Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at det kanskje er upopulært, men jeg må innrømme at jeg kjenner en type sorg av å avslutte videregående om bare 4 uker. Er det normalt å føle på dette? Har flere venninner fra mitt eget kull som fullførte vgs for 2 år siden. Selv har jeg tatt en annerledes vei, men fant meg til slutt på påbygg. Tror denne påkjenningen er ekstra sterk, ettersom jeg heller ikke er så utrolig fornøyd med en spesiell karakter, og mest sannsynlig stryker. Jeg burde vel være overlykkelig for at 13 års skolegang er over, men hvordan kan man komme seg over det? Snakker ikke om dette med noen, da jeg kjenner meg litt flau over å være lei meg. Skole har vært slit, selv om jeg har vært skoleflink (mesteparten av tiden). Jeg tror det bare er rutinene jeg kommer til å savne. Føles nesten som å bli dumpet, ettersom skole er det eneste jeg vet om i mine 20 år på denne jorda. Hva med dere? Andre  som har kjent på det samme da dere ble ferdige på vgs? Jeg tror det også kommer til å bli deilig med litt frihet, men jeg er også redd for framtiden. :(

Anonymkode: 6b3f8...8ab

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du skal vel gjøre noe? Høyskole eller lærling? 

Anonymkode: 2f91d...7be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du skal vel gjøre noe? Høyskole eller lærling? 

Anonymkode: 2f91d...7be

Mest sannsynlig ta opp fag dersom jeg stryker, og ikke kommer inn på studiet jeg har søkt TS

Anonymkode: 6b3f8...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...