og 2 er helt innafor hvis de er på det ofte da. Greit å se hva interessene er om det er noe som brukes mye tid på. Personlig har jeg et bilde med hunden min, synes det er ok fordi det er noe som opptar tiden min mye. 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 wandagirl skrev (2 timer siden): Personlig har jeg et bilde med hunden min, Tenkte ikke jeg skulle svare på denne reprisetråden#56, men jeg vil si det er stor forskjell på bilde med hunden, og av hunden. Damer som har ett dårlig bilde av seg selv, i topplue, solbriller, og boblejakke, og resten er random naturbilder, de går rett til venstre. Anonymkode: 0f10b...a12
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Vet ikke helt hva du forventer av svar. Dette er et kvinneforum. Kvinner får ikke opp bilder av andre kvinner på Tinder. Så vanskelig å vite hva våre medsøstre legger ut av tull. Anonymkode: 66cad...9fb 1 1
FrøkenFri Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke helt hva du forventer av svar. Dette er et kvinneforum. Kvinner får ikke opp bilder av andre kvinner på Tinder. Så vanskelig å vite hva våre medsøstre legger ut av tull. Anonymkode: 66cad...9fb Jo, det er mange kvinner som får opp bilder av kvinner selvsagt. Og så har vi mange menn på forumet. 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 Ånei! Jeg kan krysse av opptil flere av punktene på listen! Hjelp, nå må jeg inn og fikse Tinderprofilen min med en gang så jeg ikke går glipp av en høyreswipe fra deg, anonym! Anonymkode: 83793...0cd 1
Pingvinen Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 Jeg elsker topptur og all vandring i naturen. Og skulle jeg date måtte det være med en virkelig liker sånt 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 34 minutter siden, AnonymBruker said: Ånei! Jeg kan krysse av opptil flere av punktene på listen! Hjelp, nå må jeg inn og fikse Tinderprofilen min med en gang så jeg ikke går glipp av en høyreswipe fra deg, anonym! Anonymkode: 83793...0cd Takk for ditt bidrag med bitter sutring ❤️ Det er akkurat det verden trengte Anonymkode: 5f171...92b 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 15 minutter siden, Pingvinen said: Jeg elsker topptur og all vandring i naturen. Og skulle jeg date måtte det være med en virkelig liker sånt Det gjør jeg og, jeg er bare så hinsides lei av å se bilder av det på Tinder. Det er jo ikke det er at det er noe galt med å like kajakk, ikke ville ha ONS eller å ha "alt på stell", det er bare det at å trekke frem disse tingene på profilen er noe ALLE gjør. Lett å sitte igjen med et inntrykk av at appen er befolket av kloner. Anonymkode: 6699c...8af 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Jeg ser ned på folk som bruker Tinder. Ellers er jeg svært empatisk og forståelsesfull på andre områder i livet. Alle har noen laster. Anonymkode: ecdbb...91a 3
Veggdyret Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjør jeg og, jeg er bare så hinsides lei av å se bilder av det på Tinder. Det er jo ikke det er at det er noe galt med å like kajakk, ikke ville ha ONS eller å ha "alt på stell", det er bare det at å trekke frem disse tingene på profilen er noe ALLE gjør. Lett å sitte igjen med et inntrykk av at appen er befolket av kloner. Anonymkode: 6699c...8af Men om man er ute etter en partner som liker kajakk, ikke vil ha ONS og har "alt på stell", så er det vel dumt å IKKE få det frem i profilen sin? Hvis du egentlig er den personen der men skriver "elsker vafler og tequila, har lomma full av kredittkort, åpen for det meste!" så tiltrekker du deg vel fort en helt annen gruppe menn?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 FrøkenFri skrev (59 minutter siden): Jo, det er mange kvinner som får opp bilder av kvinner selvsagt. Og så har vi mange menn på forumet. Du mener «menn». Anonymkode: 66cad...9fb
FrøkenFri Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du mener «menn». Anonymkode: 66cad...9fb Nei 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 Nå ER jo Norge ett land med folk som er glad i tur og å være ute i naturen. Så det er jo ikke så rart om vi legger ut bilde av det. Selv elsker jeg toppturer, og vil ut på det så ofte som mulig. En mann som syns en øl på puben og sofa og TV er en fin lørdagsaktivitet, har jeg ikke bruk for. Anonymkode: e8dce...fc7 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 Alt man ikke gar felles interesser for faller vel ut. Men folk er forskjellige så hva su måtte mene er turn off for deg, kan være turn om for andre. Finnes da ingen fasitsvar med to streker under svaret der. Derimot bilder med posering av skytevåpen. Er nok for de fleste veldig turn off Anonymkode: c3c18...ebe
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 Nå er det vel ikke mulig å være turn off som kvinne på Tinder heller, da man får mange tusen likes på få dager. Anonymkode: e8dce...fc7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt man ikke gar felles interesser for faller vel ut. Men folk er forskjellige så hva su måtte mene er turn off for deg, kan være turn om for andre. Finnes da ingen fasitsvar med to streker under svaret der. Derimot bilder med posering av skytevåpen. Er nok for de fleste veldig turn off Anonymkode: c3c18...ebe Ikke for oss som har våpen og driver med skyting. Vil jo ha en mann å dra å skyte med Anonymkode: e8dce...fc7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 Veggdyret skrev (13 minutter siden): Men om man er ute etter en partner som liker kajakk, ikke vil ha ONS og har "alt på stell", så er det vel dumt å IKKE få det frem i profilen sin? Hvis du egentlig er den personen der men skriver "elsker vafler og tequila, har lomma full av kredittkort, åpen for det meste!" så tiltrekker du deg vel fort en helt annen gruppe menn? Ja, på samme måte som det samme gjelder menn omvendt. Problemet er bare at når menn skriver at de ikke er ute etter ONS så er de som regel ute etter nettopp ONS. De som ikke er ute etter det tenker ikke på det. Derfor nevner de det heller ikke. Anonymkode: 3ffb3...c78 1 1
Fant80 Skrevet 19. mai 2023 #19 Skrevet 19. mai 2023 4 hours ago, wandagirl said: Nr1 og 2 er helt innafor hvis de er på det ofte da. Greit å se hva interessene er om det er noe som brukes mye tid på. Personlig har jeg et bilde med hunden min, synes det er ok fordi det er noe som opptar tiden min mye. ALLE Norske damer har toppturer og trening som primær hobby? Fryktelig kjedelig. 99% skriver dette nemlig. Det er det første man leser. Dyr er for meg innafor,men bilder med andre personer er jo helt hull i hodet. Noen har emojis over,men noen har jo ikke det engang. Synes heller ikke barn skal vises,men det bør uansett nevnes,så det er ikke det verste for meg. Ikke ute etter ONS er jo og fair. Men føler bare alle skriver det inn for å "ha det der" Det med drømmemannen er jo også fair,men den lista som kreves kan bli ekstremt lang og etter å ha lest halve så har halvparten sveipet venstre. De gidder ikke gå igjennom noe jobbintervju for å få deg. Tinder Norge er håpløst kjedelig. Vet ikke hva dere damer må deale med,men av det jeg ser i hvertfall er det et under at noen orker å treffe noen som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #20 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 1) Toppturbilder 2) Kajakkbilder 3) Bilde med dyr/barn/andre personer 4) Bio: drømmemannen, livsledsager 5) Bio: ikke ute etter ons Anonymkode: c863a...594 Okay, så det er turnoff for deg med kvinner som ikke vil ha uforpliktende sex med menn de omtrent ikke kjenner. Slik er det heldigvis ikke for alle menn. Anonymkode: 17e16...566 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå