Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri forventet å bli servert middag eller noe på vorsj/fest.

har selv bare noen ganger lagt ut chips i bordet, men aldri servert middag🙈 hadde blitt dyrt også, spesielt alltid noen som vil ha med ekstra gjest. 
for oss under 30 år fleste er forsj «ta med egen drikke», tror ene kompis var litt ny på dette med vorsj, så han hadde ikke spist noe😅 men jeg forventer at folk spiser hjemme og så kommer da vorsj starter 19:00- 20:00. Hadde jeg servert mat hadde jeg sagt fra men da hadde jeg også sagt nei til folk som vil bringe med flere gjester

Anonymkode: 8ddeb...67f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for info.

Anonymkode: bf941...cce

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig med mat på vorspiel. Da inviterer man på middag. Men snacks er vanlig. Tror aldri jeg har vært på et vors med matservering.

Anonymkode: fffbb...83e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke vanlig med mat på vorspiel. Da inviterer man på middag. Men snacks er vanlig. Tror aldri jeg har vært på et vors med matservering.

Anonymkode: fffbb...83e

Jeg ble invitert bare 1 gang der venninne hadde bursdag og ble faktisk overasket over at det ble servert middag da jeg ikke fikk noe beskjed om det og hadde spist hjemme

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig vorspiel er som oftest bare alkohol og snacks ja, skal man invitere på middag så inviterer man på middag. Synes det er merkelig å forvente matservering på vorspiel. 

Det er jo noen ganger når vi er noen få som skal vorse at vi spør hverandre om man har spist og om man skal kjøpe noe takeaway eller frossenpizza etc., så jeg har egentlig vært på flere vorspiel med mat, men da har man jo eksplisitt avtalt det. 

Anonymkode: ca9be...bf5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hva er greia, da? Sitte i sofaen og drikke seg brisne før man farer ut på byen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Badebuksa2.0 skrev (2 minutter siden):

Men hva er greia, da? Sitte i sofaen og drikke seg brisne før man farer ut på byen?

Henge med venner et sted der musikken ikke er altfor høy, så man kan prate litt. 

Drikke litt billigere alkohol enn på byen. 

Anonymkode: 0f69d...3fa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Henge med venner et sted der musikken ikke er altfor høy, så man kan prate litt. 

Drikke litt billigere alkohol enn på byen. 

Anonymkode: 0f69d...3fa

Ser den, men i min verden kaller man det en fest 🤔 vorspiel, sånn jeg forstår det, er noe som skjer før (vor?) festen🤣

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Badebuksa2.0 said:

Ja. Har du aldri vært på fårspill?

Anonymkode: 0629d...818

AnonymBruker
Skrevet
Badebuksa2.0 skrev (9 minutter siden):

Yep😂 sparer penger på drikke før man drar på byen og prate med venner og musikk og spill og gøy.

hadde blitt dyrt om man skulle servert middag ver vorsj der det fort kan bli over 15 stk og folk man man ikke kjenner

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Har du aldri vært på fårspill?

Anonymkode: 0629d...818

Nei. Eller, kanskje én gang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Yep😂 sparer penger på drikke før man drar på byen og prate med venner og musikk og spill og gøy.

hadde blitt dyrt om man skulle servert middag ver vorsj der det fort kan bli over 15 stk og folk man man ikke kjenner

Ja, ser den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...