AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Del Skrevet 18. mai 2023 Er det noen som kan lese meg her? Føler venner faller mer og mer fra, og lurer på om jeg skal jobbe for å prøve å unngå det, eller om jeg skal la de «flyte» av gårde? Dere med klarsynte evner, ser dere om jeg går inn i en ny epoke av livet mitt fremover, hvor jeg får nye venner? Eller ser dere at jeg får bedre kontakt igjen med vennene jeg føler slipper litt unna nå? Takker for hjelp❣️ Anonymkode: aac70...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Del Skrevet 20. mai 2023 Prøver å sende denne opp igjen❤️ Anonymkode: aac70...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Del Skrevet 20. mai 2023 Venneforhold er noe man må jobbe aktivt med selv. Lar du de bare "flyte avgårde" så forsvinner de jo. Nye venner får man heller ikke bare ut av det blå. Anonymkode: e8835...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Del Skrevet 20. mai 2023 Hva mener du med "faller fra"? Etter jeg fikk barn har jeg vært sjeldnere med venner. Mye opptatt og tiden strekker ikke til. Må også prioritere kjærestetid. Men jeg tar av og til initiativ til å invitere venner med på noe, og av og til blir jeg invitert, men det går lengre mellom hver gang. Må ofte melde avbud, men er ikke slik at jeg forventer at vi skal finne ny dag og treffes med en gang. Anonymkode: 78397...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva mener du med "faller fra"? Etter jeg fikk barn har jeg vært sjeldnere med venner. Mye opptatt og tiden strekker ikke til. Må også prioritere kjærestetid. Men jeg tar av og til initiativ til å invitere venner med på noe, og av og til blir jeg invitert, men det går lengre mellom hver gang. Må ofte melde avbud, men er ikke slik at jeg forventer at vi skal finne ny dag og treffes med en gang. Anonymkode: 78397...eed Jeg har full forståelse for at de som har barn ikke har så mye tid til å sees, det er ikke der saken ligger. Jeg spør i dette underforumet fordi jeg håpte noen klarsynte ville prøve å lese saken, om jeg skal gi litt slipp på de som ikke lenger tar noe særlig initiativ, selv om jeg selv verdsetter dem høyt. Det er vondt å stadig føle at venner man selv ønsker å prioritere, ikke tar samme initiativet tilbake. Som jeg skrev, lurer jeg på om de som er klarsynte her inne kan se om det ligger nye, gode vennskap å venter på meg i fremtiden, og/eller om de vennskapene jeg snakker om vil blomstre opp igjen på lengre sikt. Anonymkode: aac70...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Venneforhold er noe man må jobbe aktivt med selv. Lar du de bare "flyte avgårde" så forsvinner de jo. Nye venner får man heller ikke bare ut av det blå. Anonymkode: e8835...ee3 Jeg er den som aktivt har jobbet for å beholde vennskapene jeg snakker om, det er jeg som tar mest initiativ. Derfor spør jeg klarsynte om de ser noe ang situasjonen. Anonymkode: aac70...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Del Skrevet 20. mai 2023 Har du nylig hatt samboer som det er blitt slutt med? Anonymkode: b50b1...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du nylig hatt samboer som det er blitt slutt med? Anonymkode: b50b1...fe3 Det er mange år siden jeg ble singel. Og jeg var flink til å pleie vennskapene mine selv om jeg hadde en partner, hvis det var det du tenkte på. Anonymkode: aac70...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå