Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en svigerinne som stjeler bror ut fra familien. Han går ingen sted uten henne, de er som klistremerker. Hvordan får jeg de til å gjøre det slutt? 

Anonymkode: e5494...311

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er de gift ? 

Anonymkode: e1178...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Har det slått deg at han kanskje vil ha det sånn? 

Anonymkode: 705af...0bb

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er de gift ? 

Anonymkode: e1178...d9f

De skal gifte seg 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har det slått deg at han kanskje vil ha det sånn? 

Anonymkode: 705af...0bb

Hun stjeler han fra meg 

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han…. si at duvharvlyst at han av og til kommer alene.

Anonymkode: b48dc...18b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han skal jo stifte ny familie, så han vil vel ha det sånn da. 

Anonymkode: 14b40...98c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det å bli voksen, da flytter man fra den opprinnelige familien (som regel) og skaffer seg ny. 

Anonymkode: 5c1e4...ebd

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er broren din som lar det skje. Det er han du må ta det opp med. 

Anonymkode: 1cba3...93f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har en svigerinne som stjeler bror ut fra familien. Han går ingen sted uten henne, de er som klistremerker. Hvordan får jeg de til å gjøre det slutt? 

Kanskje han heller vil være med henne enn dere? Han er voksen og skal gifte seg. Skjerp deg, dette er helt normalt! Er vel bare å si du vil ha litt alenetid med han da vel?

Anonymkode: 2f85a...598

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som har startet mange tråder om dette tidligere? 

Du trenger hjelp, TS.

Anonymkode: 089b8...e5c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stjeler broren din? Han er vel en voksen mann som avgjør selv hvem han ønsker å være sammen med? 

Når man gifter seg og får en partner er det helt vanlig å tilbringe tiden sin sammen med sin nye familie. Når jeg besøker familien er stort sett alltid mann og barn med, og omvendt når vi besøker hans familie. Er det et problem at svigerinnen din er med? 

Anonymkode: d27eb...a33

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Sånn er det når folk er forelska.. mange blir helt oppslukt og avhengig av hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne nok min tidligere svigerfamilie skrevet også. Jeg prøvde å oppmuntre han til å reise på besøk til familien alene, ta med barna dit alene, være mer sammen med dem, men nei…om jeg ikke ble med ville han være hjemme. Jeg ønsket å være alene med min familie i blant, men han ville alltid være med. (Vi snakker reiseavstander på toppen 30 min, så trengte ikke være snakk om mer enn noen timer fra hverandre). 

For meg ble det etterhvert for mye, og familien har nå fått igjen broren sin. Nå er de sure på meg for det… Så ikke skyld på svigerinnen din. Snakk med broren din! Kan like gjerne være hans ønsker og valg.

Anonymkode: 8e65a...add

• Nyttig 1
Skrevet

Det et helt naturlig at dette skjer. Tror de fleste menn tilbringer mer tid sammen med kjæreste/samboer og hennes familie enn sin egen familie. Er nok en helt naturlig utvikling. 

om du vil ha tid med din bror, så må du nok bare sørge for et godt forhold til din svigerinne, og at du blir inkludert i det de gjør. Og så er det jo helt greit å be om evt. sørge for alenetid med din bror av og til.

AnonymBruker
Skrevet

Hun stjeler ikke din bror, fordi han er ikke din eiendom. Det er naturlig at den han skal gifte seg med, blir prioritert foran deg, og du er jo ikke kona hans.

Anonymkode: 5fe77...60c

AnonymBruker
Skrevet

Se på Real Housewives of New Jersey, så kan du sikkert få noen tips fra Theresa, hvordan hun prøvde å få svigerinnen sin Melissa ut av familien. Du finner kanskje din sjelevenn i henne, du. 

Anonymkode: 1faec...16c

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at han er et voksent menneske, som er i stand til å ta egne valg. Så da må du nesten akseptere at han heller vil være sammen med henne. Når du er så knyttet til han, at du mener hun stjeler han, så skjønner jeg også at han trenger litt pause fra deg. 

Anonymkode: 49dc2...f28

AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle litt mer hva du mener? Hvor gammel er du? Inviterer du broren din på besøk alene? Hva er det han tar henne med på? Kaffebesøk? Middag? Julefeiring? Når han skal hjelpe deg å skru opp en hylle?

Anonymkode: 8d3a0...e01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...