Gå til innhold

Noen som har handlet på Nova Oslo før?

Missfebruary

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp en kjole derfra, men når jeg ser nærmere på nettsiden så synes jeg den ser litt useriøs ut… finner heller ikke så mye info om den butikken når jeg søker på Google. Noen som har handlet der før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Detter er ikke en norsk nettbutikk, det er en nederlandsk med dårlig google translate norsk. Er nok ikke svindel, men du må nok betale ekstra for toll og mva når du får pakka

Anonymkode: b5d5c...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Missfebruary skrev (På 18.5.2023 den 18.34):

Jeg kjøpte nettopp en kjole derfra, men når jeg ser nærmere på nettsiden så synes jeg den ser litt useriøs ut… finner heller ikke så mye info om den butikken når jeg søker på Google. Noen som har handlet der før? 

Kan du være så snill og oppdatere her når du får kjolen? 🙂 Jeg vurderer en kjole derfra selv..

Anonymkode: c6457...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, 

Handlet fra Nova Oslo, og fikk en kjole levert nå for noen dager siden. Fabrikken dems er i Kina, og du får varene levert direkte fra fabrikken. Det kostet ikke noe ekstra, men kvaliteten er ikke til å skryte av. Den ser og kjennes billig ut. Returkostnaden må du stå for selv om du vil returnere og det koster mye å sende noe i retur fabrikk, så det er det ikke verdt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Bestilte en kjole i affect når jeg var på ferie for et par uker siden. Reklame på fb el instagram. Damen så smashing ut ☺️

Angret i etterkant når jeg skjønte at Nova Oslo, ikke har noe med Oslo å gjøre - men direkte fra kina fabrikk. Kjolen er fremme - den er for liten, har ikke noe for, kun 100% dårlig polyester. Styr unna! Jeg har bedt om return slip, spent på hva det vil koste 🙄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 22.49):

Detter er ikke en norsk nettbutikk, det er en nederlandsk med dårlig google translate norsk. Er nok ikke svindel, men du må nok betale ekstra for toll og mva når du får pakka

Anonymkode: b5d5c...bf1

Har veldig dårlig erfaring med denne nettbutikken. Kjøpte nettopp en cardigan som var fin i reklamen, men totalt ubrukelig når jeg fikk den! Slaskete fasong og elendig kvalitet! Ligner ikke på det produktet jeg bestilte og betalte mange hundre kroner for. Ullent svar fra firma hva jeg kan forvente når jeg ikke ønsker å beholde varen.Kundeservice svarer kun på nettet og bare når det passer henne. Opplever det hele som en svindelbutikk!! Det går heller ikke frem på nettsiden at varen må returneres til Kina. Vil ta kontakt med forbrukerombudsmannen for å få råd om hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 29dd6...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Kjøpte en cardigan der og fikk levert et forferdelig produkt. Ingenting stemte med bilde jeg bestilte fra. Har prøvd å klage flere ganger, men det jeg fikk beskjed om var å sende den til en adresse i Shanghai og at jeg selv måtte betale frakt og toll. Da skulle de vurdere om jeg hadde en sak!!!  Jakken var søppel, kan absolutt ikke brukes og dessverre hadde jeg forhåndsbetalt for den, så det var kr 800,- tapt. Ringte Forbrukerrådet og de sier veldig mange nettsteder er svindel. De ga råd om å sjekke at organisasjonsnr. er norskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...