Gå til innhold

Hvordan fjerner jeg grønster fra buksene mine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei<3

Er det noen som har erfaring med dette? Kjøpte nettop noen bukser som jeg virkelig elsker. De passer perfekt både i livet og over rumpa, akkurat lange nok i beina. Det er vanskelig for meg å finne slike bukser. Her kommer problemet… De har MASSE grønster!! Er det noen som vet hvordan man fjerner dette? Jeg er helt rådvill. 

Anonymkode: 906d4...e78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

… buksene ble kjøpt brukt

Skrevet

Fukt buksa godt først, og så gnir du Zalo godt inn der det er grønske.  La ligge sånn over natta, og vask som vanlig.  

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden er grønster?

Anonymkode: fcf38...210

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er veldig vanlig å ha på jakker og bukser. Kjøpte disse på et militærutsalg. Det går helt greit på soveposen, men personlig liker jeg nok ikke grønster på buksene.

AnonymBruker
Skrevet

Grønster?

Anonymkode: b0b6b...46c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...?

Anonymkode: 0e125...e49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hei<3

Er det noen som har erfaring med dette? Kjøpte nettop noen bukser som jeg virkelig elsker. De passer perfekt både i livet og over rumpa, akkurat lange nok i beina. Det er vanskelig for meg å finne slike bukser. Her kommer problemet… De har MASSE grønster!! Er det noen som vet hvordan man fjerner dette? Jeg er helt rådvill. 

Grønster, ja. 

Da må'ru ta en halv pakke samarin og blande med eplecidereddik og natron. Tilsett litt gallesåpe og swissmiss. La virke i 2,8 timer og skyll med vann som holder 53 grader i 20 minutter. Tørk med hårføner og la henge i sola for å få bort siste rest av grønster. 

Skrevet

Snakker vi om grønske eller hva? Sliter skjønne med hva grønster er, og ble ikke klok av å google det heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Badebuksa2.0 skrev (17 minutter siden):

Grønster, ja. 

Da må'ru ta en halv pakke samarin og blande med eplecidereddik og natron. Tilsett litt gallesåpe og swissmiss. La virke i 2,8 timer og skyll med vann som holder 53 grader i 20 minutter. Tørk med hårføner og la henge i sola for å få bort siste rest av grønster. 

må det være sol? Hva hvis det er overskyet? Går det greit å bruke UV-lampe? Ser de selger slike på Clas Olson…

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

må det være sol? Hva hvis det er overskyet? Går det greit å bruke UV-lampe? Ser de selger slike på Clas Olson…

Mulig det går med solarium hvis pæra har 6000K

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei<3

Hva er grønster?

Anonymkode: cf94c...a57

• Liker 1
Skrevet

Mener du grønske? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grønster for noe?

Anonymkode: 9a07f...c70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere dumme, dere som ikke skjønner at der er snakk om grønske?

Anonymkode: 05608...ca7

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er dere dumme, dere som ikke skjønner at der er snakk om grønske?

Anonymkode: 05608...ca7

Men det vil jo heller ikke være naturlig å si "masse grønsker"? 

Anonymkode: b0b67...064

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...