Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Tenk dere, man og dame som er gift med hverandre... Mannen driver og sender sexmeldinger og bilder av seg selv til en annen mann, sier han elsker meg, men kan ikke leve uten å ha denne ko takten. Er normalt å ronke sammen med kompisen sin sier han, han ser ikke noe problem med dette... Jeg synes dette er både ekkelt og føler meg nesten som et skalkeskjul for hans lyster... Jeg er deprimert og lei, men er jo så utrolig glad i mannen min også 😪 hva mener andre? Må jeg bare godta dette? 

Anonymkode: 6ecd9...939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du må ikke godta dette. Men hvis han ikke vil slutte så kan du ikke tvinge han til det heller, så da er å gå alternativet.  Eller så fortsetter han mest sannsynlig bak ryggen din. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke normalt, og at han sier det er jo nokså hinsides. Når det er sagt så har jeg en kjæreste som er biseksuell og han har sex med andre menn med min tillatelse, å ha sex med andre damer er uaktuelt det ser jeg på som utroskap.

Anonymkode: 0c18f...f98

• Liker 2
Skrevet

Vi er alle ulike, ditt valg er om du kan takle at han gjør dette dersom han ikke ønsker å stoppe. Tror ikke han stopper, blir heller mer i skjul.

Han er vel bifil, siden han runder sammen med en mann? Ønsker han å møte en mann også?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han liker å se på andre menn, og gjør dette sammen med en kompis, om jeg skulle gjort det samme, hadde han ikke likt det, det har han sagt. Jeg ser jo hva han driver med, og spør jeg får jeg bare til svar ingenting. Han prøver å få meg til å være med på dette, men jeg blir kvalm bare av tanken... Gikk fint før, men etter jeg fikk vite at han liker menn som både gjør det ene og det andre takker jeg det ikke lenger. 

Anonymkode: 6ecd9...939

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...