Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 jeg har bestilt noen varer på look fantastic. Redken all soft hårkur(£14.95) og en TIGI hår spray(£9.82). Men hvor mange NOK er 1 £? Jeg har jo ikke peiling på hvor mye £27.83 er i NOK, og hvor mye hver enkelt av disse tingene koster. Vet jo at det blir litt over 200, og da må jo jeg betale toll!!! Begynner å lure på om dette ikke var så smart alikevell!
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Lurt å sjekke prisen FØR du bestiller? Du finner valutakalkulatorer rundt omkring på nett, blant annet hos Aftenposten og ulike banker. Akkurat nå ligger ett engelsk pund på i overkant av 11.50NOK.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #3 Skrevet 7. januar 2006 men jeg må altså ut med toll penger og slikt? det er jo over 200... Har aldri gjort dette frør og når jeg søker om det i forumet kommer det opp at noen betaler toll og noen ikke!
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #4 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har fått ca 20 pakker med bestillinger fra LF (over kr 200) og har aldri betalt toll.
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #5 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har aldri betalt toll for varer fra LF. De har alltid skrevet ned verdien eller sendt to pakker når jeg har bestilt fra dem og kommet over 200,- Jeg har ikke bedt dem om å gjøre det, men de har vel såpass mange kunder i Norge at de kjenner til problemstillingen. Har også flere venner som bestiller derfra jevnlig, og ingen av dem har heller opplevd å måtte betale toll. Men - mener å huske å ha lest her inne at noen har opplevd å måtte fortolle LF varer, så det kan vel skje.
*bompi* Skrevet 7. januar 2006 #6 Skrevet 7. januar 2006 Har bestilt mange pakker, og de skriver alltid ned verdien. Meget fornøyd med LF, pakkene kommer bare få dager etter bestilling.
Gjest Alea Skrevet 9. januar 2006 #9 Skrevet 9. januar 2006 Også veldig fornøyd med LF, kort ventetid og gode priser. (Heller ikke betalt toll).
Gjest Men herlighet da Skrevet 9. januar 2006 #10 Skrevet 9. januar 2006 Hvorfor sier alle TOLL??? Det er ikke TOLL man betaler.. Det er MOMS! Vet ikke hvor lookfantastic.com holder til, men innad EØS er toll på varer forbudt! Lær dere dette nå da..
Midnattsol Skrevet 11. januar 2006 #11 Skrevet 11. januar 2006 Bestiller jevnlig på LF og har gjort det jeg vet ikke hvor mange ganger. Aldri opplevd at pakken blir stoppa og at jeg må betale ekstra, og varene kommer etter noen få dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå