AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Jeg er ufør og fikk nylig ADHD-diagnosen og medisiner. Før medisinene var livet mitt 100% kaos, jeg levde i en svinesti og hadde null orden. Humørsvingninger og søvnproblemer og alle de andre symptomene. Så fikk jeg medisiner og ting ble veldig mye mer på stell. Klarer å rydde og lage mat, legge meg til faste tider og dusje regelmessig. Men… hva hvis jeg aldri blir bedre enn dette? Hva hvis det å få til å rydde hjemme er toppen av det jeg kan få til på medisiner? Det er jo veldig verdifullt for meg men betyr null for samfunnet… kan noen ta ifra meg medisinene hvis jeg feks har gått på det i ti år, og klarer å holde orden nok til å ha det greit, men ikke nok til å jobbe? Beklager dumt spørsmål. Takk for svar. Anonymkode: cc7cc...cd6 1
Tarzani Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Nei, de tar ikkje medisinene fra deg fordi du ikke klarer å jobbe. Så lenge du har effekt så får du nok medisinene😊 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ufør og fikk nylig ADHD-diagnosen og medisiner. Før medisinene var livet mitt 100% kaos, jeg levde i en svinesti og hadde null orden. Humørsvingninger og søvnproblemer og alle de andre symptomene. Så fikk jeg medisiner og ting ble veldig mye mer på stell. Klarer å rydde og lage mat, legge meg til faste tider og dusje regelmessig. Men… hva hvis jeg aldri blir bedre enn dette? Hva hvis det å få til å rydde hjemme er toppen av det jeg kan få til på medisiner? Det er jo veldig verdifullt for meg men betyr null for samfunnet… kan noen ta ifra meg medisinene hvis jeg feks har gått på det i ti år, og klarer å holde orden nok til å ha det greit, men ikke nok til å jobbe? Beklager dumt spørsmål. Takk for svar. Anonymkode: cc7cc...cd6 Nei, det trenger du ikke bekymre deg for Så bra at du fikk god effekt! Fekk selv et nytt liv av medisiner og ser jobb i fremtiden 🤩 Anonymkode: 897f2...7be
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ufør og fikk nylig ADHD-diagnosen og medisiner. Før medisinene var livet mitt 100% kaos, jeg levde i en svinesti og hadde null orden. Humørsvingninger og søvnproblemer og alle de andre symptomene. Så fikk jeg medisiner og ting ble veldig mye mer på stell. Klarer å rydde og lage mat, legge meg til faste tider og dusje regelmessig. Men… hva hvis jeg aldri blir bedre enn dette? Hva hvis det å få til å rydde hjemme er toppen av det jeg kan få til på medisiner? Det er jo veldig verdifullt for meg men betyr null for samfunnet… kan noen ta ifra meg medisinene hvis jeg feks har gått på det i ti år, og klarer å holde orden nok til å ha det greit, men ikke nok til å jobbe? Beklager dumt spørsmål. Takk for svar. Anonymkode: cc7cc...cd6 Så spennende jeg er i kaoset nå. Og har bedt om utredning. Og håper på samme effekt. Hat jo alltid vært litt kaos, men hatt en viss orden. Nå er det helt umulig. Og går snart på veggen. Anonymkode: 35be8...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå