AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Det er jeg som vasker badene i huset, mannen gidder ikke, og jeg har begynt å tenke på hvor ekkelt det er å bo med en mann. Ihvertfall hjemme hos oss. Hver uke vasker jeg tisseflekker rundt do og utover doen, og det lukter jo også. Klarer virkelig ikke menn treffe doskåla, eller er det bare min mann som er ekkel?? Anonymkode: ddb8b...7e5 5
Gjest ti10 Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Mannen din er ekkel. Han er dessverre ikke den eneste, men det finnes heldigvis veldig mange menn som klarer å gå på do uten å etterlate seg en svinesti.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Mange menn er dessverre ekle. Deres mandighet avhenger av at de får fritt spillerom til å pisse oppetter veggene, og blir de bedt om å vaske etter seg eller - Gud forby - sette seg ned, sutrer og syter de så det er rent pinlig å forholde seg til. Anonymkode: 41f5d...eb3 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Mange menn er dessverre ekle. Deres mandighet avhenger av at de får fritt spillerom til å pisse oppetter veggene, og blir de bedt om å vaske etter seg eller - Gud forby - sette seg ned, sutrer og syter de så det er rent pinlig å forholde seg til. Anonymkode: 41f5d...eb3 Både du og TS har vel en markedsverdi tilsvarende menn som pisser opp etter veggene hvis dette er mennene dere til stadighet inngår forhold med... Anonymkode: 4ebd4...c98 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Mannen sitter og tisser, vasker, skurer, rydder og lufter. En nøye med personlig hygiene og opptatt av å se velstelt ut. Ikke det du vil kalle billedskjønn, men han er et ordensmenneske og en fryd å bo sammen med. Så etter dette skrytet kommer poenget, det finnes menn i alle kategorier når det gjelder renslighet på do og ellers. Kjønnsnøytrale offentlige toaletter? Nei, takk, det er for mange griser av det mannlige kjønn. Anonymkode: 8b189...ead 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Både du og TS har vel en markedsverdi tilsvarende menn som pisser opp etter veggene hvis dette er mennene dere til stadighet inngår forhold med... Anonymkode: 4ebd4...c98 Jeg har jobbet som renholder, så jeg vet en del om hva mannfolk er i stand til å gjøre når de er på do. Og hvordan disse grisene reagerer når de konfronteres med svinestien sin, ser man tydelig i tråder som dette. Anonymkode: 41f5d...eb3 1
Mezzosoprena Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 Jeg vasker i en bedrift, og erfarer at det faktisk er damedoen som er verst. Tiss og mensblod under doringen ukentlig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 Mezzosoprena skrev (3 timer siden): Jeg vasker i en bedrift, og erfarer at det faktisk er damedoen som er verst. Tiss og mensblod under doringen ukentlig. Om det er under doringen, så er det jo ikke damene som er grisete eller har bomma... Om man sitter og tisser, og det havner oppunder doringen, da er det utforming/design på toalettskåla som svikter. Hva annet kan man gjøre enn å sette seg på ringen og tisse, liksom? Og jeg skjønner godt at man ikke løfter på doringen og sjekker under den og vasker etter seg når man har vært på et offentlig toalett. Det har ikke slått meg en gang at det skulle være nødvendig... Anonymkode: 03bc9...de6 2
Agaton Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 Jeg ble ganske strengt oppdratt ift hygiene på do. Mine gutter synes å fikse dette helt ok. Vi er til tider 3 menn i huset og toalett ser og lukter helt ok. MEN: har hatt kollegaer som ikke bruker dobørsten en gang. Kjipt å se effekten av dårlig pottetrening på jobben, liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Mezzosoprena skrev (14 timer siden): Jeg vasker i en bedrift, og erfarer at det faktisk er damedoen som er verst. Tiss og mensblod under doringen ukentlig. Folk sier alltid det. Men min erfaring fra maaaange år i arbeidslivet er at rene damedoer IKKE har tissesøl på golvet som jeg må tråkke i. Derimot ser jeg det på fellesdoene. Anonymkode: 9523b...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er jeg som vasker badene i huset, mannen gidder ikke, og jeg har begynt å tenke på hvor ekkelt det er å bo med en mann. Ihvertfall hjemme hos oss. Hver uke vasker jeg tisseflekker rundt do og utover doen, og det lukter jo også. Klarer virkelig ikke menn treffe doskåla, eller er det bare min mann som er ekkel?? Anonymkode: ddb8b...7e5 Bare din Anonymkode: 75244...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk sier alltid det. Men min erfaring fra maaaange år i arbeidslivet er at rene damedoer IKKE har tissesøl på golvet som jeg må tråkke i. Derimot ser jeg det på fellesdoene. Anonymkode: 9523b...5ac Dritt oppetter veggene og i vasken, finner du på kvinnetoaletter Anonymkode: 75244...9d9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er jeg som vasker badene i huset, mannen gidder ikke, og jeg har begynt å tenke på hvor ekkelt det er å bo med en mann. Ihvertfall hjemme hos oss. Hver uke vasker jeg tisseflekker rundt do og utover doen, og det lukter jo også. Klarer virkelig ikke menn treffe doskåla, eller er det bare min mann som er ekkel?? Anonymkode: ddb8b...7e5 Mange menn har problemer med å treffe skikkelig ja. Også tror de at kukken er nærmere enn hva den er. Selv om mange menn er griser, betyr det ikke at det er greit. Få han til å vaske sin egen dritt og piss. Jeg er så glad for å slippe å ha en mann i hus. Og sånn skal og vil det forbli! Anonymkode: c4fbb...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dritt oppetter veggene og i vasken, finner du på kvinnetoaletter Anonymkode: 75244...9d9 Ikke på jobb hos meg med 1000 ansatte. Anonymkode: 9523b...5ac
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke på jobb hos meg med 1000 ansatte. Anonymkode: 9523b...5ac Sikkert ikke. Men på et av de største kjøpesenterne i Follo, finner du det. På damedoen. En jeg kjenner jobbet der og ble overrasket over at damer er verst Anonymkode: 75244...9d9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 Jeg ser aldri tissflekker her, men så er det mannen som vanligvis vasker badet også. Men jeg ser det ofte på toalettet på jobb... Så du er ikke alene om å ha en mann som ikke evner tørke etter seg, og som er vant til at tiss bare forsvinner på magisk vis. Anonymkode: efe27...1a1
Mezzosoprena Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Om det er under doringen, så er det jo ikke damene som er grisete eller har bomma... Om man sitter og tisser, og det havner oppunder doringen, da er det utforming/design på toalettskåla som svikter. Hva annet kan man gjøre enn å sette seg på ringen og tisse, liksom? Og jeg skjønner godt at man ikke løfter på doringen og sjekker under den og vasker etter seg når man har vært på et offentlig toalett. Det har ikke slått meg en gang at det skulle være nødvendig... Anonymkode: 03bc9...de6 Jeg har da aldri sagt at det verken er damenes feil, eller at de skal vaske etter seg. Jeg bare kom med en erfaring, siden menn alltid får så mye pes her. De tisser faktisk ikke på gulvet med vilje, de heller...
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #18 Skrevet 19. mai 2023 Mezzosoprena skrev (10 minutter siden): Jeg har da aldri sagt at det verken er damenes feil, eller at de skal vaske etter seg. Jeg bare kom med en erfaring, siden menn alltid får så mye pes her. De tisser faktisk ikke på gulvet med vilje, de heller... Men altså… Når du bommer, eller du lar det dryppe av tissen etter at du liksom er «ferdig», og det havner på golvet… da lærer du vel til neste gang? Du lar det ikke skje igjen og igjen? Anonymkode: 9523b...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #19 Skrevet 19. mai 2023 Jo, jeg har også dårlig erfaring med noen menn, men jeg har kommet inn på avlukke på kvinnetoalett og der har tydeligvis noen utlendinger med andre vaner stått på setet og bommet stygt på åpningen, for der så det fælt ut. Jeg gikk ut igjen og fant en annen plass. Anonymkode: 927e5...975
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #20 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, jeg har også dårlig erfaring med noen menn, men jeg har kommet inn på avlukke på kvinnetoalett og der har tydeligvis noen utlendinger med andre vaner stått på setet og bommet stygt på åpningen, for der så det fælt ut. Jeg gikk ut igjen og fant en annen plass. Anonymkode: 927e5...975 Er det jeg sier. Kvinner.. Anonymkode: 75244...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå