Gå til innhold

Hva synes dere om hva SIAN (Stopp Islamiseringen Av Norge) står for?

Gjest Belinda B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er en hatefull gjeng av fascister, som truer menneskerettighetene til folk i Norge.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HVIS de var opptatt av å angripe religion hadde de belest seg på historiske fakta, vist frem mynter fra perioden da den islamske profeten skal ha levd, vist til forskjellige tidlige moskéer og forklart hvorfor deres mihrab pekte mot Petra fremfor Mekka.

Men de er ikke det spor opptatt av å faktisk angripe religionen. De er ute etter å henge ut muslimer og fremstille muslimer som en slags "mindre menneske enn vi som er ekte mennesker".

Det er ikke kritikk av religion, det er en misforstått sosialdarwinisme.

Anonymkode: f0e1e...3f5

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de virker som en gjeng rasister som er sure bare for å være sure. De virker ikke som at de har satt seg inn i hva islam står for og hvordan religionen praktiseres i det hele tatt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belinda B skrev (1 time siden):

Hva synes dere om hva SIAN står for? Oppfordrer til en saklig samfunnsdebatt.

Hva synes du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er latterlig dårlig til å argumentere! De bare slenger ut udokumenterte påstander som bare skal provosere muslimer.  Og hun dama med "nikotin stemmen" er bare vulgær. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke sansen for hvordan SIAN opptrer og mener det bare fører til at saklige debatter om Islam blir umulig, men så lenge motdemonstrantene reagerer med vold og opptøyer så får SIAN akkurat det de er ute etter.

Anonymkode: 679a2...9de

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ateist, men jeg kjenner flere muslimer som er herlige mennesker, og synes man skal få lov til å velge sin egen religion og tro på det man selv vil. Hvis man skal begynne å snakke om hvor farlig Islam er, så kan man også dra ned mange andre religioner i samme sleng. Mennesker kan være farlige uansett om de tror på den ene eller den andre guden. 
Sian er bare en gjeng med tullinger som burde få seg en ordentlig hobby istedenfor å lese propaganda og bli hjernevasket på nett. 

Endret av Letharia
skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Andro skrev (1 time siden):

fascister, som truer menneskerettighetene til folk i Norge.

Så, du er litt vag men jeg antar du mener at de er imot religionsfrihet (i hvertfall for islam religionen) og du mener at de dermed er "fascister" og truer "menneskerettighetene(religionsfrihet)". Men hva om Sian definerer seg selv som en religion, da får du et problem sant, for da er du blitt det du sa du var imot, du kaller dem stygge ting og er som demonstrantene som vil ha dem ut av gata. Du er da det du sier du er imot. Hva med sian sin religionsfrihet, menneskerettigheter frøken!

Problemet med å gi grupper vern etter om de er en "religion" eller ikke, isteden for substansen i ideologien de pusher, er at det er helt vilkårlig og ikke basert på noe logikk/fornuft, kun følelser. Jeg tror du bør tenke litt mer over dette, for ellers kan det i fremtiden oppstå onde grupper som definerer seg selv som en religion, og du vil være i fronten for å beskytte de onde, og det vil du vel ikke... 

Det er et toleranse paradoks på gang her. Tenk litt over det.

Anonymkode: 4b43a...566

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ønske de heller het SARIN. Stopp alle religioner i Norge!

Anonymkode: 4069d...98a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når jeg ser hvilke typer som er SIAN-sympatisører på FB og sosiale medier, så tenker jeg mitt. Det er ikke akkurat kremen av det norske folk!

Anonymkode: 40d32...d74

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 time siden):

Hva synes dere om hva SIAN står for? Oppfordrer til en saklig samfunnsdebatt.

En gjeng med idioter. SIAN er ikke en saklig organisasjon, så det er ikke noe poeng å prøve å komme med et langt begrunnet svar.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

En gjeng mannfolk som har mislyktes på alle områder i livet.

Anonymkode: 694a9...062

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En gjeng mannfolk som har mislyktes på alle områder i livet.

Anonymkode: 694a9...062

Det er ofte kvinners feil det da.

Anonymkode: df50b...aa5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke riktig hva de står for. Å stoppe islamiseringen av Norge? Hvilken islamisering siktes det til? Jeg har problemer med andre folk i mye større grad enn jeg har problemer med muslimer, for å si det sånn. Det vil da si at jeg er uenig med dem? 
Politikere, f.eks., er jeg ofte helt uenig med. Jeg er tydeligvis så merkelig at det ikke finnes et parti for meg der ute.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...