AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Og det er uten å en gang kjenne meg🤷🏻♀️ Jeg og kjæresten møttes på Tinder, dette var ett og et halvt år etter brudd med hans tidligere samboer som han har barn med. Jeg har også barn fra tidligere forhold, men hadde på dette tidspunktet vært singel i nesten to år. Han introduserte meg for sine venner et halvt år etter at vi ble sammen, og jeg fikk da møte dama til hans bestekompis. Dette var et møte på noen minutter hvor vi bare sa hei, siden det har hun nektet å ha meg med på noe som helst. Denne dama er god venn med min kjæreste sin x samboer, og mener altså at jeg ødela mellom dem. Jeg ble kjent med han ett og et halvt år etter bruddet deres. Jeg hadde null kjennskap til denne mannen før dette, så jeg skjønner ikke hvordan i alle verden jeg skulle ha ødelagt noe som helst🤷🏻♀️ Familie og slekt har bekreftet at bruddes skjedde da han selv sier at det skjedde, dette ser jeg også om man blar lengre ned på Facebook. Jeg er så forvirret, jeg kjenner ikke dama, jeg har ikke ødelagt noe som helst, men hun hater meg. Kjenner jeg blir lei meg, for jeg hadde gjerne kunne tenke meg å bli kjent med henne. Men hun vil altså ikke, dette gjør jo at jeg ikke får følge med på noe som hun er med på. Kjæresten har dratt selv, men de siste månedene har han latt være å dra, han har til og med sakt fra til både sin bestekompis og henne at dette ikke er en grei oppførsel - ingenting har endret seg. Kompisen besøker han selv i ny og ned, jeg har blitt kjent med han og det virker avsolutt ikke som om han har noe imot meg - kun dama hans. Mitt spørsmål er, hvordan burde jeg forholde meg til dette? Det tærer på selvtilitten min, dessverre, og jeg er ofte lei meg over denne situasjonen. Kan legge til at jeg er 36 år gammel, typen og hans kompis er 38 år, og hun selv fyller 40 i år. Jeg trodde ikke at slike situasjoner kunne oppstå mellom voksne mennesker, sist jeg kan komme på å ha stått i noe sont er på ungdomsskolen. Hilsen fortvilet dame men lav selvtilitt. Anonymkode: 22ff0...4cf 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Utrolig barnslig oppførsel fra hennes side. Jeg forstår at det er sårt med tanke på hennes bestevenninne, men i en alder av 40 år bør man faktisk være litt mer sivilisert enn som så. Forstår at du ønsker bedre kontakt med henne, men er hun virkelig en person du ønsker å være venn med? Oppførselen hennes gir tydelige signaler på hvordan hun er som person. Du kan eventuelt prøve å komme på tomannshånd å prate ordentlig med henne. Men jeg tror faktisk det hjelper lite. La ballen ligge dø. Din partner kan omgås kompisen sin som han vil, men jeg syns det er bra at han avstår fra sosiale tilstelninger hun deltar i. For oppførselen hennes er faktisk ikke akseptabelt . Hun fryser deg ut, og det er fint at din partner står ved din side. Anonymkode: 01dbb...586 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Det der hadde jeg ikke giddet å ofre en kalori for å løse, faktisk. Det er hun som driter seg loddrett ut her. La kompisen komme på besøk til dere, han begynner vel også å se at du ikke er den djevelen hun skal ha det til. Anonymkode: 470bd...07d 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 Ikke bruk en nanokalori på det. La han besøke kompisen sin, så dropper du å omgås akkurat henne. Høres jo fullstendig trash ut. Anonymkode: 7bddf...3f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå