Gå til innhold

Det er logisk at man ikke vil date folk med mange sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er ikke noe galt i å ha mange sexpartnere i seg selv. Så lenge man er 100% sikker på at de ikke har virus eller resistente bakterier så er det jo greit, men hvor mange av de som har sex med tilfeldige folk gjør en skikkelig bakgrunnssjekk? Det er der problemet ligger. 

Har man utelukket midd og resistente bakterier ved å forhøre seg om vaner i utlandet og venner? Har man utelukket virus ved å forhøre seg om rusvaner og tidligere partnere? 

De færreste har gjort disse tingene så da er det enklere å unngå de med en "vill" fortid. Det betyr som sagt ikke at mange partnere er galt i seg selv. Det har ingenting med ordet hore å gjøre:)

Endret av Majer
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan se på dåsa om den er fri for sånt. Det har hvertfall fungert godt her i alle år. 

Anonymkode: de812...023

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig du vil frem til her....? Fryktelig rotete innlegg. Lurer du på noe?

Anonymkode: a66ee...943

• Liker 2
Skrevet

Dette er en veldig tvilsom bakgrunnssjekk 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Man kan se på dåsa om den er fri for sånt. Det har hvertfall fungert godt her i alle år. 

Anonymkode: de812...023

Teiteste jeg noensinne har lest, men godt du føler det funker.

Anonymkode: 27514...a57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på økt kreft i underlivet og penis så burde flere være bekymret. Så ja, ikke ligg rundt. Da vil færre bli syke.

Anonymkode: 1dede...3d5

• Liker 3
Skrevet

Det er vel normalt og sunn fornuft å teste seg når man bytter partner?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (6 timer siden):

Det har ingenting med ordet hore å gjøre:)

Hvorfor poengtere dette?

Ingen har trukket fram ordet hore? De færreste ville vel også assosiert ordet med innlegget ditt?

Så hvorfor gjøre et poeng av å trekke frem dette ordet? 

Anonymkode: 3ffc3...760

Skrevet

Tenker at folk flest ikke ønsker seg en partner som har ligget med hele byen, jeg hadde ikke likt det, men jeg må samtidig regne med at man møter en partner som har vært like aktiv som seg selv, om det er 5 eller 30 partnere varierer. Jeg tror også færreste faktisk gjør noen sjekk jevnlig, folk flest tenker vel, ingen symptomer, ingen sykdom. 

• Liker 1
Skrevet

Oddsen er selvsagt større for å få en sykdom hvis man har sex med flere personer over kort tid, det er enkel matte. Men hvor ansvarlig man er baserer seg ikke på synet man har på tilfeldig sex. Mange som får sykdommer fordi partneren har vært utro f.eks. For å si det rett ut har jeg ligget med flere enn de fleste mannfolk jeg har vært borti, men har aldri hatt en kjønnssykdom, er ansvarlig med prevensjon og gir ikke BJ til tilfeldige. Skal teste meg neste tirsdag, så er jeg sikker i motsetning til så altfor mange mannfolk som kjører "eksen min testa negativt, så da har jeg sikkert ikke noe" 🫡

AnonymBruker
Skrevet

Midd 😂😂😂😂😂 Er nok mere midd på puta di enn på dåsa mi 

Og ja de fleste bruker selvfølgelig kondom. Det er ikke noe problem med å ligge med mange så lenge man beskytter seg 

Anonymkode: 6828a...fec

• Nyttig 1
Skrevet
Morten1 skrev (6 timer siden):

Tenker at folk flest ikke ønsker seg en partner som har ligget med hele byen, jeg hadde ikke likt det, men jeg må samtidig regne med at man møter en partner som har vært like aktiv som seg selv, om det er 5 eller 30 partnere varierer. Jeg tror også færreste faktisk gjør noen sjekk jevnlig, folk flest tenker vel, ingen symptomer, ingen sykdom. 

kvinner tester seg som regel en gang i året samtidig med at de tar celleprøver. Menn er nok slappere med testingen.

Om en person har hatt sex med 150 mennesker men har akkurat testet seg og er sykdomsfri, vil det være mindre risiko for sykdom enn om du har sex men en persin som har hatt sex med en person,men som ikke har teste seg. Problemet når det gjelder fare for sykdom er ikke antall partnere, men anntall partnere siden testing og om man beskytter seg når man har sex. Om man har andre tanker og følelser når det gjelder en potensiell partners tidligere sexliv er det en privat preferanse, men det har ikke noe med risiko for sykdom å gjøre. Det er enkel matte.

• Liker 1
Skrevet

Hele førstepost faller på at man normalt sett ikke offentliggjør antallet. Ingen som er ute etter hverken ONS eller forhold har noe naturlig grunnlag for å si "jeg har ligget med X personer", og hvis det nå skulle være et optimalt antall partnere så lyger man bare og sier det. Det er jo ikke noen annens business, uansett.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 5.14):

Midd 😂😂😂😂😂 Er nok mere midd på puta di enn på dåsa mi 

Og ja de fleste bruker selvfølgelig kondom. Det er ikke noe problem med å ligge med mange så lenge man beskytter seg 

Anonymkode: 6828a...fec

Mmnjaa, kanskje noen har sett en kvinne ridd puta si?  ..da blir jo dåsa full av midd😂

Neida, dåsa har sitt eget medisinskap mot bakterier, midd etc.. Hun er igrunn vedlikeholdsfri og selvrensende.. så hun spytter ut alle urenheter✔️🙈

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...