AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Del Skrevet 18. mai 2023 Jeg har vært helt utrent, men gått ned ti kilo av kostholdsendring. De siste to månedene har jeg vært mer aktiv enn tidligere, ikke hard trening men går tur, tar ofte trappen i stedet for heisen og prøver å få bedre kjernemuskulatur. Opplever at de siste to månedene har også vekten stått stille og til og med økt litt selvom kaloriinntaket ikke er økt, er fortsatt i kaloriunderskudd. Var først veldig frustrert og tenkte jeg gjorde noe galt så jeg sultet meg mere, men nå lurer jeg på om det kan være muskelaktivering som gjør at jeg veier mer? Er det mulig å oppleve 1-2 kg vektøkning av muskler på å kun gå turer og trapper, eller veier muskler først mer når man virkelig bygger synlige muskler i treningsstudio? Anonymkode: a36ce...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 18. mai 2023 #2 Del Skrevet 18. mai 2023 Godt spørsmål. Jeg går opp i vekt av å bare jogge. Ser ikke noe ekstra fett noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 18. mai 2023 #3 Del Skrevet 18. mai 2023 Sikkert over tid som flere år. Hvis du er en ung mann klarer du 12 kilo muskler første år. Men du må løfte tungt et helt år. Øvelser som bruker store muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Del Skrevet 18. mai 2023 Muskler vokser ikke bare av turer på flatmark og trappegåing. Anonymkode: e2c61...f47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. mai 2023 #5 Del Skrevet 18. mai 2023 Du må bruke målbånd i tillegg til vekt så du ikke lurer deg selv. Husk at når vekten går ned, så trenger du også færre kalorier for å opprettholde vekten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Del Skrevet 18. mai 2023 Da skal du ha hatt ekstremt dårlig muskulatur fra før. Det skal ganske mye til for at kvinner legger på seg muskulatur verdt flere kilo. Jeg har trent ganske tung styrke i over 8 mnd nå, og har ikke gått opp én eneste kilo. Jeg ser ikke noe tynnere ut heller, kun litt mer definert uten klær. Anonymkode: 13747...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Muskler vokser ikke bare av turer på flatmark og trappegåing. Anonymkode: e2c61...f47 Når man ikke hadde NOE muskler fra før heller? Har vært så å si sengeliggende i 15 år pga sykdom Anonymkode: a36ce...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Del Skrevet 18. mai 2023 ajarRun skrev (2 timer siden): Sikkert over tid som flere år. Hvis du er en ung mann klarer du 12 kilo muskler første år. Men du må løfte tungt et helt år. Øvelser som bruker store muskler. En ung mann greier å bygge 12 kg muskler på ett år med tung styrketrening? Høres myyye ut! Anonymkode: 294a6...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Når man ikke hadde NOE muskler fra før heller? Har vært så å si sengeliggende i 15 år pga sykdom Anonymkode: a36ce...89d Da stiller det seg nok litt annerledes. Så bra gjort og så flink du er! 😃🤗 Anonymkode: e2c61...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Del Skrevet 18. mai 2023 Men hvis du har vært sengeliggende i 15år, så får du vel profesjonell hjelp med muskelbygging ? Anonymkode: 294a6...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 19. mai 2023 #11 Del Skrevet 19. mai 2023 Det kan være vann også, at kroppen holder på mer vann pga økt aktivitet. SP flott at du greier å være mer aktiv, håper du ser hvilken fantastisk fremgang det er for helsa di, mye viktigere enn et par kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #12 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men hvis du har vært sengeliggende i 15år, så får du vel profesjonell hjelp med muskelbygging ? Anonymkode: 294a6...bb6 Nei. Dvs jeg har tilbud om fysio men å stå å løfte armen opp og ned gir meg lite. Jeg behøver ikke støttekontakt for å gå tur så det gjør jeg på egenhånd Anonymkode: a36ce...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da stiller det seg nok litt annerledes. Så bra gjort og så flink du er! 😃🤗 Anonymkode: e2c61...f47 Tusen takk ☺️ er veldig glad jeg har blitt litt bedre med årene så jeg klarer litt tur Anonymkode: a36ce...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Del Skrevet 19. mai 2023 Albbas skrev (6 timer siden): Det kan være vann også, at kroppen holder på mer vann pga økt aktivitet. SP flott at du greier å være mer aktiv, håper du ser hvilken fantastisk fremgang det er for helsa di, mye viktigere enn et par kilo. Ja jeg blir veldig dårlig fysisk etterpå, men det er virkelig godt for sjelen å komme seg ut og bevege på seg ☺️ Anonymkode: a36ce...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå