Gå til innhold

Menn som klikker når de blir avvist

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler det menn som klikker og skriver masse stygt når man sier fra at man ikke er interessert? Altså, man har chattet litt og avtalt å møtes. Men så ombestemmer man seg, og sier fra på en pen måte.
Jeg har opplevd det to ganger via Tinder. Venninnen min fikk en rant på sikkert en hel A4 side. Der en mann skrev alt mulig stygt. Type: «Kos deg med dildoen din gamle røy! Du burde være glad for at jeg ville ligge med deg». 

Mye rart der ute🙃

Anonymkode: ab927...76b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg trenger ikke tiden min kastet bort på useriøse jentunger som først vil også plutselig ikke 

Anonymkode: d98f1...f59

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi jeg trenger ikke tiden min kastet bort på useriøse jentunger som først vil også plutselig ikke 

Se der ja, dere henger her inne også😆

Du får gå litt i deg sjøl da vet du, du har garantert skrevet noe som førte til at hun ombestemte seg. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Dodged a bullet! Slike menn er narsissister, og de skal man holde seg langt unna! De er kun snille og greie for å manipulere. Man ser en manns sanne karakter når ting ikke går som de har tenkt. Å

Anonymkode: 8f208...967

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og du: hun kan stå i trusa inne på soverommet ditt og fortsatt ha lov til å ombestemme seg. Uten at du skal klikke i vinkel. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er menn som ikke respekterer kvinners selvbestemmelse og frie vilje, og som ikke respekterer at kvinner har grenser. Menn som vil ha kvinner som en eiendel og ser oss som et objekt de er berettiget til å ha makt over. For det er det sinne ved avvisning handler om i følge forskning på menns sinne mot kvinner, at det handler om følelse av avmakt og krenkelse at de ikke får kontrollere kvinnen men hun går sine egne veier og avviser han. Da føler de seg små, siden de i utgangspunktet ser kvinner som mindreverdige så hater de å føle seg enda mindre enn de, og bruker dermed skjellsord, nedsettende trakassering, trusler og partnerdrap som måter å føle makt over kvinnen igjen ved å påvirke følelsene hennes ved å få hun til å føle seg ille til mote eller redd. 

Mennene som reagerer sånn viser sitt sanne jeg. Jeg har blitt slått av fremmede menn på byen for å ikke ville stoppe når de catcaller meg, spyttet på, truet, og trakassert. På Tinder er man heldigvis ikke i fysisk fare, men jeg har opplevd å bli kalt stygg og feit (som undervektig) når jeg har høflig sagt fra etter litt chatting at vi ikke høres ut som noe god match, og blitt oppsøkt på facebook av et par stalkere som har sendt meg "Jævla hore" meldinger og dritt i flere år bare fordi jeg avviste de. 

De fleste menn tar det heldigvis greit og respekterer kvinners rett til å velge, og tenner ikke på damer som ikke vil ha de og vil prøve å presse oss (voldtektsmentalitet), men de mennene som ikke tar det greit ødelegger for alle andre menn og gjør at vi kvinner må lære oss metoder for å slippe unna menn på en mer skånsom måte som går på negativ bekostning av oss selv før å skåne deres "ego" og føle oss trygge med å avvise. 

Anonymkode: 90b55...aac

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Se der ja, dere henger her inne også😆

Du får gå litt i deg sjøl da vet du, du har garantert skrevet noe som førte til at hun ombestemte seg. 

Haha ja! Tror faktisk Kvinneguiden er det norske nettstedet med mest opphopning av kvinnehatende menn, ironisk nok. Kvinner som ikke liker menn de holder seg unna menn og lever et lykkelig liv på egenhånd, mens men som ikke liker kvinner oppsøker kvinner og graver ned livet sitt i bitterhet og elendighet. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg menn opplever også å bli avvist hvor kvinner klikker på dem fordi at de viste interesse og spurte dem ut, det er ikke et mann kvinne problem, det er feil i hode på et mindretall som virker større og dermed gjør det skummlere for normale.

Anonymkode: 50ce9...231

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett dette fra to forskjellige perspektiver.

1. Slik som du beskriver, med menn som urettmessig har tolket et fåtall meldinger som en eller annen form for garanti om good times. Har ikke noe belegg for dette, men er fristet til å anta at dette er samme gruppen menn som blir superstressa hvis kjæresten og personen i kassa på Kiwi smiler til hverandre og ønsker hverandre en god dag.

2. Kvinner som får reaksjoner som dette i variabel styrke, og ikke skjønner noen ting, til tross for at de har over tid brukt tid på å bygge en relasjon, hvorpå de brått bestemmer seg for at de endeløse timene med chatting på tinder, eller de 4-5 datene med middag aldri var et grunnlag for mannen å anta noe annet enn hvor heldig han var som fikk lov å tilbringe tid med kvinnen.

Tolker det slik at TS slenge ut en tanke og jeg slenger her en tanke tilbake

Anonymkode: 13280...b75

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med deg som chatter i noen dager med fult viten at motparten er uaktuell, kun for å booste egoet ditt

hvprdan kan man ombestemme seg sekundet ting vil utvikle seg dersom man allerede har bestemt seg på forhånd.

å avvise er krenkende og skal ikke gjøres bare for selv validering. Tenk hvis det skjedde deg? Noe jeg sikker på vil, hvordan hadde du følt

dont lead people on!

Anonymkode: c4bf8...5b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det med deg som chatter i noen dager med fult viten at motparten er uaktuell, kun for å booste egoet ditt

hvprdan kan man ombestemme seg sekundet ting vil utvikle seg dersom man allerede har bestemt seg på forhånd.

å avvise er krenkende og skal ikke gjøres bare for selv validering. Tenk hvis det skjedde deg? Noe jeg sikker på vil, hvordan hadde du følt

dont lead people on!

Forstår du ikke at det i en bli kjent prosess kan komme frem ting som gjør at man skjønner at det ikke er noe god match? Da er det bedre å si fra med en gang enn å møtes, det hadde hvertfall vært å Leaf people on! 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hørte jeg jentunger?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha ja! Tror faktisk Kvinneguiden er det norske nettstedet med mest opphopning av kvinnehatende menn, ironisk nok. Kvinner som ikke liker menn de holder seg unna menn og lever et lykkelig liv på egenhånd, mens men som ikke liker kvinner oppsøker kvinner og graver ned livet sitt i bitterhet og elendighet. 

Men det er jo fordi det er incels,  som tenker at kvinne guiden er stedet å angripe kvinner. De starter ofte tråder som at kvinnen må la alle få, og tråder om et eller annet kvinner mø innrømme, de lager en merkelig kvinneverden inni hodet sitt, og ser på kvinnen som en fiende,  noe som skinner såpass igjennom at de fleste med respekt for seg selv styrer langt unna. 

De inser ikke at det er dårlige holdninger mot kvinnen som ender opp med å være det som holder de vekk fra dem også 

Anonymkode: 99453...cc0

• Liker 4
Skrevet

det er noen bra menn her også. Noen veldig smarte og veldige morsomme og hyggelige menn. Og så har vi de som er hyggelige når de skriver med nick og helt skrekkelige når de skriver som anonyme. Jeg tror de fleste av de er over 50 og ellers lever et A4 liv og hetser kvinner på nett i stedet for å  kvele kattunger eller kona … Denne gruppen forstår jeg ikke. Jeg tror det til en viss grad handler om at dette er menn over 50 og de tenker ikke over at det er mennesker i datamskinen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Helene1982 said:

det er noen bra menn her også. Noen veldig smarte og veldige morsomme og hyggelige menn. Og så har vi de som er hyggelige når de skriver med nick og helt skrekkelige når de skriver som anonyme. Jeg tror de fleste av de er over 50 og ellers lever et A4 liv og hetser kvinner på nett i stedet for å  kvele kattunger eller kona … Denne gruppen forstår jeg ikke. Jeg tror det til en viss grad handler om at dette er menn over 50 og de tenker ikke over at det er mennesker i datamskinen.

Alle sammen som skriver det stikk motsatte i hva du finner deg i må være 50+ Incels. Tror du ikke at det finnes kvinner som er på Tinder grunnet ego? Eller at det finnes kvinner som gjerne chatter i ukevis og utnytter absolutt alt av restaurant valg dating dagen for å så avvise etter en klem? Har kvinner alltid rett når det kommer til måten de fremtrer på i dating?

Anonymkode: d4719...9b1

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 6.46):

Alle sammen som skriver det stikk motsatte i hva du finner deg i må være 50+ Incels. Tror du ikke at det finnes kvinner som er på Tinder grunnet ego? Eller at det finnes kvinner som gjerne chatter i ukevis og utnytter absolutt alt av restaurant valg dating dagen for å så avvise etter en klem? Har kvinner alltid rett når det kommer til måten de fremtrer på i dating?

Anonymkode: d4719...9b1

Nei. Jeg har ikke sagt at alle som ikke er enige med meg er 50 år gamle encels. jeg snakket om noen menn her på KG. Jeg har ikke sagt et pip om kvinner på Tinder. jeg har ikke snakket om kvinner i det hele tatt. Ikke hvordan de klemmer eller fremtrer eller om de har rett eller ikke. Det eneste jeg er enig med deg i er at du skriver om ikke det motsatte, så noe helt annet enn det jeg snakket om. Jeg vet ingen ting om kvinner på tinder.

Endret av Helene1982
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hehe, du er så lol. 

Anonymkode: 401f1...fcc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hehe, du er så lol. 

Har vi et 90-tallsbarn her?🤩

Anonymkode: a9deb...eab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

dont lead people on!

Nja, jeg bruker det ikke for å booste, jeg skrev faktisk med en fyr som jeg i utgangspunktet ikke tente på og som var hekt uaktuell, men han var så jævlig kul, så jeg traff han likevel. 😜 

faktum er at mange mennesker er forferdelig slitsomme og relativt enkle. 🙂  har tatt min dose av ‘ansvar’ angående slike mennesker. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

dont lead people on!

Har opplevd å bli avvist jeg. Klikker ikke. Må akseptere det og gå videre. Mennesker som reagerer stygt på sånt, er ikke noen jeg vil omgås

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...