AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Er jeg dramatisk? Høygravid og vært syk i to dager nå og fikk så grådig lyst på hamburger, og han gikk for å kjøpe seg røyk i tilegg på bensinstasjonen. Nå ringer han og sier at det var 30 min å vente på hamburger i køen og det orker han ikke. Det var helt vanvittig, her sitter jeg tenker at jeg skal snart presse ut en baby for han som vil ta mer enn 30 min mest sannsynligvis, og han gidder ikke å vente på litt mat for meg? Ble helt knust og sur nå.hvordan hadde dere reagert? Er så sur at vet ikke hva skal gjøre med det Anonymkode: e1dcf...1a2 8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Det er lov å være litt irrasjonell når man er gravid, jeg hadde bedt han om å stå der den tiden det tar. Evt. kjørt et annet sted for å kjøpe burger. Anonymkode: a2256...a5b 11
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Dårlig gjort av ham. Anonymkode: 6465c...f5b 8
Brunello Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Du bør heller konsentrere deg om å få han til og slutte og røyke. 24 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 5 minutter siden, Brunello said: Du bør heller konsentrere deg om å få han til og slutte og røyke. Tro meg. Det har jeg slitt med, og sagt han får feks ikke holde barnet om han røyker. 🤣 Anonymkode: e1dcf...1a2 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 Brunello skrev (5 minutter siden): Du bør heller konsentrere deg om å få han til og slutte og røyke. Burger først. Og deretter få han til å slutte å røyke. Anonymkode: a2256...a5b 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 Gi nepskrellet to valg. Enten presser han en 3000 grams burger ut av kuken eller så peller han seg tilbake til bensinstasjonen og står i kø. Skulle virkelig bare mangle! Anonymkode: 91ebb...5c0 11 1 18
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er jeg dramatisk? Høygravid og vært syk i to dager nå og fikk så grådig lyst på hamburger, og han gikk for å kjøpe seg røyk i tilegg på bensinstasjonen. Nå ringer han og sier at det var 30 min å vente på hamburger i køen og det orker han ikke. Det var helt vanvittig, her sitter jeg tenker at jeg skal snart presse ut en baby for han som vil ta mer enn 30 min mest sannsynligvis, og han gidder ikke å vente på litt mat for meg? Ble helt knust og sur nå.hvordan hadde dere reagert? Er så sur at vet ikke hva skal gjøre med det Anonymkode: e1dcf...1a2 Hvis køen var lang så forstår jeg han godt. Du er gravid, ikke en prinsesse. Han er mannen din, ikke en lakei. Anonymkode: f6202...40b 30 1 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 Jeg forventer at mannen min står i kø i 30 min hvis jeg har såå lyst på burger. Og jeg er ikke gravid. Og det ville han gjort. Anonymkode: b84d2...c97 11 3 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis køen var lang så forstår jeg han godt. Du er gravid, ikke en prinsesse. Han er mannen din, ikke en lakei. Anonymkode: f6202...40b Så du mener at durek skal stå i en slik kø, men ikke ts sin mann? Anonymkode: b84d2...c97 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Hvis køen var lang så forstår jeg han godt. Du er gravid, ikke en prinsesse. Han er mannen din, ikke en lakei. Anonymkode: f6202...40b Hun gjør alt arbeidet for at han skal kunne bli far. Er kvalm og svett og sliten og drasser rundt på masse ekstra vekt i NI MÅNEDER. Sover dårlig, har vondter i bein og rygg. Gjennomgår smertene og påkjenningen ved å føde barnet og sannsynligvis ammer hun det også når det kommer. Og den patetiske skorsteinen gidder ikke å stå i kø i en halvtime! Anonymkode: 91ebb...5c0 15 2 9
Kratt_ Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg forventer at mannen min står i kø i 30 min hvis jeg har såå lyst på burger. Og jeg er ikke gravid. Og det ville han gjort. Anonymkode: b84d2...c97 Han tør vel ikke annet. 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg forventer at mannen min står i kø i 30 min hvis jeg har såå lyst på burger. Og jeg er ikke gravid. Og det ville han gjort. Anonymkode: b84d2...c97 Hadde du gjort det samme for han? Anonymkode: 76083...93f 4
tussi84 Skrevet 18. mai 2023 #14 Skrevet 18. mai 2023 Det hadde jeg giddet å gjøre heller, og jeg er dame selv som har født barn. Å stå 30 min å vente på Mat pga kø gidder jeg ikke, da kjøper jeg heller den maten et annet sted/Evt lager noe enkelt hjemme. Når det gjelder røykingen hans så syns jeg du er hysterisk som sier at han ikke får lov til å holde sitt eget barn. Så lenge han ikke sitter og røyker samtidig, så går det helt fint. Eneste er at han ikke ligge i samme seng som baby om dere skal samsove, for det kan øke risikoen for krybbedød litt. Jeg regner forsåvidt med at han røyker ute. 9
Sofakona Skrevet 18. mai 2023 #15 Skrevet 18. mai 2023 Skjønner mannen din...født 2 barn og hadde aldri latt han stå 30 min i kø for en burger. 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #16 Skrevet 18. mai 2023 Stå 30 min i kø for noe du spiser opp på 5 minutt? Nei, da skal du både se ut og oppføre deg som en prinsesse ellers og det er ikke akkurat inntrykket jeg får her. Anonymkode: 4cdf2...f5a 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #17 Skrevet 18. mai 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Stå 30 min i kø for noe du spiser opp på 5 minutt? Nei, da skal du både se ut og oppføre deg som en prinsesse ellers og det er ikke akkurat inntrykket jeg får her. Anonymkode: 4cdf2...f5a Så det er bedre å stå og lag mat i en time for noe man spiser opp på 5 min? Han kom hjem med burger og måtte ikke vente lengre enn 10 minutter, 30 min var noe han antok selv. Skal huske på den neste gang jeg følger han til legevakten og venter 5 timer på han eller neste gang han vil holde på i 30 min i sengen men jeg er ferdig etter 5.... Anonymkode: e1dcf...1a2 6 3
Blåpille Skrevet 18. mai 2023 #18 Skrevet 18. mai 2023 Selv min svært egoistiske mann hadde ventet på den burgeren 🤷♀️ han kan jo ta et par røyk mens han venter 🤭 uansett, når du har vært veldig dårlig, er gravid, ikke har helsa til å kjøpe selv, så syns jeg han burde ofre seg litt der. Jeg hadde vært veldig glad hvis det var alt som skulle til for å glede noen 😊 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #19 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så det er bedre å stå og lag mat i en time for noe man spiser opp på 5 min? Han kom hjem med burger og måtte ikke vente lengre enn 10 minutter, 30 min var noe han antok selv. Skal huske på den neste gang jeg følger han til legevakten og venter 5 timer på han eller neste gang han vil holde på i 30 min i sengen men jeg er ferdig etter 5.... Anonymkode: e1dcf...1a2 For legevakt og burger kan jo sammenlignes. Og du skal bli mor.. Anonymkode: 1da57...5cc 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #20 Skrevet 18. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så det er bedre å stå og lag mat i en time for noe man spiser opp på 5 min? Han kom hjem med burger og måtte ikke vente lengre enn 10 minutter, 30 min var noe han antok selv. Skal huske på den neste gang jeg følger han til legevakten og venter 5 timer på han eller neste gang han vil holde på i 30 min i sengen men jeg er ferdig etter 5.... Anonymkode: e1dcf...1a2 Ja, å vente i kø 30 min (at han har dårlig tidsforståelse kan ikke jeg belastes for) og å lage mat hvor man kan gjøre andre ting samtidig kan ikke sammenlignes. Forhåpentligvis jafser du heller ikke i deg en alminnelig middag på 5 min. Forøvrig virker det ikke som du er noe glad i mannen din, ref siste setning, så kanskje han legger merke til det og ikke ønsker å strekke seg så langt Anonymkode: 4cdf2...f5a 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå