Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sykt trøtt de siste dagene etter eggløsning. Og litt småsvimmel. Noen som hadde trøtthet som symptom allerede noen dager etter eggløsning? 

Anonymkode: 57927...dfc

AnonymBruker
Skrevet

Man er i prinsippet ikke gravid bare noen dager etter eggløsning da egget fester seg 6-9 DPO sånn ca og HCG begynner å produseres litt etter egget har festet seg. Man kan derfor ikke kjenne noen symptomer på at egget ble befruktet før egget har festet seg. Symptomer man kjenner før den tid er enten noe helt annet (f.eks sykdom) eller generelle hormonelle forandringer i lutealfasen som man uansett har om man blir gravid eller ikke. 

Anonymkode: 0dfe9...dc6

• Liker 1
Skrevet

Pluss hormoner gravid og mens er ofte de samme. Men de fleste kjenner ikke gravid symptomer før 13 dpo eller senere 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke trøtt før jeg var 6-7 uler gravid. Man får ikke graviditetssymptomer bare noen dpo, er altfor lite hcg til å utgjøre noe.

Anonymkode: d0538...df9

Skrevet

Jeg er 4+1 og har vært uvanlig trøtt og sulten siden 4DPO sånn ca. Om det har noen sammenheng med graviditeten eller bare er tilfeldig, det vet jeg ikke men jeg velger å tro det🫠

Skrevet
t0nje skrev (6 timer siden):

Jeg er 4+1 og har vært uvanlig trøtt og sulten siden 4DPO sånn ca. Om det har noen sammenheng med graviditeten eller bare er tilfeldig, det vet jeg ikke men jeg velger å tro det🫠

Du var dessverre ikke det. Du var gravid..men trolig ikke før 12 dpo. Og pga hormoner etter eggløsning kan dette gi mange symptomer. Hgc produserer rundt 10-14 dpo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...