AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Jeg må ty til råd og veiledning her fordi jeg holder på gå på veggen av frustrasjon og irritasjon. Jeg har en bestekompis som jeg står veldig nær. Vi har begge innrømt følelser for hverandre, men er inneforstått med at det ikke skal bli noe mer grunnet faktorer som gjør det vanskelig. Dette har fungert veldig fint egentlig. Greia er at han har begynt å drive på med søsteren min. Det synest jeg er utrolig vanskelig. I tillegg føler jeg at han ikke er 100% ærlig om intensjonene sine og jeg føler på mange måter han begynner å komme litt mellom meg og søsteren min. Hva tenker dere om denne situasjonen? Bør jeg trå til siden og la de styre på eller blande meg og risikere et dramastykke. For søsteren min har falt pladask for fyren og jeg synest det er vanskelig å stå i veien for henne. Men samtidig er det veldig vanskelig å stå på sidelinjen her også. Er det greit det han driver med? Anonymkode: fc654...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har begge innrømt følelser for hverandre, men er inneforstått med at det ikke skal bli noe mer grunnet faktorer som gjør det vanskelig. Og her har du sakens kjerne. Du har ikke noe krav på denne fyren. Anonymkode: 42c43...a49 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå