AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Jeg er i tjueårene og er gravid for første gang. Under to mnd på vei. Det kom som en overraskelse. Jeg har tenkt og snakket mye om det med partner, og vi har bestemt oss for å beholde. Jeg er glad og ivrig, men også veldig, veldig redd. Det er noe annet å se på babyutstyr på nettet og å oppdra et barn. Jeg vil ikke ta abort, jeg vil ha barnet, og håper at alt går bra med lille i svangerskapet. Jeg vet at jeg kommer til å elske barnet og har troen på at alt ordner seg. Men nå er det fryktelig skummelt. Er det noen gode ord eller råd å få? <3 Anonymkode: 36d5d...d85
Sunshade83 Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Alt kommer til å gå bra. Ta folat, spis variert, få i deg nok jod og følg svangerskapsrådene. Følg undersøkelsene og ta det med ro. Lykke til med svangerskapet og fødselen! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i tjueårene og er gravid for første gang. Under to mnd på vei. Det kom som en overraskelse. Jeg har tenkt og snakket mye om det med partner, og vi har bestemt oss for å beholde. Jeg er glad og ivrig, men også veldig, veldig redd. Det er noe annet å se på babyutstyr på nettet og å oppdra et barn. Jeg vil ikke ta abort, jeg vil ha barnet, og håper at alt går bra med lille i svangerskapet. Jeg vet at jeg kommer til å elske barnet og har troen på at alt ordner seg. Men nå er det fryktelig skummelt. Er det noen gode ord eller råd å få? <3 Anonymkode: 36d5d...d85 Så søt, du virker som en god person 😊 du får ta en og en dag om gangen, og kose deg for den tiden går fort. Også kan du jo bruke tiden på å innrede barnerom og finne babyklær og babyutstyr. Mye fint der ute. Det er noe heelt annet å se andre ha barn og å oppleve det selv. Når tiden er inne, så kommer nok alt av seg selv og ligger i genene hvordan å være mor. Du kan jo og lese deg opp på noen bøker om hva du kan forvente fremover. Masse lykke til 😊 Anonymkode: 388af...431 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Anbefaler boken «mamma for første gang», den hjalp meg mye som gravid. Også må du for all del ikke høre på alle som snakker om hvor slitsomt det kommer til å bli! Jeg var forberedt på å være så totalt utslitt at jeg bare følte jeg ikke klarte mere 24 timer i døgnet. En nyfødt sover overraskende mye! Jeg følte også at jeg fikk noen ekstra superkrefter etter lille kom. Man fungerer rett og slett bare ikke som før. Livet blir snudd på hodet, men herregud så fint det er! Lykke til videre i svangerskapet! Anonymkode: f27f2...837 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Det blir nok noen tøffe stunder, men det blir også mye fint😊 Det er noe eget å holde et egenprodusert menneske i armene som ligner litt på deg og litt på han du er glad i. Anonymkode: 761a3...255 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå