Gå til innhold

Hvorfor stenger butikkene på Kastrup så tidlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mellomlandet på Kastrup rundt kl 22:30 en gang i fjor sommer og absolutt alt var stengt.. Ikke mulig å få kjøpt så mye som en vannflaske. Dette syns jeg er rart, når det fortsatt skulle g mange fly innenlands og utenlands utover kvelden. Til og med på Gardis så er det jo noe som er åpent, så hva er greia? 

Anonymkode: 7916a...838

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ikke lønnsomt vil jeg tro

Anonymkode: 9d7ff...352

Skrevet

Trist med så dårleg service på ein flyplass

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg mellomlandet på Kastrup rundt kl 22:30 en gang i fjor sommer og absolutt alt var stengt.. Ikke mulig å få kjøpt så mye som en vannflaske. Dette syns jeg er rart, når det fortsatt skulle g mange fly innenlands og utenlands utover kvelden. Til og med på Gardis så er det jo noe som er åpent, så hva er greia? 

"Gardis"? Virkelig? 

Til saken: I fjor sommer var det fremdeles mindre flytrafikk grunnet Covid19. De fleste store flyplasser brukte ikke alle terminalene. Færre fly, færre passasjerer = Lite lønnsomt å holde åpent. I år er flytrafikken som før 2020, og det er mer åpent på flyplassene. Dette er i hvert fall min erfaring, jeg har reist mye de siste årene. 

Anonymkode: d5186...3aa

AnonymBruker
Skrevet

De går glipp av en enorm omsetning ved å stenge når det er nordmenn i nærheten. 

Anonymkode: 7f288...8e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/18/2023 at 11:12 PM, AnonymBruker said:

En kiosk var nok åpen, samme er det på "Gardis" (herregud så grusomt) fra kll 22-23 er det meste stengt der også

Anonymkode: 5abea...a70

AnonymBruker
Skrevet

Gardermoen har døgnåpen taxfree så lenge det går fly, også ved forsinkelser. 

Anonymkode: 7f288...8e9

AnonymBruker
Skrevet

På Kastrup stengte alt før siste fly til Norge gikk før korona også. Det er litt snodig i grunnen at ikke noen ser økonomi i å være åpne

Anonymkode: 35921...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...