AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Skrevet 18. mai 2023 Når man nettopp har begynt å snakke med en fyr som ser snill og grei ut på Tinder, men du føler at han prøver å dreie samtalen over på noe seksuelt med en gang. Omså på en tullete måte. Bør man gi vedkommende benefit of doubt på at de bare er dårlige til å flørte eller er det best å slette ham med en gang? Det er jo et tegn på at de er litt sosialt inkompetente evt bare ute etter noe useriøst? Eller er jeg streng? Anonymkode: 0589b...55c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 Jeg sletter alltid med en gang Anonymkode: 10d24...1c7 5 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 De gjør det jo veldig tydelig på hva de er ute etter. Man kan ikke vite om man er seksuelt tiltrukket av en person før man har møtt de, og man kan ikke vite om man liker en person før man har pratet med de. En person som prøver å få i gang seksuell prat når man ikke har pratet lenge/møttes, er kun ute etter å tilfredsstille en søken etter spenning. Man kan også vedde på at de gjør akkurat det samme med alle andre de matcher. Jeg sletter med én gang. Anonymkode: 7da12...059 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Skrevet 18. mai 2023 Jeg sletter med en gang. De som sender meldinger med seksuelle undertoner som første melding, svarer jeg aldri heller. De slettes. Og menn klager over at de blir oversett av kvinner og ikke "får seg noe".... Anonymkode: 6e4b9...378 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Skrevet 18. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og menn klager over at de blir oversett av kvinner og ikke "får seg noe".... Det er ønsketenkning å tro at menn som ingen vil ha er de som får matcher på tinder og som så sender seksuelle meldinger. Det er og ønsketenkning at mennene som får matcher på tinder har noe som helst problem med å få seg noe. Dette vet du nok godt innerst inne. Anonymkode: 8bd28...41c 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #7 Skrevet 18. mai 2023 Jeg svarte ham at jeg tror vi var ute etter forskjellige ting. Da svarte han at det bare var ment som en spøk/ordspill. Tror uansett jeg følger anbefalingen til de fleste her og ikke tar sjangsen. Det er nok av andre på Tinder. Anonymkode: 0589b...55c 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er ønsketenkning å tro at menn som ingen vil ha er de som får matcher på tinder og som så sender seksuelle meldinger. Det er og ønsketenkning at mennene som får matcher på tinder har noe som helst problem med å få seg noe. Dette vet du nok godt innerst inne. Anonymkode: 8bd28...41c Der tar du feil. Det er ofte de mindre kjekke, som jeg tar ja på pga felles interesser, som sender sånt. Derfor blir jeg veldig usikker på om de faktisk ikke vet hvordan man flørter/hva som er innafor og ikke, eller om de er assholes på ekte. De kjekke har jo som oftest mye erfaring og er veldig flinke til å kommunisere. Anonymkode: 0589b...55c 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 Jeg ble kjent med dama gjennom en app, og vi var på sexpraten veldig fort, men vi begge så etter noe seriøst, så det trenger ikke bety særlig mer enn at det er forskjell på hvor åpne folk er om sex Anonymkode: cbbd5...365 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 Bare å slette med en gang. Du vinner aldri på å gi sånne menn the benefit of doubt. Da blir du playet og dumpet etter sex og sint på deg selv for at du ikke tok avstand når de faktisk viste deg intensjonen sin fra starten av Anonymkode: 4f419...738 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når man nettopp har begynt å snakke med en fyr som ser snill og grei ut på Tinder, men du føler at han prøver å dreie samtalen over på noe seksuelt med en gang. Omså på en tullete måte. Bør man gi vedkommende benefit of doubt på at de bare er dårlige til å flørte eller er det best å slette ham med en gang? Det er jo et tegn på at de er litt sosialt inkompetente evt bare ute etter noe useriøst? Eller er jeg streng? Anonymkode: 0589b...55c Tydelig tegn på en fyr med kognitive mangler. Bare å slette. Anonymkode: d39d5...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #12 Skrevet 18. mai 2023 Jeg ville ha tolket det som forskjell på interesser. Der sånt er både ufint å upassende om man skal finne en livspartner, innafor om man kun søker et ligg. Å satse på en mann som maser om sånt , før man i det hele tatt har møttes, ville jeg ha sett på som veldig useriøst. Og ikke som en fyr, som har interesse av å finne ut ting sammen med meg. Anonymkode: 39e21...2af 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #13 Skrevet 18. mai 2023 Det er bare å slette. De fortjener ikke noe mer da. Tror de mennene som holder på sånn gjør det for å vise at de bare vil en ons eller noe sånt. De er overhodet ikke interessert i forhold eller å bli kjent med deg. Anonymkode: b8dcd...777 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #14 Skrevet 18. mai 2023 Sletter med en gang. Ghoster hvis det skjer på date. Anonymkode: dfef6...157 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #15 Skrevet 18. mai 2023 Ser ut som den sikreste måten en mann ikke får seg noe på å holde på sånn. Anonymkode: b8dcd...777 1
Fremmed fugl Skrevet 18. mai 2023 #16 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Der tar du feil. Det er ofte de mindre kjekke, som jeg tar ja på pga felles interesser, som sender sånt. Derfor blir jeg veldig usikker på om de faktisk ikke vet hvordan man flørter/hva som er innafor og ikke, eller om de er assholes på ekte. De kjekke har jo som oftest mye erfaring og er veldig flinke til å kommunisere. Anonymkode: 0589b...55c Er to grøftekanter hvis man "jakter" på noen å få et seriøst forhold med: - Den andre vil kun ha sex uten det øvrige seriøse - Den andre vil ikke ha sex som faktisk er en del av det seriøse Det å bruke tid og energi på matcher på en app som vil ha stor risiko å havne i en av disse grøftekkanter, virker for meg som irrasjonelt. Slik at en mann som opplever seg som mindre fysisk attraktiv, som har matchet med enn kvinne som deler et interesse, vil vel ha en naturlig grunn å tidlig sjekke ut om det kan være et sexuelt interesse. En mann som er selvbevisst over sin egen fysiske attraktivitet og som ikke har matchet på grunn av felles interesse, har vesentlig mindre grunn til den utsjekken. Tenker jeg som ikke har noen erfaring med slik app basert partnerjakt.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #17 Skrevet 18. mai 2023 Fremmed fugl skrev (13 minutter siden): Er to grøftekanter hvis man "jakter" på noen å få et seriøst forhold med: - Den andre vil kun ha sex uten det øvrige seriøse - Den andre vil ikke ha sex som faktisk er en del av det seriøse Det å bruke tid og energi på matcher på en app som vil ha stor risiko å havne i en av disse grøftekkanter, virker for meg som irrasjonelt. Slik at en mann som opplever seg som mindre fysisk attraktiv, som har matchet med enn kvinne som deler et interesse, vil vel ha en naturlig grunn å tidlig sjekke ut om det kan være et sexuelt interesse. En mann som er selvbevisst over sin egen fysiske attraktivitet og som ikke har matchet på grunn av felles interesse, har vesentlig mindre grunn til den utsjekken. Tenker jeg som ikke har noen erfaring med slik app basert partnerjakt. Det er mulig jeg skjønte hva du prøde å si, men du gjorde det ikke lett. Anonymkode: 66e50...40e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #19 Skrevet 18. mai 2023 Har mer sans for de som skriver i bioen at de kun vil ha sex. Det er en ærlig sak og jeg kan sveipe venstre. Det er verre med de som skriver de er ute etter noe seriøst, også kommer griseprat og mas om Snapchat på melding nr. 2🤮 Disse mennene hadde fått ligge mye mer om de prøvde å sjarmere damer, ga litt komplimenter etc. Anonymkode: 277e1...a97
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #20 Skrevet 18. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sletter med en gang. De som sender meldinger med seksuelle undertoner som første melding, svarer jeg aldri heller. De slettes. Og menn klager over at de blir oversett av kvinner og ikke "får seg noe".... Anonymkode: 6e4b9...378 Får deg ikke noe du heller da lol Anonymkode: d0459...1a6 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå