AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Hei, jeg er ei jente på 27 år. Etter graviditet i 2016 så la jeg på meg litt. Men først når jeg starta på kontor jobb i slutten av 2017 så la jeg noe vanvittig på meg. Jeg måtte til slutt slutte i jobben pga andre helse utfordringer og det gjorde at jeg har nå sittet hjemme uten å bevege meg siden jeg sluttet i 2021. Nå veier jeg ca 95kg og er 170cm høy. Etter graviditeten så lå jeg på ca 65 kg( før graviditet var jeg Max 56-58 kg). Det siste året har jeg fått en del diagnoser og sliter veldig med å gjøre så mye da jeg får så mye vondt i kroppen og blir liggende i flere dager. jeg har prøvd det siste halve året å trene og se hva jeg spiser, men ikke gitt noen resultater. Legen nekter å hjelpe før jeg er ferdig med behandling av de nye diagnosene. er det noen snille sjeler her som har noen gode råd eller hvert igjennom noe lignende? jeg har fått et så dårlig selvbilde og hater å gå ut pga at jeg føler meg ikke noe fin lengre. Eneste plassen jeg vill fjerne litt fett fra er magen. Anonymkode: 5a602...f18
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Prøvd å telle kalorier? Trening er ikke avgjørende for å gå ned i vekt. Anonymkode: c0e0b...a67
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Du sier du har prøvd å sett på hva du spiser. Hva fant du ut? Hva og hvor mye spiser du? Ville startet med kostholdet. Fullt mulig å gå ned i vekt og være inaktiv. Anonymkode: 71f32...357
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Hei fine deg❤️ Hva med å bruke «stjerneskjema»? Altså en stjerne for hvert måltid som er sunt og godt? Prøv å få tre stjerner hver dag, men to stjerner er også bra. Klarer du å gå tur? Klarer du å svømme? Det er sikkert ikke så mange folk i svømmehallen på dagtid, og svømming er bra trening. Foreslår å starte med å svømme 10 lengder á 25 meter. Også kan du øke etter hvert til annenhver gang 25 meter og annenhver gang 50 meter osv. Anonymkode: 2da65...01c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Hold deg unna pepsi maxen. Får ekstra matlyst av dritten. Anonymkode: 9e375...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå