AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Når du skal invitere til en fest eller et arrangement med plass til mange, f.eks 30-årsfag, hagefest, nyttårsfest o.l. Inviterer du da alle de du liker, eller er du nøye på å velge ut en gruppe som du allerede vet vil ha god kjemi med hverandre? Jeg synes at sånne ting er litt vanskelig. Føler at det er større sjangse for at folk kommer hvis man kun inviterer folk som de kjenner fra før og som man vet at de liker. Det kan fort bli en sarlig blanding av veldig forskjellige mennesker hvis man inviterer bredt blandt de en selv omgås. Samtidig så synes jeg det er vanskelig å utelate venner. Særlig hvis jeg vet at disse vennene ønsker seg et større nettverk. Det kan også være vanskelig å vurdere hvem som kommer til å like hverandre og ha god kjemi. Kan det være litt ufint å invitere veldig forskjellige mennesker av hensyn til gjestene? Hva pleier du å gjøre? Anonymkode: e6e75...62d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Det er nå engang sånn at en viss krets vil bli sure over å bli utelatt. Og ja stemningen kan fort bli klein. Egentlig må du jobbe med deg selv for ikke føle stemning på andres vegne. Og noen vil føle seg litt bekvemt. Det er lite å gjøre med. Derfor liker jeg bedre uformelle selskap med noen få utvalgte. At selskapet ikke blir stort nok til å be den fordi du ba den osv. Anonymkode: b3099...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå