Gå til innhold

Hvis du er litt innadvendt tror dere man takler en sommerfest i ny jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det kleint? Hva snakker man om? Blir du spurt 100 private spørsmål om du er singel, hva du gjør på fritida o.l? Og etter hvert som promillen stiger, risikerer man å bli spurt om man lever i sølibat eller ikke? 🙈

Hilsen litt vel overtenkende, noe introvert og innadvendt samtidig, med en kjedelig fritid.. 

Anonymkode: 53ca1...2ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir spurt 100 private spørsmål så har du forferdelige kollegaer.

Nei da, du blir sikkert spurt om du er singel og om hva du gjør på fritida, men ikke noe verre enn det.
Jeg var på sommerfest to uker etter jeg begynte i min jobb og det gikk fint. Folk er som regel allrighte. 

Hvis du blir spurt om hva du gjør på fritida og ikke vet hva du skal svare så kjør på med "den gangen jeg var etellerannetsted så gjorde vi det og det og koste oss masse". Du trenger ikke å komme med detaljer om hva du gjør etter jobb. Bare snakk om et eller annet så går det nok bra :) 

Anonymkode: 87591...865

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 21.32):

Hvis du blir spurt 100 private spørsmål så har du forferdelige kollegaer.

Nei da, du blir sikkert spurt om du er singel og om hva du gjør på fritida, men ikke noe verre enn det.
Jeg var på sommerfest to uker etter jeg begynte i min jobb og det gikk fint. Folk er som regel allrighte. 

Hvis du blir spurt om hva du gjør på fritida og ikke vet hva du skal svare så kjør på med "den gangen jeg var etellerannetsted så gjorde vi det og det og koste oss masse". Du trenger ikke å komme med detaljer om hva du gjør etter jobb. Bare snakk om et eller annet så går det nok bra :) 

Anonymkode: 87591...865

Takk for svar! Jeg klarer ikke å være meg selv på jobb. Føler på at jeg mangler humor og har ingenting å fortelle om fritiden min 🙈 Er dame i slutten av 30-åra. Har alltid vært den stille typen før folk blir godt kjent med meg. Føler på at jeg hadde hatt så mye mer å fortelle på jobb om jeg var i et fast og fint kjæresteforhold. Føles litt kleint å være singel i min alder. Alt jeg ønsker meg er jo ny kjæreste og et godt sexliv. Ble veldig avsporing på slutten her 😅 Men føler veldig på det at det er kjipt å være hun single dama, selv om jeg er ute av et 14 år langt forhold og har barn 50%. 

Anonymkode: 53ca1...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...