AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 En jeg holder på med,vi er begge gift men begge separert (han bor enda med konen, og jeg med mannen pga praktiske grunner så vi pleier å melde hverandre og høre om det passer å prate ( har meldt med vedkommende nettopp hvor jeg lurte på om vi kunne prate, men han svarte at han ikke kunne) . Svarte kort til han at det var greit, fikk bare (Takk ) tilbake. venninden min som sover hos meg ikveld, sier at dette er negativt , spesielt siden han har vært pålogget på fb i 30 min etter dette , og at han kunne skrevet noe mere med hjerte smiley etc Skal jeg overtolke eller bare ringe personen imorgen, og se ann stemningen? Noen menn her som kan hjelpe og forklare? Merker jeg har vondt i magen nå, for jeg hadde ikke brydd meg i det heletatt , men ettersom hun satte tanker i hodet på meg nå ble jeg også litt tenkende . Anonymkode: 28862...17c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Han er ikke på vei ut av forholdet når de fortsatt bor sammen og han må skjule kontakt med sin nye elskerinne. Det gjør han fordi det han driver med deg er galt i forhold til hans egentlige situasjon med samboeren. Du blir holdt for narr og venninnen din har rett Anonymkode: 55b35...1e0 10 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Min fb står pålogget hele tiden. Også blå flekk på messenger. Vet ikke helt hvorfor, da jeg legger ned sidene når de ikke er i bruk. Anonymkode: f1224...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 N.B. Ingen av dere er separert. Anonymkode: b750a...29a 5 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Jo vi er det , men begge har barn i bildet , og jeg vil ihvertfall ikke introdusere noen for mine barn som jeg ikke vet om jeg har en framtid sammen med enda, Meg og min x er gode venner og går ut av forholdet som venner og foreldre. (Min flytter ut 1 juni) Han har litt større barn, og de har tatt det tungt, han ønsker heller ikke å fortelle om (potensiell ny person ) for barna enda som er naturlig. ( De som sier jeg er lurt er ikke det, xn hans er kusine til ei bekjent av meg) de har lagt ut for salg av bolig og hun har fortalt familien/venner om skillsmissen. Men tilbake igjen til mine “dumme» tanker så tenker jeg at han hadde ikke brydd seg å sende mld idet hele tatt om han bare ga F , eller hva? Anonymkode: 28862...17c
Ardenus Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Jeg tenker at han tar hensyn til kone og eventuelt barn hvis han har det. Lite kjekt å sitte å flørte med den nye rett forran eksen og barna. Eller det er andre grunner til at det ikke passet så godt akkurat da. Ser ikke noe negativt på at han sa det. 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 Ardenus skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at han tar hensyn til kone og eventuelt barn hvis han har det. Lite kjekt å sitte å flørte med den nye rett forran eksen og barna. Eller det er andre grunner til at det ikke passet så godt akkurat da. Ser ikke noe negativt på at han sa det. Takk for svar , er enig , siden jeg selv gjør det samme. Og tenker at vil han ikke ha noe mer med meg feks som hun sier så hadde han vel bare ikke svart, latet som han ikke så mld feks , kunne gjort så mye annet etc , elller hva ? Anonymkode: 28862...17c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 For å kunne skilles så må man jo ha vært separert og bodd hver for seg i et år. Hvor lenge har dere tenkt å bo sammen egentlig? Dere utsetter jo bare skilsmissen (om jeg ikke husker reglene feil). Er du sikker på at han er separert? Anonymkode: a85e6...333 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 Mulig han ikke kunne ringe deg fordi han hadde en viktig messengersamtale? Med en kompis f.eks? Anonymkode: a85e6...333 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Ikke legg mer i det enn at det ikke passet. Han kan ha filmkveld med barna, eller kranglet med eksen og er i dårlig humør, eller han har en kamerat på besøk osv. Det er ingen nytte å overtolke dette når du ikke har snøring på hvorfor det ikke passet. Anonymkode: 81115...0bd 3 2
Blåjojo Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 Ikke overtolk det. Han var vel bare opptatt med andre ting. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 Ardenus skrev (11 timer siden): Jeg tenker at han tar hensyn til kone og eventuelt barn hvis han har det. Lite kjekt å sitte å flørte med den nye rett forran eksen og barna. Eller det er andre grunner til at det ikke passet så godt akkurat da. Ser ikke noe negativt på at han sa det. Takk for svar , er enig , siden jeg selv gjør det samme. Og tenker at vil han ikke ha noe mer med meg feks som hun sier så hadde han vel bare ikke svart, latet som han ikke så mld feks , kunne gjort så mye annet etc , elller hva ? Anonymkode: 28862...17c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 Den venninna di, hvordan har hun selv lykkes med kjærligheten? Anonymkode: a5f60...66e
Ardenus Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for svar , er enig , siden jeg selv gjør det samme. Og tenker at vil han ikke ha noe mer med meg feks som hun sier så hadde han vel bare ikke svart, latet som han ikke så mld feks , kunne gjort så mye annet etc , elller hva ? Anonymkode: 28862...17c Ja, det jeg tenker også.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 Jeg bruker ikke smileys hvis jeg er trist eller alvorstynget. Men man vet aldri med menn.. Anonymkode: 71104...ff7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #16 Skrevet 20. mai 2023 Oppdatering : alt er ok 😀 hilsen ts Anonymkode: 28862...17c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå